Нощта беше обвила света с красотата си. Звездите светеха както никога. Всичко това предвещаваше,че ще се случи нещо необикновено,нещо различно.
Двамата стояха на покрива на отдалечена от Сеул сграда. Гледаха небето и не си казваха нищо,но очудващо и за двамата тази тишина беше приятна.
-По телефона не звучеше добре.-наруши тишината Марк.
Момичето му хвърли лек поглед и отново се съсредоточи върху звездите.
-Така ти се е сторило.-каза тихо Лия.
Марк никога не я беше виждал такава. Тъжна и някак отнесена,все едно не беше тук,а в някой неин си свят. Никога не си е мислел,че може да я види в тази светлина. Да я види без грим и облечена в нещо различно от маркови дрехи. Това пред него не беше Лия от първата им среща.
-Хората казват,че си по-лоша и от сестра ти.-изплъзна му се от устата.
Погледна към момичето до себе си. Очакваше тя да се ядоса,но тя не го направи. Просто се усмихна,но от далеч си личеше че усмивката беше тъжна.
-А може би са прави. Което ме навежда на въпроса защо ти не мислиш като тях?-тя впи сините си ириси в него.
Очакваше отговора му повече от всичко.Незнайно защо просто искаше да знае защо той продължаваше да бъде с нея. Много добре знаеше,че брат му не е съгласен,а навярно и не само той.
-Защото за тези няколко дни те опознах. Опознах онази Лия,която се опитваш да скриеш от другите.-обърна се към нея.
Чак сега си даде сметка,че нейните очи са в по-тъмно син нюанс дори и от небето. Даде си сметка,че се беше привързан към нея. Искаше двамата да станат приятели.
Тя не можеше да го накара да забрави чувствата към Хечан,но му помагаше да не мисли за всичко това.
За него,тя беше неговото бягство от болката.
За нея,той беше единствения човек,който се опита да е до нея.-Направих много лоши неща,Марк.-каза някак виновно тя.
-Всички правим грешки.-опита се да я успокои той.
За първи път от толкова време някой се беше опитал да я разбере. Чувстваше се добре,но и не можеше да игнорира вината в себе си. Той я разбираше,а тя се опитваше да го използва,за да получи това което иска. Това не беше честно. Тя не го заслужаваше. Не заслужаваше толкова добър и чист човек до себе си.
YOU ARE READING
Dangerous kiss
RomanceКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.