♦️21.kapitola♦️

1K 72 4
                                    

Z pohledu Louise

Panebože cítil jsem se tak trapně kvůli tomu, že mi Harry musel říkal, co a jak mám dělat. Zároveň mě štvalo, že jsem tak strašně moc nezkušený. Bojím se, že by kvůli tomu Harry se mnou už nechtěl nic mít. Musím to změnit.

Ano nad tím jsem přemýšlel zatímco jsem Harrymu přejížděl rukou po ehm ....... po jeho penisu, který je tak strašně moc velký a strašně moc se mi líbí, a taky nad tím jaké to bude až mi ho strčí do mého zadečku.

Taky mě strašně bavilo pozorovat Harryho jak zaklání hlavu a to jeho vzdychání? Ráj pro moje uši. Bože je tak moc dokonalý. Bůh vážně ví jak strvořit dokonalost.

Hlavou mi proletěla několikrát i otázka proč někdo dokonalý si vybral zrovna někoho jako jsem já. Chci tím říct kdo by si vybral kluka s tělem spíš holčičím, který je věčně ustrašené kuře?

Vy asi ani vlastně nevíte jak to bylo dál, že? A chcete to říct? Samozřejmě, že chcete. Vlastně bych vám to řekl i kdyby jste nechtěli 😇😈

No takže přejížděl jsem po Harryho penisu přesně jak řekl. Já přemýšlel nad těma blbostma a pak jsem si vlastně vzpomněl, že mi jednou Niall říkal něco o blowjobu. Hledal jsem si to potom i na internetu a našel tam docela dost zajímavých obrázků.

Kluci ho prý milují. Vlastně ani nevím proč mi to říkal asi jsem zrovna nevnímal, což vlastně dělám často. Divím se, že si toho zatím ještě nevšiml a nebo všiml a radši  dělá, že o tom neví. No nic pokračujeme dále.

Chtěl jsem to vyzkoušet. Chtěl jsem Harryho udělat co nejlépším způsobem. Chtěl jsem mu dokázat, že i ve mě se schovává malý ďáblík, co chce ven. Chtěl jsem mu dokázat, že nejsem až tak marný. Chtěl jsem mu dokázat, aby to se mnou nevzdával.

Harry se nekoukal měl hlavu zakloněnou do zadu a z jeho pootevřených dokonalých srdíčkových rtů vycházeli ještě dokonalejší vzdychy, které jsem si na něm zamiloval. Jako vše ostatní.

Využil jsem toho a pomalu mu po jeho celé délce přejel jazykem. Harry vydal další ze svých dokonalých vzdychů, což mi dodalo sebevědomí, že se mu to líbí a zároveň mě to nakoplo k dalšímu kroku.

Pomalu jsem Harryho penis pohlcoval svými rty. Bohužel byl moc velký a do pusy se mi celý nevešel, ale pořídil jsem si a co se nevešlo do pusy o to se postarala moje ruka.

Bylo něco dokonalého cítit jeho penis ve své puse. Byl tak horký a to jak mu v něm začalo cukat . Nedokázal jsem ten pocit popsat. A pak mi do pusy vystříkla bílá tekutina, kterou jsem bez rozmýšlení spolkl. Musím uznat, že to nebylo tak špatné.

Koukl jsem se na Harryho, který ležel bezmocně na posteli a snažil se zklidnit dech. Ach bože. Byl tak strašně moc sexy.

Lehl jsem si vedle něho a spokojeně zavrněl, když se kolem mě obmotaly dvě svalnaté potetované ruce, které mě přitáhli na jeho potetovanou vypracovanou pevnou a hlavně dokonalou hruď.

" Lou byl jsi tak moc dokonalý. Nevěřím tomu, že jsi to dělal poprvé. Bylo to jako od profesionála." Po téhle větě, kterou Harry vypustil z úst jsem zčervenal jak rajče.

" Oh ty se mi červenáš. Ty jsi tak roztomilý" Harry mě čím dál tím víc přiváděl do rozpaků a nejvíc mě štve jak si to užívá.
Zmetek jeden. Však počkej! Já ti ještě ukážu!

Harry mi věnoval menší polibek spíš takovou dětskou pusu na rty, což mi nestačilo a zaútočil jsem na jeho dokonalé rty, které mi za tu chvíli strašně moc chyběli.

Z pohledu Harryho

Wow. Žasl jsem nad tím, co tu Louis předvedl. Takovouhle kuřbu jsem už dlouho nezažil. Bylo to dokonalé a ještě víc dokonalé to bylo kvůli tomu, že to byl Louis.

Nikdy bych nevěřil, co se v tom malém andílkovi skrývá. Ale co k tomu ještě dodat. Louis je prostě dokonalý. A co teprve ten jeho zadeček?😈🥵🤤

' panebože přestaň na to už myslet.' zavrčel na mě anděl

' už zase ty ty otravo? '  povzdechl si otrávené ďábel a otočil se na mě ' a ty ho už konečně v nejbližší době ojeď' zavrčel na mě výhružně a oba jak rychle se objevili zase zmizeli. Bože.

Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat