2//yarraq beyinli\\

54 0 5
                                    

Başlamadan önce bu bölümümü ilk okuruma hitafen yazıyore @boş_yapaq sevdim seni aşkımsu neyse hikayeye dönek mk

*taehyungtan*
Yine jini düşünüyordum ondan etkilenemezdim o sadece benim için cinsel bir obje idi. Ah, yine iğrençleştim en son 2 akşam önce buluşmuştuk ve orda benden birşeyler hissettiğini söylediğinde çekip gitmiştim. Neden böyle yapmıştım? Sadece bir aptalım sadece bişeyler hissedebilirdim, deneyebilirdim ama piç kafalı ben bunu düşünemedim.

O sırada camdan bi ses geldi. Jk onu duymamak için cama taş atmıştı. Düşüncelerime dalarken zil sesini bile duyamamıştım

"Gerizekalı seslenebilirdin camı sikmene gerek yoktu"

" senin ile konuşacaklarım var orospu çocuğu, jin günlerdir neler çekmiş piç!"

Dediği şey ile donakalmıştım. Kendime inanamıyordum. Umuyorumki kendine bişey yapmamıştır.

"İçeri gel ve her boku anlat!"

"Emredersin yarrak beğinli"

Kook içeriye çok sinirli adımlarla girmişti. Ürpermiştim kanımın çekildiğini falan hissettim.

"Anlat?"

"Orospu çocuğu çocuk o kadar kırıp evi terk etmişsin normal takılmak için aradığımda sesi titriyordu ve bana 'benden iğreniyor' gibi şeyler söyledi?! Vicdandamı yok sende o.ç?!"

Bağırması ile sahada çok gözlerim büyümüştü.
Kendimi pislik gibi hissediyordum.

"G-gerçekten ben bir pisliğim Tanrı belamı versin. Napacağım kook?!"

Lanet olsun sesim titremişti. Gözlerimin dolmasına izin verdim. Kook bana sıcakça sarıldı o benim en iyi dostumdu.

"Evet koçum, sen bir pisliksin. Bunu kabullenmen güzel. Bali bi gönlünü al kendini sadece sex objesi gibi görmeye başlayacak yoksa."

Ah onu az önce öyle gördüğümden bahsediyordum. Ölmek istiyorum ne yapacağımı bilmiyordum ve sadece ağlamaya devam ediyordum.

Helloğğ madı fakı aşırı crınge oldu bu kitap yeni yazıcam galiba ve hiç tutmadı yani silebilirim :( olm okuyan bile yok kime diyorsam pff neyse bb bitchs

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝑶𝒘𝒏 𝑰𝒕✌︎シ --𝔧𝔦𝔨𝔬𝔬𝔨Where stories live. Discover now