Sağ kulağıma damlattığım üç damla sonunda tuhaf tuhaf ürkütücü sesler fısıltılar gelmeye başladı kulağıma çok korkuyordum. Ama sonra sol kulağıma damlatırsam geçeceğini düşünmüştüm. Fakat yanılmıştım ama bu nasıl olurdu anlamıyorum sol kulağıma damlattığım zaman o trollere benzettiğim o doktorun sesiyle karışık ilginç yaratıkların sesi gelmeye başlıyordu
"Hayır kafayı yiyor olmalıyım bu nasıl olabilir... tamam hayal dünyam gelişmiş olabilir ama böyle bir şey nasıl olabilir ben nasıl bu sesleri duyuyorum onu henüz anlamış değilim "
Sesli düşünüyordu sesli düşününce daha mantıklı çözümler bulabiliyordu kendine göre zara. Kulağında ki oluşan sesler kaybolmaya başlıyordu saat gecenin yarısıydı ve dışarıdan dondurma arabası sesi geliyordu normalde çocuk bayramı dışında buradan hiç geçmezdi. Pencereden baktığı zaman penceremden rahatça gözüküyordu uzun ve boş yolda ilerlediği, mavi, yeşil ve kırmızı ışıklar saçıyordu.
Mutluluk yerine çok ürkütücü bir his uyandırıyordu içinde. Tam içeri geçecekken dondurma arabası durdu.
Ve içerisinden o doktor çıktı uzun gibi görünen kulakları şimdi tam uzundu troll gibiydi korkuyordu hemde çok ne yapacağını bilmiyordu.Beyaz doktor önlüğü kana bulanmıştı elinde ise bıçak ile zara'nın evine doğru yürüyordu eli ayağı titremeye başlamıştı nefes alırken aldığı nefeste titriyordu. Şimdi ne olacaktı...
Odasının kapısına 3 defa kilit attı sonra ise perdeleri çekti kulaklığını taktı ışığı kapatıp pike'nin altına girdi biraz da olsa titremesi geçmişti.
Fakat şimdi daha farklı bir şey vardı ortada pikenin içine kadar yansıyan bir mavi ışık vardı pike ince olduğu için dışarıdan geldiği gözüküyordu.
Pike'yi çekti hızla ve ışık aynadan geliyordu ayna zangır zangır mavi ışık saçıyordu
"bu ne ya?! Ne yaşıyorum ben Rüya mı kâbus mu bu?!! kafayı yiyeceğim galiba!"
Diye söylendi kendi kendine zara.
Ayna bulanıklaşmaya başladı mavi ışık gitti ve onun yerine mavi ışık saçan bir kadın geldi sanki başka diyarlardan gelmeydi.
Aynanın içinden çıkıp zaraya doğru yürümeye başladı zara geri geri gidiyordu yatağın üstünde kafasını yatağın başlığına çarpınca
Kadın konuştu ve dedi ki"Rüya değil bu zemheri prensesi ve benden kaçmana gerek yok benden korkma"
Dedi zara'ya zara korkudan dilini yutmak üzereydi. Kalbi hızlı çarpıyordu çok hızlıydı hemde ben bile duyabiliyordum.
Kadın kendini tanıtmaya başladı"Ben Zemheri diyarından geliyorum oranın kraliçesi Elene sende benim Kızımsın sen o krallığın prensesisin ve seni artık korumam gerek kızım senin Üstün Duyuların var ve bu yetenek hiç bir insanoğlunda yok. Sen bizim genimizde olan bir istisnasın Senin bir yarın insan diğer bir yarın ise bizden bu dünyadan soyutlanmış olan dünyanın varlığısın sen Zemheri prensesisin. Dünya da artık yaşayamazsın kızım. Dünya da kalamazsın sen sıcağa alışkın değilsin. Sen soğuğun insanısın dünya gittikçe küresel ısınmadan yok olabilir ben senin yok olmanı göze alamam yarın seni almaya geleceğim yarın gece saat 02.02'de hazır ol şimdi zamanım kısıtlı kapılar kapanacak dünyadan ayrılmam lazım sana sarılmayı isterdim ama buz tutmanı istemem üzgünüm canım kızım. O trolle benzettiğin doktora bir daha sakın gitme yarın evden sakın çıkma hoşçakal"
Deyip asıl annesi aynanın içine geçip başka diyarlara karıştı kız hâla şoktaydı. Şokun etkisi ile uyuya kalmıştı.
Sabah zara'nın abisi gelip odanın kapısını açtı ve yerdeki suyu farketti fakat bilmiyordu ki zara'nın yani kendisininde asıl annesinin dün gece geldiğini ve buradaki sıcaklıktan kaynaklı üstünde ki buzların erimeye başladığını suyu fazla takmayıp elinde doldurmuş olduğu bir kova dolusu buzlu suyu kardeşinin üstüne boca etti. Kardeşi sarsılarak kalktı. Abisi ise
"Ohh olsun sana etme bulma dünyası "
deyip koşsun derken yere monte oldu zara çok güçlü bir kahkaha patlattı sonra ise aşağı indiler yemek yediler zara abisiyle dışarıda top oynamaya çıktığı zaman aşırı terlemeye başladı ten rengi kırmızıya kaçmaya başlamıştı.
"Abi sencede çok sıcak olmadı mı?"
"Hayır bence sıcak değil de sen Neden bu kadar kızardın. Heralde alerjin var içeri geçelim "
Onlara annelik yapan kadın ise
"Olcay zara gelin limonata için"
Diye yüksek sesle seslendi Zara ise
"Evet işte bu!"
Deyip içeriye ışınlandı adeta Olcay ise arkasından koştu aralarında bir yıl vardı Ama iyi anlaşıyorlardı.
Limonatalarını içtiler sonra ise kırtasiye alışverişine gittiler sonrasında yemek yediler ve sohbet ettiler.
Herkes odasına çekilmişti zara ise rutinini yerine getirip müzik dinliyordu.
Dinlediği müzik onu farklı farklı diyarlara sürüklüyordu ama mutluydu ve dün yaşadığı olayı unutmuştu rüya sanıyordu. Gece saat 23.00'dı. Üç saat sonra başına geleceklerden habersizce müziğe odaklanmıştı...Merhaba okuriçelerim yazdığım bölümü inşallah beğenmişsinizdir. Emeğe saygı olarak oylayıp düşüncelerinizi bildirirseniz çok mutlu olurum. Ve yazım hataları kitap tamamen bittikten sonra düzenlenecek. Takipte kalın 🤗🍀🐣
22.08.2020
Cmt.
18:02
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜSTÜN DUYULARIN İNSANI
FantasyBir genç kızın başta normal olan ve yaşadığı olaylar sayesinde fantastik dünyaya dönüşen hayatı ve bunların hepsine doktorun reçetesine yazdığı bir kulak damlasının sebep olması belkide genç kız bilseydi doktora hiç başvurmazdı...