Στεφανος

31 0 0
                                    

Την επόμενη μέρα
Ο Στεφανος σηκώθηκε,ετοίμασε κάποια πράγματα του κι έφυγε για Γιάννενα.
Η Αναστασία σηκώθηκε,έκανε έναν καφέ να πιει και μετά άρχισε να κάνει δουλειές στο σπίτι.
Το μεσημέρι έκανε κάτι να φάει και έκατσε στον καναπέ να δει τηλεόραση. Καθώς έτρωγε,άκουσε το κουδούνι της πόρτας να χτυπάει. Έτρεξε να ανοίξει και τότε είδε μπροστά της τον Στέφανο.
-Αναστασία:Τι κάνεις εσυ εδω; τον ρώτησε έκπληκτη.
-Στέφανος:Δεν ήθελες να μιλήσουμε;  ήρθα.
-Αναστασία:Δεν είπες ότι δεν μπορούσες λόγω της δουλειας;
-Στέφανος:Θα με αφήσεις να περάσω;
-Αναστασία:Ναι,μπες!του λέει και κάνει στην άκρη για να μπει. Μαζί κατευθύνθηκαν προς το σαλόνι.
-Στεφανος:Έτρωγες; τη ρώτησε,επειδή είδε στο τραπέζι το πιάτο με το φαγητό.
-Αναστασία:Ναι. Να σου βάλω; εγώ το μαγείρεψα.
-Στέφανος:Όχι,οχι. Δεν πεινάω.
-Αναστασία:Έλα,κάθισε!του λέει και του δείχνει τον καναπέ κι εκείνος κάθεται.
-Στέφανος:Λοιπόν. Σε ακούω. Τι ήθελες να πούμε;
-Αναστασία:Στέφανε,το σκέφτηκα κι αλήθεια θέλω να μου πεις τι ακριβώς έγινε εκείνη τη μέρα ή έστω όσα θυμάσαι ότι έγιναν.
-Στεφανος:Λοιπόν,η Ντίνα με πήρε εκείνη την ημέρα τηλέφωνο για να πάω σπίτι της να πάρω κάτι που είχα ξεχάσει,αλλιώς θα ερχόταν να το έδινε η ίδια σε σένα. Εγώ για να μη γίνει καμία παρεξήγηση,όπως αυτή τώρα,πήγα να το πάρω.
-Αναστασία:Και μετά από τόσο καιρό που χωρίσατε το σκέφτηκε ότι ξέχασες κάτι εκεί;
-Στεφανος:Εεε τι να σου πω ρε Αναστασία; τότε με πήρε και αμέσως πήγα.
-Αναστασία:Τέλος πάντων. Μετά; τι έγινε; τον ρώτησε περιμένοντας τον να τελειώσει την αφήγηση του.

Φίλοι.....;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang