⚜10⚜

7 2 0
                                    

-Ametis'in Ağzından

Eiden’a aşıktım ve bunu dile getiremiyorum bazen Eiden'ında bana karşı boş hissetmediğini düşünüyorum acaba pat diye açılsam mı ? Ya da açılmasam mı ? Ya da her şeyi boş vereyim acaba ona aşık olduğumu çok belli etmiyorumdur umarım eğer ediyorsam rezil olurum ya başkasını seviyorsa ya da sevgiliyse en iyisi aşkımı içimde yaşayayım Lucas sahte olun deyince Rowena’ya hepimiz ne olur demiştik o yüzden kabul etmişti. Şuan Eiden telefonla uğraşıyor yanına gideyim en iyisi.

Ametis: Eiden ne yapıyorsun bakalım

Eiden: Hiç boş boş telefondan oyun oynuyorum

Ametis: Ne oyunu ?

Eiden: Roblox

Ametis: Robotlar şehri yani oyun kolay mı ?

Eiden: Oyun kolay değil yani kolay ama anca Ps4 de kolay telefondan biraz zor oluyor

Ametis: Dışarda gezelim mi ?

Eiden: Hiç hayır demem nereye gidelim zaten kimse evde değil Murdo ile Elaney Lunapark ‘ta Maria zaten kütüphanede Jackson ve Alexis de Jackson'ın evindeler sadece biz kaldık

Ametis: Parka gidelim yada kumsala olur mu ?

Eiden: Olur hadi gidelim arabayla ama

Ametis: Tamam arabayla

Evden dışarı çıktık arabaya doğru yol aldık Eiden sürücü koltuğuna geçince bende yanındaki yolcu koltuğuna oturdum. Eiden bana bakıp gülümsedi ve arabayı çalıştırdı. Ne parka geldik nede kumsala bir cafeydi. Eiden'a baktığımda elimi tutup içeriye girmiştik burası güzeldi etrafımız kahve kokuyordu.

Eiden: Burası en sevdiğim yer buranın kahvesi çok güzel aynı senin gibi

Ametis: Teşekkür ederim

Burası çok kalabalıktı Eiden sanki bir şey planlamış gibiydi herkes buraya bakıyordu acaba hiç mi benim gibi kız görmemişlerdi yada bende bir sorun mu var Eiden birden önümde diz çöktü oha evlilik teklifimi edecek bu kadar çabuk mu ?

Eiden: AMETİS BENİMLE ÇIKAR MISIN ?

Ametis: EVET SENİNLE ÇIKARIM

Ayağa kalkıp beni havaya kaldırdı bir kez etrafında dönüp dudaklarımı öptü herkes alkışlıyordu benim yapacağımı o yapmıştı hemde Cafede ilk defa duygu besliyorum ve mutluyum iyiki Elaney Murdo ile çarpışmış yoksa aşık olamazdım Eiden elimi tutup iki kahve aldı arabaya götürdü. Sorgusuz sualsiz arabaya bindim kahveleri  elime verdi ve bir uçurumun olduğu yere getirdi arabadan inince kahvelerle yanına gittim arabanın ön kaportasına oturdu eliyle bana gel işareti yaptı bende arabanın ön kaportasına çıktım ve yanına gittim eliyle beni tutup kendine çekti ve göğsüne yaslandırttı elimdeki iki kahveden birini ona verdim şuan ki modum aşk, kahve ve mutluluk dolu.

Ametis: Çok güzelmiş burası

Eiden; Senin kadar değil sevgilim

Ametis: Ya utandırma beni

Gülümseyip yanağımdan öptü eli belimdeydi bende onun göğsünde aynı olması gerektiği gibi aradan kısa bir zaman Eiden uyumuştu bende onun kollarında kendimi uykuya bıraktım.


-Elaney'in Ağzından

Murdo ile lunaparka gelmiştik sahte sevgili de olsak eğlenmek bizimde hakkımızdı ben böyle düşünüyorum Murdo nasıl düşünüyor bilmiyorum Murdo ile Discover aletine bindik yavaştan başlayarak ilk başlarda normal gittik artık gökyüzüne çıkınca Ayaklarım ve ellerim titremeye başladı 180 derece dönmeye başladı yukarıdan aşağı inerken götüm havaya kalkıyordu. Murdo'ya zar zor baktım oda benim gibiydi en sonunda bitmişti yere bastığımda yere çöküp oturmuştum bacaklarım titriyordu çünkü Murdo'da benden farksız değildi. Yanıma gelip beni kaldırdı.

Murdo: İyi misin ?

Elaney: Evet iyiyim sadece başım dönüyor o kadar

Murdo: Bide bacağın titriyor o kadar

Elaney: Bana diyene bak seninki sanki titremiyor

Murdo: Neyse titresek’te yine de eğlenceliydi  değil mi ?

Elaney: Evet eğlenceliydi biraz dinlenelim sonra devam edelim olur mu?

Murdo: Evet şurada bir bank vardı

Murdoyla banka gidip oturduk Murdo ayağa kalkıp bir yere gitti bir kaç genç önümden geçerken durdu ve bana döndüler.

X1: Hey sen çok güzelsin

F2: Fiziğinde güzelmiş

C4: Hadi gidelim uğraşmayalım başımı yeterince belaya soktunuz

G5: Sen karışma be sokarsak sokarız

Ayağa kalktım yanlarından yürümeye başladım ilk konuşan çocuk önümü kesti artık sinirlenmeye başladığım için gözlerimi kapatıp içimden sabır çektim gözlerimi açınca beni öpmeye yeltenmeye başladığı için vampir hızımla çok sert tekme attım geriye doğru sendelemişti. Murdo yanıma su şişesi ile gelmişti bir bana bakıyordu bir gençlere bakıyordu. Benim yanıma geldi ve belimden tutup kendine çekti.

Murdo: Bir sorun mu var sevgilim

C4: Ben değilim aha bu üçlü şu sevgilinizi öpmeye kalktı bayanda sağlam vurdu ben bir şey yapmadım

Murdo: Sevgilimi mi öpmeye kalktın

X1: Evet çok sexy

Murdo genç adamı boğazından tuttu ve sıktı ve duvara fırlattı herkes buraya dönmüştü diğer ikiliyi de yakaladı ve duvara fırlattı polis memurları geldi Murdo sakin değildi memura bile saldırabilirdi şuan hemen memurla arasına girdim beni tutup kendine çekti ve çok sert bir şekilde öptü.

Murdo: Bundan sonra gerçekten sevgiliyiz

Elaney: Evet gerçekten sevgiliyiz

Memurlar gençleri buradan götürdü bizde lunaparktan çıkıp eve gitmeye karar verdik

-Alexis'in Ağzından

Jackson ile yemek yapma yarışına girmişti en iyi kim yapıyor diye bu yüzden Jackson'ın evine gittik evi güzeldi mutfağa geçtik kısaca neler nerede gösterdi sonra yemek yapmaya başladık una parmağımı değdirip Jackson’un burnuna değdirdim biraz irkilmişti bana döndüğünde gülmeye başladım yüzünde ki un onu tatlı yapmıştı. Jackson eline bir avuç un alıp yüzüme ve saçlarıma sürdü.

Alexis: Hey ama saçlarım

Jackson: Bir şey olmaz

Alexis: Öyle mi ?

Jackson: Evet öyle

Elime bir avuç un alıp Jackson’a yürüdüm ve saçlarını ve yüzünün her yerini un yaptım bana gülerek bakıyordu kafamda sert bir şekilde bir şey kırılınca eline baktım yumurtaydı yumurta mı ona sinirle döndüm ama bir yumurta daha kırdı elime üç tane yumurta alıp teker teker Jackson'a fırlattım üçü de tam isabetti acaba canı yandı mı ? Çok sert fırlattım çünkü.

Alexis: Aman Tanrım canın yandı mı ? Üzgünüm çok sert fırlattım

Jackson: Yo canım yanmadı vampiriz sonuçta canımız acımıyor şaşırdım üçünü de nasıl isabet ettirdin?

Alexis: Oh bilmiyorum sadece fırlattım bazen vampir olduğumuzu unutuyorum

Jackson: Gelde şimdi bu mutfağı temizle her yer un , yumurta

Alexis: Bide şeker

Jackson: Şeker ?

Elime şeker alıp Jackson’a sürdüm oda eline alıp bana sürdü gülerken yemekleri unuttuk yemeğin başlarına geçtik hemen iyiki yanmamıştı yemekleri tabaklara koyduk ve yaptığımız yemekleri yedik.

