【WSTĘP】

751 46 73
                                    

...

o krok za daleko.

...

wykonaliśmy o jeden krok za daleko.

w obronie własnej przyszłości zrobiliśmy to, co ją niechybnie uśmierci.

pragnąc ocalić dumę, pogrzebaliśmy pewność siebie i kolejnych dni.

chcąc już nie żyć w strachu, napełniliśmy swoje życie innym, jeszcze większym lękiem.

o ile łatwiej by było, gdyby prześladował nas ktoś inny, niż nasz własny cień, jak od teraz do końca naszej egzystencji.

...

cośmy narobili?

━━━━━━━━━━━━━━━━


Trzynasty października 2017 roku.

Dzień, w którym ostatni raz widziano Emilię Sowińską, uczennicę trzeciej klasy I LO w Skowroniskach, żywą.

Co się dalej z nią stało?

Oficjalnie - zaginęła, uciekła z domu. I na pewno nie ma to nic do rzeczy z tym, co się działo w szkole. Prawda?
Jest zupełnie inna, dobrze zamaskowana pośród wygodnych słów i kłamstw, lecz nie wystarczająco, aby przy odpowiedniej determinacji nie dogrzebać się do niej i nie wyciągnąć jej na światło dzienne.

Problem w tym, że ci, którzy teoretycznie mieli się tym zająć, wcale nie ruszą palcem. Wydaje mi się, że to dlatego, że boją się czegoś związanego z tą sprawą, albo im się najzwyczajniej w świecie nie chce tego robić. Zresztą nieważne, i tak nie ma sensu dalej się okłamywać, że oni to wyjaśnią.

Dlatego też sprawa ta, niekoniecznie za zgodą po obu stronach, zostanie przejęta przez was - uczniów tej samej szkoły.

Ostrzegam, to będzie niełatwe zadanie. Przed wami wiele pytań, a jakże mało odpowiedzi. I ogrom problemów, na które możecie się napotkać w trakcie śledztwa. Wierzę jednak w to, że dotrzecie do prawdy dotyczącej tego, co naprawdę się stało tamtego dnia.

Bo jak wy tego nie zrobicie, to nikt tego nie dokona.

━━━━━━━━━━━━━━━━

━━━━━━━━━━━━━━━━

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

━━━━━━━━━━━━━━━━

❥ zainteresowany/a? zostaw tu po sobie znak! dzięki temu ułatwisz nam, organizatorom rp, sporo roboty.

❥ będziemy wdzięczni, jeżeli oznaczysz tu kogoś, komu może spodobać się to roleplay.

DEAD BUTTERFLIES 【archiwum rp】Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz