Diğer dünyalarla iletişim kurabilmek için aklımı kullandım ve benden başka Şeytan Krallar ile tanıştım.Aslında, boş zamanlarımızda buluşmak için sık sık bu yolu kullanırdık. Bu yol sadece yalnız Şeytan Kral'ların birbirleriyle bağlantı kurmasının bir yoluydu. Sonuçta, zirvede yalnızdık ve sadece eşit derecede yüksek mevkilerdeki diğer meslektaşlarla sohbet edebilirdik.
Siyah çayımı aldım ve önümde ki Şeytan Kral'lara ciddi bir şekilde sordum.
"Ne tür bir Kahramanla karşılaştınız? "A Dünyasından İblis Kralı; "Kahramanım, geleneksel bir kahramandı ve İblis Kral hikayesindeki gibi saygın ve dürüst bir adamdı. " şeklinde cevap verdi.
Dünya B'nin İblis Kralı,
"Tanıştığım Kahraman çok güçlüydü ve daha misilleme yapamadan yenildim. "C Dünyasının İblis Kralı, "Benim için engellemelerin olmadığı bir dövüş yaşadım. Şimdi bile o Kahramanın gücünü hatırlıyorum, harikaydı. "
Bitirdikten sonra bana sordular, "Senin dünyan ne olacak Sarthis? "
Sustum. Uzun bir süre sonra tek elimle gözlerimi kapattım, "...... çok kötü. O kadar kötüydü ki, pes etsem*bile beni yenemeyecekti. "
*(Havlu atmak deyimi kullanılmış)
Meslektaşlarım şok oldu, "Ah, bu daha önce hiç görmediğim yeni bir tür. "
İç çektim. "Peki ne yapmalıyım?"
Birbirlerine baktılar ve başlarını salladılar.
İblis Kral A omzumu okşadı, "Güçlü kal, Sarthis. Bir gün güçlenecektir. "
Kahramanın nasıl olduğunu düşündüm açıkçası biraz depresyondaydım.
Oğlunun parlak bir geleceği olmasını ümit eden, ancak oğullarının başarı için hiçbir çabası olmadığını ve evde kalmasını izlerken ne yapacağını bilmeyen bir ebeveyn gibi hissediyordum.
......
Toplantının bitiminden sonra, İblis Kralın Şatosuna döndüğümde, üçüncü gecenin zamanı gelmişti.
Kahraman ile kavga etmeden önce, ona "Dur" dedim ve onunla iyi bir konuşma yapmaya karar verdim.
Ona sordum, "Aramızdaki ilişkinin pek de doğru olmadığını düşünmüyor musun? "
Sözlerimi duyan Kahraman kızardı.
"Hayır, öyle demek istemedim. Başım ağrımaya devam ederken boynuzlarımı ovuşturdum,
"Sana kılıç ustalığını kim öğretti?"Kahraman bana itaatkar bir şekilde cevap verdi,
"Babam, eski nesil Kahraman, Warner. "Kahramanın ve İblis Kral'ın kanı nesilden nesile aktarıldı, dolayısıyla bunda bir sorun yoktu.
Bu yüzden derin bir konuşma yapmaya başladık . Adının Luke olduğunu ve on altı yaşında olduğunu öğrendim.Tarlada bir bacağı olan yaşlı büyükannesine pirinç yetiştirmesine yardım ettiğinde, Kahraman olması için diğer bacağından kutsal kılıcı çıkarıp ona vermişti.
Son dakika hazırlıklarıyla, benden daha zayıf olması şaşırtıcı değildi.
Uzun süredir kim için hazırlanmıştı.
Oysa, Kahramanın kanıyla bile, ortalama bir insandan daha güçlü olacaktı. Cidden onun sorunu neydi?Onun için ayarladığım farklı kontrol noktaları iyi değil miydi?
İmkansız, bunu açıkça <A Şeytan Kralı'n Profesyonel Başarıları'na> göre yaptım.
Luke gülümsedi ve "Hakkımda çok şey söyledim, peki ya sen, Sarthis? "
Yüzüm ifadesizdi ve İblis Kral'ın saygınlığını koruyarak,
"Babam eski İblis Kralıydı, baban tarafından mağlup edildi. ""Yani her zaman İblis Kralı oldun? Başka işin yok mu? "
"Tabii ki hayır" dedim.
Bu adamın aslında bana "Hayatın çok sıkıcı, sana acıyorum" ifadesini göstermeyi beklemiyordum, bu da özgüvenimin düşmesine neden oldu.
Luke,
"Bundan bahsetmişken, her zaman çok merak etmişimdir," dedi.
"Şeytan Kral mağlup olduktan sonraki planı nedir? "Plan? Babamın plani, yaşlılığı için başka dünyalara gitmekti ve şimdi muhtemelen bir dağ vadisinde dinleniyordu.
"Çok garipsin," dedim, "İblis Kralın sonucunu önemseyen tarihteki ilk Kahraman olabilirsin."
Gülümsedi, "Ben de öyle düşünüyorum. Şimdiye kadar, benim Kahraman olmam meselesi, hala bunun gerçek olduğunu düşünmüyorum. "
Arkasına yaslandı ve yere yattı. "Mümkünse, gerçekten köye geri dönüp köylü olmak istiyorum. İlkbaharda ektiğiniz, sonbaharda yetiştirdiğiniz meyve ve sebzeleri yiyebilirsiniz. Soslu soğuk salatanın tadı gerçekten çok iyi. "
Neden bilmiyorum ama sözleri beni etkiledi.
Çenemi kaldırdım ve "...... daha fazlasını anlat. "dedim.
Luke biraz kafası karışmıştı, " hakkında daha fazla anlat? derken "
"...... köylü olmakla ilgili. "
......
Üçüncü gece, Kahraman ve ben sabah iki olana kadar konuştuk. Ayrılmadan önce, geceleri güzelce dinlenmeme izin vereceğini ve yarın gece geleceğini söyledi.
Beni umursamana kimin ihtiyacı var! Yarına kadar güçlenemezsen, GELME!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Kralı olarak, Çok üzüldüm Çünkü Kahramanım Çok Zayıf 1.0 (BL)
Fantasía《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Ben İblis Kralı Sarthis'im. Eğer senaryoya göre gidersem, Ben İblis Kralı, her beş yüz yılda bir kader gecesinde kahraman tarafından yenilmeliyim. Eğer yenilmezsem oyun alanını gorkemli bir sekilde terk edemem ve bir tembel...