7.Bölüm

1.9K 101 2
                                    

Sabah alarmım sayesinde kalktım. Üzerimi değiştim  okula gitmek için hazırlandım. Halam bugün Kahvaltımı hazırlamamıştı. Sanırım yorgun o yüzden.

Dolaptan süt ve Mısır gevreği çıkardım. Bir kaseye koydum. Masaya oturup yemeye başladım. Bu sırada telefonumla uğraşıyordum.

Aklıma şu bilinmeyen geldi. 4 gündür bana hiçbirşey yazmadı. Acaba ona bişey mi oldu? Kaza falan geçirmiş olabilir mi?

Aklıma bu sorular takıldı. Ben de ona yazmaya karar verdim.

Eda: Selam. Uzun zamandır yazmadın bir sorun mu var?

Beklemeye başladım. Daha mesaj atmadı. Mısır gevreğimi yiyip kaseyi yıkadım. Bu sırada telefonuma mesaj geldi.

05*****: Beni düşünmen hoşuma gitti:)
Sadece ailevi birkaç sorun vardı. Onlarla ilgileniyordum. O yüzden sana yazamadım.

Eda: Senin adına üzüldüm. Umarım sorunlar fazla büyük değildir.

05*****: Hallettim. Önemli değil.

Eda: Ee nasılsın?

05*****: Aşığım.

Eda : Kime aşıksın?

05*****: Sana aşığım. Bunu daha önce söylemiştim.

Eda : Ne desem bilemedim :/

05*****: Bişey demene gerek yok zaten.

Eda : Neyse ben evden çıkıyorum okula gidicem. Sen bugün okula gelicek misin?

05*****: Evet okula gelicem. Senin o güzel yüzünü de görmüş olucam ;)


Telefonumu cebime koyup evden çıktım. Halamın yanına uğradım. Melo, Fifi ve Ceren de geldi. Beraber okula doğru yürümeye başladık. Melo hala basket maçındaki yakışıklı çocuklardan bahsediyordu.

Okulda birkaç hafta sonra yine maç varmış. Bu galiba final maçı.

Okula geldik. Sınıflarımıza çıktık. Zaten beş dakika sonra ders başladı.

Kimsin Sen? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin