AUTHORS NOTE

1.6K 12 6
                                    

HEY MIRACULOUS FANS,

I'M CREATIVEDARKANGEL.I'M HERE WITH ANOTHER ONE SHOT.THIS IS BASED ON MIRACULOUS LADYBUG.

IN THIS LINE OF ONE SHOTS,I'M WRITTING CLASS SALT.IT IS GONNA GET SALTY!IN THIS I WILL BE MENTIONING SHIPS LIKE "DAMINETTE,MARIJON,ADRINETTE,TIM/ KON,DAMIJON,ADRIJON,SUPERBAT,CLOIS"BECAUSE I ADORE THEM.IN SOME ONE SHOTS ADRIEN IS MARI'S BROTHER(SABINE AND TOM ADOPTED HIM).IN SOME ONE SHOTS BRUCE IS MARINETTE'S BIOLOGICAL FATHER (JUST TO HAVE FUN).

WELL LET'S TALK ABOUT VILLAINS OR ENEMIES.WELL WE ALL KNOW THE GREATEST ENEMIES OF EVERY PERSON I JUST MENTIONED ABOVE.BUT FOR SOME REFERENCE...
1)LIAR ROSSIE... I MEAN LILA ROSSIE
2)ALYA CEŚEIRE ... SHE IS MEAN IN THIS CUZ OF LIAR.
3)ADRIEN AGRESTE... IN SOME NOT IN ALL...
4)HER OTHER CLASSMATES.
5)CAT NOIR... NOT IN ALL OF THEM.
6)MISS BUSTIER/CARLINE BUSTIER... NOT IN ALL...

IN ALL OF THEM HAWKMOTH IS DEFEATED.BUT THEY STILL HAVE MIRACULOUS.MARINETTE IS THE NEW GUARDIAN OF MIRACULOUS.

IN THE ONE SHOTS,MARINETTE IS MDC  BUT SHE DOES NOT WORK FOR GABRIEL AGRESTE(BECAUSE HE IS IN JAIL)BUT WORKS IN AGRESTE BRAND WHICH IS RUN BY ADRIEN IN SOME.

JON (JONATHAN SAMUEL KENT) IS SAME AGE AS THE OTHER CHARACTERS OF HIS AGE.HE IS THE ONLY SON TO CLARK KENT AND LOIS LANE.

I WOULD WRITE WHO ARE THE GOING TO GET SALTED GUYS IN ENEMIES CHARACTERS.

CHLOE IS NICE TO MARINETTE IN THE ONE SHOTS.SHE HAS BEEN A GOOD GIRL FOR A LONG TIME.SHE ALSO KNOWS MARI IS LADYBUG  .

THIS IS ALL FOR NOW...
DARK ANGEL OUT!

MIRACULOUS :CLASS SALT Where stories live. Discover now