Uyku

425 24 24
                                    

Aklıma gelen ilk soruyu sormaya karar verdim. Ama o benden hızlı davrandı

Deniz
"Ee filmin bu zamana kadar olan kısmını beğendin mi?"

Kaan
"Hm. Evet galiba... Sen?"

Deniz
"Pek korkutucu değildi."

Kaan
"Sadece korku filmi mi seviyorsun?"

Deniz
"Hayır. Aslında her türlü filmi severim. En sevdiğimse animasyon filmleri"

Kaan
"Haa animasyon ben de severiim"

Konuşma böyle devam etti. Sonra Zeynep kapıyı tıklattı ve içeri girdi.

Deniz ve Kaan
"Ömer neden aramış?"

Zeynep
"Söylemem. Gidin ona sorun çok merak ediyorsanız. Ama kötü bir şey olmadı bunu bilin de endişelenmeyin."

Deniz
"Tamam. Hadi filme devam edelim."
.
.
.
.
.
.
Gözlerimi kapatıp bekliyordum. Galiba film bitmişti. Sesler bitmişti ama gözlerimi açmaya cesaretim yoktu. Başları hiç korkutucu olmasa da sonları baya korkutucuydu. Bana güvenebilirsiniz.

Deniz
"Kaan film bitti"

Tek gözümü açtığımda film gerçekten bitmişti. Deniz'e baktığımda bana bakıp gülümsüyordu. Kafamı çevirecekken Deniz'in elini tuttuğumu fark ettim ve elimi çektim.

Kaan
"P-pardon ne zaman tuttum o-onu bile hatırlamıyorum"

Deniz
"Hahaha sorun değil"

Zeynep gerindi
"Ayyhh ne korktum be. İyi ki sarılacak yastığım var."

Ben ve Deniz, Zeynep'e güldükten sonra telefonuma uzandım. Saat 3 e geliyordu. Evde artık Mila da olmadığı için saate hiç bakmamıştım.

Kaan
''Uww çok geç olmuş."

Zeynep
"Gecenin bu saatinde eve gitmek fazla korkutucu bence."

Gülümseyerek Zeynep'e cevap verdim

Kaan
"Yapacak bir şey yok. Ben daha da geç olmadan gideyim"

Zeynep
"Kaancım gitme diye korkutucudur dedim zaten. Kal bir güncük. Tabi Deniz Bey de olur derse"

Deniz
"Benim iznimi istemene gerek yok."

Kaan
"Deniz'den izin istiyorsanız Cansu'dan neden izin istemiyorsunuz ki?

Zeynep ve Deniz benden bir şeyler saklıyor gibilerdi. Kafalarını hafifçe eğdiler.

Deniz
"Cansu şu an evde değil"

Kaan
"Ha tamam."

Zeynep
"Ee kalıyor musun?"

Kaan
"Hayır."

Zeynep
"Yyaa niye?"

Kaan
"Benim hiç giysim falan yok ve yarın okula gideceğiz?"

Zeynep
"Yarın cumartesi değil mi?"

Deniz
"Yarın cuma. Beraber okul giysilerini almaya gideriz sabahtan."

Zeynep
"Eveet. Uyurken de Deniz'in giysilerinden herhangi birisini alabilirsin."

Kaan
"Gerçekten hiç zorluk çıkarmak istemiyorum. Ben en iyisi gide-"

Zeynep gülümseyerek beni sırtımdan tutarak kapıya doğru itmeye başladı.

Zeynep
"Eveet. Hiç sorun çıkarma bence de. Deniz'in odası şurada. Deniz sana yardım eder zaten. İyi geceleer"

Deniz de yanıma geldi ve Zeynep bana yeniden 'İyi geceler' dedikten sonra kapısını kapattı. Deniz'e bir bakış attım.

Bizim ŞarkımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin