Çok beğenerek izlemiştim yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım ama izlediğim en güzel animeydi diyebilirim.
Konu: Ansatsu Kyoushitsu yada ingilizce adıyla Assassination Classroom, oldukça değişik bir konuya sahip Kunugigaoka ortaokulu, dışarıdan bakıldığında diğer okullardan hiç bir farkı olmayan normal bir okulmuş gibi gözüküyor. Aslında bakarsanız bu durum doğru sayılabilir. Sadece bir istisna dışında. Bu istisna ise okulda bir sınıf olarak gözüken, fakat okulun kendi bünyesinde bile barındırmadığı 3-E sınıfı hakkında. 3-E sınıf genel olarak tüm okulda kötü şöhretiyle bilinen bir sınıf. Hatta öyle ki tam olarak okulun içinde değil okul yakınlarında bir ormanlık arazinin içerisindeki bir binada barınıyor 3-E sınıfı öğrencileri. Sınıftaki çocuklar kötü notlar, okuldaki diğer çocuklar ile kavga dövüş problemleri gibi bir çok neden ötürü 3-E sınıfında okuyorlar.
Fakat bu 3-E sınıfının bu kadar uzaklarda olmasının ve tamamen okuldan asimile edilmesinin başka bir sebebi de vardır. O da mezun olmadan önce öğretmenleri Koro-Sensei’yi öldürmek.
Kötü Şöhretli Suikastçiler
Koro-Sensei, Ay’ın %70’ini yok edip kötü şöhretini tüm dünyaya gösterdikten sonra, 1 sene içerisinde tüm dünyayı yok edeceğini söyler. Bunun olmasıyla aynı zamanda Koro-sensei, tüm ülkelere kötü şöhreti ile anılan 3-E sınıfının öğretmeni olup onlara kendilerini nasıl öldürmeleri gerektiği konusunda eğiteceğini söyler. Bunun sonucunda Koro-sensei lakabını alır ve gerçekten 3-E sınıfına öğretmen olarak gelir. Normal bir okulda alabilecekleri eğitimi tamamıyla Koro-sensei tarafından alan ve aynı zamanda devletin göndermiş olduğu bir takım spesiyalistler aracılığıyla suikast eğitimi gören 3-E sınıfı dünyanın tek ve son umudu haline gelmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Önerileri
FanfictionBurda izleyip ve beğendiğim animeleri paylaşacağım umarım sizde beğenirsiniz