-Maria'nın Ağzından
Eve geldiğimde kimse yoktu bende odama gidip kitapların arasına gömüldüm karnım acıkmıştı mutfağa indiğimde yemek dahi yoktu yemek yapmayı zaten bilmiyorum al işte aç kaldım keşke yemek yapmayı öğrenseydim evime gidince ilk işim yemek yapmayı öğrenmek olacak bu net acaba Lucas'ı arasam mı ? Yada boşver o kızıl saçlı maymunla beraber kız güzel erkek olsaydım yavşardım ama bende kızım ve Lucas'ı seviyorum dolabı açtım yiyecek meyve vardı bir tek diğer odalar hep kilitliydi bu yüzden sadece mutfak ve odam açık diğer her yer kilitli.
Maria: Canım sıkılıyor ne yapsam acaba ? Buldum Rowena ve Lucas'ı rahatsız edeceğim
Telefonumu çıkarıp tam Rowena’yı arayacaktım ki kapının kilidini duydum kapıya yürüdüm gelen kişi Elaney ve Murdoydu.
Elaney: Maria sen evde tek misin ?
Maria: Evet yeni geldim kütüphaneden ve acıktım evde yiyecek bir şey yok
Murdo: Nasıl yok emin misin ?
Maria: Dolapta sadece Meyve var ve sebze yemek yapmayı bilmiyorum bu yüzden Kuzenimi arayacaktım
Elaney: Hmm o zaman ben sana bir şeyler hazırlayayım sende karnını doyur olur mu ?
Maria: Evet çok güzel olur
Murdo: Bende sana yardım edeyim
Elaney: Maria sende gel hadi
Maria: Tamam
Hep beraber mutfağa geçtik Elaney yemek yapıyor Murdo meyve kesiyordu ben ne mi yapıyorum dolaba su diziyordum en azından karnım aç olmayacak suları dizmem bitince Elaney'in yanına gittim tam o sırada telefonum çaldı arayan Junior arıyordu.Elaney bana bakıp gülümsemişti. Telefonumu açtım.
Merhaba Junior “ Merhaba Maria, Nasılsın ? “ İyiyim sen nasılsın ? “ Bende iyiyim yarın tekrar buluşurmuyuz?” Kütüphanede mi? “Evet orası bizim ilk tanıştığımız yer" Tabiki yarın buluşabiliriz" Seni seviyorum Maria” Oh bende seni ama arkadaşça “ Biliyorum canım yarın görüşürüz” Yarın görüşürüz
Telefonumu kapattım Elaney ve Murdo bana bakıyordu al işte öyle dersem çocuğa böyle bakar bunlar.
Maria: Junior kütüphanede tanıştık ve arkadaşız
Murdo: Bir şey demedik zaten sadece şaşırdık onunla konuşurken yüzün gülümsüyordu ve yanağın pembeleşmişti
Maria: Cidden mi ?
Elaney: Cidden bizde senin sevgilin zannetmiştik onu tüh neyse
Kapı sesi duyunca kapıya bakmaya gittim Eiden, Ametis, Jackson ve Alexis di. Eeee Rowena ve Lucas nerde diğerleri beni görüp mutfağa gittiler ne yani beni görmezden mi geldi bunlar ayıp bu ayıp şunlara bak ya arkalarından bende mutfağa gittim.
Maria: Beni görmezden mi geliyorsunuz ?
Ametis: Seni görmezden gelmedik biz sana seslendik sen duymadın derin düşünceler daldın gittin
Maria: Oh Affedersiniz o zaman
Eiden: Sorun değil
İçeri gülerek gelen kişilere baktım Lucas ve Rowenaydı. Kızlar şaşırmıştı neden acaba ? Rowena tabakları alıp masaya yerleştirdi diğerleri de ona yardım ediyordu. Lucas Rowena'yı izliyordu.
Rowena: Lucas şunları indirir misin ?
Lucas: Neyleri indireyim ?
Rowena: En üstteki büyük kayık gibi olan tabağı boyum yetmiyor
Lucas: Benim boyum oraya yetmez ki
Rowena: Of neyse tırmanacağım o zaman
Rowena tezgaha oturtmuştu oradan da ayağa kalktı büyük kayık tabağı eline aldı hepsi onu izliyordu Elaney sinsice Rowena’ya yaklaştı ve birden korkuttu Rowena’nın ayağı kaymıştı korkudan tam düşerken Lucas onu tutmuştu. Rowena'yı yere bıraktı.
Rowena: Elaney senin ben ah yüreğim ağzıma geldi oy şuna bak kalbim nasıl atıyor
Elaney: Oha çok hızlı atıyor
Ametis: İyiki düşmedi düşseydin bide elin ayağın kan olmuştu elindeki porselen kayık tabaktan dolayı yalnız Lucas tuttu ama kafasına gelmedi genelde gelmesi gerekmez mi?
Lucas: Tam değeceği zaman kafamı eğdim
Alexis: İyi bari yalnız çok iyi korkutmaydı tebrik ederim seni Elaney
Elaney: Teşekkürler Alexis neyse yemek yiyelim hadi
Maria: Tanrım sonunda yemek yiyorum açlıktan bayılacaktım şuracıkta
Lucas: Sen yemek yemedin mi ?
Maria: Yemedim eve geldim kitapların arasına gömüldüm
Murdo: Bu arada Junior diye bir eniştemiz olacak beyler bayanlar
Lucas: Junior kiminki ?
Elaney-Murdo: Maria'nın
Hepsi döndü bana baktı kafamı öne eğdim bir dakika ne kafamı hızla kaldırdım Lucas'a baktım bana bakmıyordu. Rowena'nın saçlarıyla oynuyordu.
Maria: Junior benimki değil Elaney sadece bir arkadaş bugün tanıştık
Elaney: Oh pekala
Sinirlenmiştim hoşlandığım çocuk kuzenim Lucas'tı ama o Elaney denen şıllık onun yanında Junior’ı dile getirdi cidden bıktım Junior'a gelemeyeceğimi yazdım. Evime gideceğim için bugün için gece yarısına bilet aldım çantamı topladım valizlerimi doldurdum kısa ve net bir şekilde not yazdım ve yastığımın altına koydum. Odamın kapısını biri çaldı gir komutu verince gelenin Rowena olduğunu gördüm.
Rowena: Maria sen iyi misin yemek bile yemeden odana geldin ?
Maria: iyi değilim tamam mı ? Odamdan çıkabilirsin
Rowena: Bana anlatabilirsin sorun ne ?
Maria: Sana anlatsam ne olacak dediğimi yapacak mısın ki ?
Rowena: Seni mutlu edecekse söyle yapmaya hazırım sevgilimin kuzeni üzgün ve mutlu etmek benimde görevim
Maria: Peki Lucas'tan ayrıl
Rowena: Anlayamadım
Rowena'ya her şeyi anlatmıştım hemde her şeyi bu geceki uçuşumu da beni hiç kesmeden dinlemişti ne dediysem onaylamıştı. Lucas'a aşık olduğumu biliyordu artık saklamak zorunda değildim odamın kapısı çalınca gir komutu verdim. Elinde yemekle gelen Lucas'tı Rowena hem bana hem Lucas'a baktı ve buruk bir gülümseme ile odadan çıktı bizi yalnız bırakmıştı.
Lucas: Yemek yemediğin için sana getireyim dedim
Maria: Teşekkür ederim
Lucas: Valizlerin niye kapının orda ?
Maria: Bu gece gidiyorum beni Havalimanına bırakır mısın ?
Lucas: Bu kadar erken mi ? Yoksa biri bir şey mi dedi ?
Suçu Rowena’ya atmıştım beni burda istemediğini ve defolup gitmemi istediğini söylemiştim buna sinirlenmişti gece yarısı olduğunda beni havalimanına bırakmıştı. Kalmam için ısrar etmişti.
-Rowena'nın Ağzından
Lucas Maria'yı havalimanına götürmeden önce seninle görüşeceğiz demişti. Bende diğerleriyle Maria'nın bana dediklerini anlatmıştım hepimiz Lucas'ı bekliyorduk. Dışarda araba hızlı bir şekilde durdu kapı sert bir şekilde açılmıştı. Lucas salona gelmişti bana doğru sinirle geliyordu ne oldu buna şimdi ? Kolumu sert bir şekilde tuttu ve sürüklemeye başladı Erkekler Lucas'ın elinden almaya çalışıyorlardı beni kolumu kendime çok sert çektim. Bana dönmüştü.
