3. Bölüm

605 35 25
                                    

Sabah uyandım. Merve yoktu evine gitmiştir diye düşündüm. Telefonumla biraz oyalandıktan sonra yatağımı yoparladım saat 11.00 olmuştu. Dün geç uyuduğum için bu gün geç uyanmıştım.

Duşa girdim. Büyük bir erkek tişörtü giydim. ( hey! Erkek tişörtleri bizimkilerden daha güzel ne yapayım.) altıma da bir kot pantolon giydim.

Saçımı da önden perçem bırakacak şekilde at kuyruğu yapıp piercing şapka taktım.

Makyaj olarak maskara ve dudak parlatıcısı sürdüm ve evden çıktım. Merve ile alış-veriş e gideceğiz bu gün. Eğitimler yüzünden ne zamandır alış veriş yapamıyorduk.

Şu an Merve in evine gidiyorum Ayten teyzeyi de özlemiştim göremedim daha onu göreceğim, sonra çıkacağız.

Mervelerin kapısını çaldım. Ayten teyze açtı sarıldım hemen. "Ay canım benim hoş geldin. Geç geç kızım benim." "ya çok özlemişim Ayten teyzem" biz Ayten teyze ile sarılıp konuşurken Merve yanımıza geldi.

Merve beyaz bir gömlek giyip önden göbeğini açacak şekilde bağlamıştı. Altına da dar paça pantolon giymişti. Saçını enseden topuz yapıp beyaz bucket hat şapka takmıştı. Makyaj olarak maskara, ruj ve allık sürmüştü.

"Anne ya beni böyle karşılamadın, öz kızını"

Merve'nin bu söylediği üzerine ben ve Ayten teyze kıkırdadık ve hep beraber salona geçtik. Ayten teyzeyle de biraz hasret giderdikten sonra evden çıktık.

"Merve Nuri Amca'nın bakkalına da uğrayalım özlemişim ihtiyarı. Dün geç oldu diye uğramadık, bari şimdi uğrayalım"

"Aynen kanka uğrayalım ben de özledim"

"Merve üçe kadar sayıyorum Nuri bakkala en son kim varırsa kahvaltı ısmarlar.         1, 2, 3" Ve koşmaya başladık. Bunu sürekli yapıyoruz gerçekten çok eğlenceli.

Nuri bakkal görünüyordu ben öndeyim Merve ise hemen arkamdaydı.

"Mervee kahvaltı ısmarlıyosun kanka"

"kim demiş" dedi ve şapkadan çıkardığım at kuyruğundan tutup çekerek öne geçti.

"Kanka ama haksızlık ya hile yaptıın"

"Hayır canım ne hilesi sen saymaya başlamadan önce saç çekmek yok dedin mi? Demedin. Ben öyle bir kural hatırlamıyorum"

"hıh" dedim ve dudağımı büktüm. Ama tabii ki dudağımı bükmemin Merveye hiçbir tesiri olmamıştı.

"taş kalpli cadısın sen Merve"

"kim taş kalpli cadıymış bakalım bir de bana söyle" dedi Nuri Amca. Nuri amcanın varlığını yeni fark etmiştik birbirimizi yemekten. Nuri amcaya da rezil olmuştuk ama boşver.

"Nuri amcamm" diyip hemen nuri amcanın elini öptük.

Nuri amca bizim için bir mahalle bakkalından fazlasıydı. Canımız sıkılınca gelir otorurduk. Derdimiz olduğunda anlatır, akıl danışırdık.

"Nuri Amcam nasılsın, iyi misin" dedim hemen

"iyiyim iyiyim çok şükür kızım siz nasılsınız nasıl gidiyor eğitimler zorluyor mu geçin oturun konuşalım" dedi Nuri amca ve biz her zaman oturduğumuz yere oturduk.

"iyiyiz amca eğitimler falan derken geçiyor günler, ilk zamanlarda zorlıyordu ama şu an çok zorlamıyor. Alıştık. Zaten bir ay sonra bordo bereliler gelip bizi test edecek yapabilirsek bordo bereli olacağız artık hayırlısıyla" dedi Merve

Bordo SarmAşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin