Имало някога едно момиче на име Kim Somin която имала близначка на име Kim Soojin. Те толкова много си приличат че хората дори казват че са като един и същи човек. Soomin била най нормална 17 годишна ученичка в гимназията. А сестра и учела в друга гимназия в друг град (за нея повече информация по нататък). Двете живеели с майка им а баща им ги напуснал още като били малки. Но не мислете че живеят толкова розово.
Soomin била много тормозена в училище от момиче на име Seo Bora и нейните най добри приятелки Park Kami и Choi Yena. За нейният 17сти рожден ден Bora получила Somin на колене пред нея, посипана в брашно и с няколко счумени яйца отгоре и като торта за рожден ден. Майката на Somin постоянно и се карале защо се прибира късно вечер, а тя седи заключена в някоя от кабинките на училищтните тоалетни полята с алкохол, брашно, докато не я отключат чистачите късно вечерта докато почистват гимназията. Bora и удряше шамари риташе я, скубеше я, но никой от съочениците им, видели как я тормозят, не смеели да кажат на някой защото родителите на Bora бха заможни и можеха да си наемат скъп адвокат и да осъдят невинни хора. Дори сестра и не знаела за този тормоз. Докато нещата почвали да и намирисват. Всеки ден гледала как милата и сестричка се прибира бялата мокра и тъжна и попита ли я дали всичко е наред тя и отговаряла че без да искала се е намокрила и всичко било наред. Накрая Soojin решила да каже на нейни познати от гимназията на сестра ѝ и да и казват какво се случва.
Един ден Somin просто решила да се самоубие. Отишла на моста над река хан и скочила вътре. Преди да се одави сестра и скочи след нея и я спаси. След това Soojin е решена да предпази сестра си и да вземе нейното име и репотация в училище (демек да си разменят животите). И тъка Soojin вече в предстоящата нова учебна година се казва Kim Somin. Но най интересното сега предстои.....
YOU ARE READING
Who are you?
RandomТова е новата история която почвам надявам се да ви хареса. Няма да издавам за какво се разказва за да ви стане по интересно.