Rowena: Bu sinir ne ya sakinleş biraz
Murdo: Sinirine hakim ol
Lucas: SİZ KARIŞMAYIN BU BENİMLE ROWENA’NIN SORUNU
Rowena: Ne yaptım da sinirlisin sen
Elini bana tam kaldırıyordu ki Elaney ve Alexis tuttu. Lucas'a baktığımda sinirlerim tepeme çıkıyordu anlaşıldı demek Maria buna başka şeyler anlattı. Sinirime hakim olmak için yanında geçip dışarı çıktım arabamı alıp sürmeye başladım kumsala geldiğimde arabamı park ettim ve denize doğru yürümeye başladım artık yeter hep yanlış anlaşılmaktan bıktım yandaki Dağa vampir hızımla gittim denizin olduğu yerler kayalıklarla doluydu. Lucas beni izliyordu bunu hissediyordum Uçurumun ucuna yaklaştım ve arkamı döndüm kendimi aşağıya bırakmıştım. Birkaç dakika sonra arkamdan Lucas atlamıştı ben onu görüyordum ama o beni görmüyordu. Ben en dibe giderken o yukardaydı aynı hayatım gibi. Gözlerim yavaş bir şekilde kapanırken Lucas'ın bana doğru yüzdüğünü gördüm hafif bir şekilde tebessüm edip kendimi karanlık sulara bıraktım.
-Lucas’ın Ağzından
Rowena kendini uçurumdan aşağı bıraktığında kalbim sıkışmıştı bende peşinden atlamıştım suya girdiğimizde Rowena’yı görmemiştim. Yüzeye çıkıp bir hava alıp derinlere inerken Rowena'yı gördüm ve ona doğru yüzdüm. Gözleri kapalıydı benimde nefesim bitiyordu Rowena’nın dudakları sayesinde hava alıp Rowena’yı yüzeye götürdüm kucağıma alıp kuma yatırdım ve kalp masajı yapmaya başladım uyanmayınca çok korktum başına darbe almış mı diye bakarken başının çizik olduğunu gördüm iyice endişelendim.
Lucas: Lanet olsun lütfen uyan ne olur
Nefes alıp dudaklarına verdim kalp masajı yapmaya başladım en sonunda ağzından su gelmişti hemen sağ kolunun üzerine çevirdim sırtını ovdum. Derin nefes alıyordu eli başına gitmişti.
Rowena: Neden kurtardın beni ?
Lucas: Güzelim ne saçmalıyorsun ?
Rowena: Bıraksaydın ölseydi-
Lucas: Hayır hayır öyle bir şey yok sen ölmeyeceksin sen benimsin ve ölmene müsade etmem ben
Rowena: O zaman cümlelerinle öldüreceksin
Rowena ayağa kalktı ve yürümeye başladı bende onun arkasından yürümeye başladım düşecek gibi oldu ama kendini hızla toparladı. Tam düşüyordu ki başka bir erkek onu tuttu hızla Rowena'nın yanına gittim kendime çektim adam bana şaşkınca bakıyordu.
Rowena: Teşekkürler Beyefendi
X: Rica ederim dikkat edin sırılsıklamsınız hasta ol-
Lucas: Anladık görüşürüz
Rowena'yı sırtıma aldım çırpınmaya başladı arkasına vurunca kıpırdamadı arabama binip evime sürmeye başladım telefonuma baktığımda bizimkiler aramıştı Maria'dan ise bir mesaj oda vardığıyla ilgiliydi. Gerisine evde sonra bakarım. Eve geldiğimizde arabayı park ettim dışarı soğuktu. Kendimi ısıttığımda Rowena'nın kapısını açıp sırıma aldım arabayı kilitleyince Kucağıma indirdim titriyordu. Eve hızla gidip kapının önünde indirdim kapıyı açtım tam Rowena içeri girecekti ki kucağıma aldım içeri girip kapıyı ayağımla kapattım yatak odama götürüp koltuğa oturttum dolabımdan kıyafet çıkardım banyo havlusu çıkardım Rowena'ya uzattım. Banyoya giderken.
Rowena: Teşekkürler
Lucas: Rica ederim
Rowena banyoya gidince bende mesajlara baktım arayarak geri dönüş yaptım hepsine.
EVET BİR BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK KİTABI BEĞENEREK OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM LÜTFEN KİTABI OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINSİZCE DİĞER BÖLÜM NELER BEKLİYOR
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN SEVGİLİ OKURLARIM ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity is Destiny
VampirosÖlümsüz olmak bir avantajmıydı? Yoksa bir lanet. Bizim için ölümsüzlük ne demekti? Düş peşindeysen, düş peşime. Ölüm dediğin nedir ki; dönüşü olmayan tatil. Aşk dediğin nedir ki; gençliği olmayan bir katil! 🧛🏻♀️ İYİ OKUM...