Alexis: Seninki güzel olmuş

Jackson: Seninki de öyle yukarıda banyo var sen ilk gir benim dolabımdan giyersin tamam mı ?

Alexis: Yardım etseydim sana.

Jackson: Gerek yok hadi kış

Alexis: Peki efendim

Yukarıya çıkıp Jackson'un odasına gittim banyoya girip bir duş almaya karar verdim duşumu alıp kendimi havluyla sarıp Jackson'un dolabına ilerleyip siyah eşofman takımını aldım ve banyoya geri döndüm üzerimi değiştirip kirlilerimi makineye koydum havluyu çamaşırlığa serdim aşağı indim Jackson mutfağı temizliyordu hemen yanına gidip elindeki vileda'yı aldım bana bakıyordu.

Alexis: Sıra sende hadi banyoya kirlilerini makineye at benimkilerle seninkileri yıkatalım itiraz istemiyorum hadi kış

Jackson: Peki Annecim gidiyorum banyoya

Jackson yukarı gidince bende mutfağı temizlemeye başladım çamaşır suyuyla etrafı sildim camları açtım batırdığımız iki ocağıda sildim tezgahları da silip pis bir yer var mı diye etrafa bakındım. Her yer temizdi salona gidip orayı da düzledim aklıma meyve suyu gelmişti bende meyve suyu için dolabı açtım dolaptan meyve suyu için gerekli portakal aldım çekmeceden şeker kabını alıp raftan da sürahi aldım portakal sıkacağını alıp meyve suyu yapmaya başladım Jackson daha odasında olduğu için iyiyim meyve suyunu hazırlayıp dolaba koyup çıkan bulaşığı yıkadım. Ay çok yoruldum lan salona gideyim de dinleneyim bari salona geçip oturdum telefonumu elime alıp oynamaya başladım.

Jackson: Çok bekletmedim değil mi ?

Alexis: Yo çok bekletmedin işleri yeni bitirmiştim bende

Jackson: Bütün işleri sana yıkmış oldum

Alexis: Merak etme alıştım temizliğe bu arada meyve suyu daha doğrusu Portakal suyu yaptım dolaba koydum

Jackson: Hmm teşekkür ederim neyse benimle mutfağa gelir misin ?

Alexis: Tamam

Jackson’la mutfağa gittik beni tezgaha oturtmuştu kendi de diğer dolaptan bir kutu çıkarmıştı acaba ne ? Yanıma gelip kutuyu yanıma koydu kendiside tezgaha oturmuştu. Kutu Jackson ile benim ortamdaydı şimdi gülümsüyordu. Ellerini kutuya götürüp kutuyu yavaşça açıyordu.

Jackson: Gözlerini kapatır mısın ?

Alexis: Tamam kapattım

Gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım resim çekme sesi duymuştum gözlerimi açacağım sıra Jackson elini gözüme tutup kapattı şimdi nedir göz kapamak ya sinirimle mi oynuyorsun sen benim elini yavaşça gözlerimden çekti ve bir süre konuşmadı çakmak sesleride duymuştum o süre zarfında en sonunda uykum gelmeye başladı bu nedir bir kapattım açtırmadı bana.

Jackson: Gözlerini açabilirsin

Gözlerimi açtığımda önümde pasta vardı üzerinde ALEXİS BENİMLE ÇIKAR MISIN yazıyor Tanrım sana geliyorum sonunda teklif etti sonunda kafamı Jackson'a çevirdiğimde beni telefonuyla kaydediyordu demek ki bu anı ölümsüzleştirmek istiyordu benim gibi.

Jackson: Kararın-

Alexis: TABİKİDE EVET

Hızla beni tezgahtan kaldırmıştı etrafında iki kez döndürüp aşağı indirmiş ve dudağımdan öpmüştü bende onu öpmüştüm bana sarılmış ve beraber pastayı üflemiştik kendimize bir dilim koyup dolaba kaldırmıştık bugünü asla unutmayacağım seni seviyorum Jackson


EVET BİR BÖLÜMÜN SONUNA GELDİKKİTABI BEĞENEREK OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM LÜTFEN KİTABI OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

SİZCE DİĞER BÖLÜM NELER BEKLİYOR

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN SEVGİLİ OKURLARIM ;)

Eternity is Destiny Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin