b brave

121 5 1
                                    

ze sprong namelijk zo ineens om de nek bij dioni en ging hem zoenen wat hij echt verschrikkelijk vondt. Dus toen duwde ik haar van dioni af en deed de deur snel dicht. hij vondt het wel fijn dat ik hem had geholpen en wij gaven elkaar een kort kusje. Het was al iets van drie uur in de middag en we hadden eigenlijk wel zin om iets te gaan doen. Dus ik had het echt super donker gemaakt in dioni's kamer en toen had ik als film avatar met james cameron erin gekozen. Dat is namelijk een super leuke film en dat is het zelfde bij dioni want hij vindt het ook een leuke film. Ik had nog ff snel wat popcorn gemaakt in de magnetron en toen zette ik de film aan en we gingen lekker in bed de film liggen kijken. Ik viel even later in slaap en dioni zag dat dus hij pakte de popcorn uit mijn handen en ging gewoon verder kijken. Even later werd ik wakker omdat ik ineens een deur hoorde maar dat bleek dus samuel te zijn die ook mee wou kijken want ik had blijkbaar nog maar een kwartiertje geslapen. En dioni had hem een berichtje gedaan dus toen gingen we met z'n drieën de film kijken en ik stuurde stiekem zondr iets te zeggen ook een berichtje naar jai, cassius en kaj. Dus die kwamen ook aan de deur een toen zaten we met z'n allen dus avatar te kijken. Kaj zat zo diep in de film dat ik hem express even liet schrikken. Iedereen lag gelijk keihard te lachen enzo en kaj vondt het opzich ook wel grappig. de film was afgelopen en toen gingen we met z'n allen bedenken wat we nu is gingen doen. Ik bedacht toen dus dat we wel uit eten konden gaan gewoon met z'n zessen. Dat vonden ze allemaal wel een prima idee en iedereen ging dus alvast naar beneden behalve dioni en ik omdat we ons nog moesten omkleden. ik zat dus even op bed en dioni stond voor me met de rug naar me toen en toen deed hij zijn t-shirt uit en ging ik express naar hm toe en pakte hem bij z'n sixpack en toen gaf ik hem in z'n nek een kusje. toen zei hij heel droog: dat vindt jij wel leuk he om ff te voelen. Dus toen begon ik te lachen en zei hij: dat dacht ik al. we waren onderweg en toen waren we bij het restaurantje. We bestelden allemaal eten en ik rookte af en toe nog wel is een kaj nam echt heeel af en toe ook een sigaret. Dus ik en kaj gingen ff naar buiten om te roken en de rest bleef binnen.......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

en is het een beetje en spannend verhaal?  heb je nog ideeën voor het volgende hoofdstuk? zet het maar in de comments neer :)

zo ineens de vriendin van een van b brave....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu