Stále ma prekvapovalo ako dokážem byť nervózny z jedného rande, ak som ich už zažil desiatky. Hoci to bolo stále s tou istou ženou. Tie jednorázovky, ktoré hneď po stretnutí skončili v posteli sa rátať nedajú.
Bola sobota večer a ja som čakal na to, kým môžem vyraziť. Všetko, čo som potreboval, som mal dopredu pripravené. Netušil som, ako to dnes vypáli, ale čakal som, že sa Ruby bude všemožne vykrúcať, aby ma mohla poslať do piče. Rátal som s tým, ale nemienil som sa vzdať bez boja.
O pol ôsmej som zobral všetko, čo som potreboval a vyrazil na moju motorku. Kúpil som si už aj auto, ale dnes večer bol výborný čerstvý vzduch. Bola by škoda nevyužiť ho na jazdu na motorke. Navyše komu by sa nepáčila predstava takej krásnej ženy tak blízko?
Auto som kúpil hneď po prvej prehliadke, bolo už mierne ojazdené, ale to mi nevadilo. Nepotrpel som si na luxusné a nové autá.
Táto audina bola v dobrom stave, s málo najazdenými kilometrami a majiteľ bol ochotný ho prepísať v priebehu dvoch dní na mňa. Všetko hralo v môj prospech. Dokonca aj cena. Nebudem klamať, boxovaním som si dosť prilepšil.
Pred bytom som nasadol na motorku, ktorú som miloval z celého srdca. Aj keď mám už auto, motorky sa nevzdám asi nikdy.
V priebehu pätnástich minút som dorazil pred bytovku. Ako som očakával, Ruby stála vonku a fajčila. Mala na sebe čierne rifle s čiernym crop-topom a bomberou. Bol som rád, že počúvla moju požiadavku. Aspoň mi na motorke nezamrzne.
Kým som zišiel z motorky a dal si dole prilbu, prišla priamo ku mne.
,,Ahoj." pozdravila ma úplne normálnym tónom a vyhodila špak z cigarety do koša.
,,Ahoj." usmial som sa a dal jej pusu na líce. Nečakala to, ale nič nepovedala.
,,Pristane ti to." pochválil som ju a natiahol sa do zadného úložného priestoru na motorke po šatku a druhú prilbu.
Ruby zdvihla prekvapene obočie a prehovorila.
,, To si priniesol na čo? Nenechávam sa zväzovať na prvom rande." založila si ruky na hrudi a ja som sa rozosmial.
,,A na druhom áno?" spýtal som sa so smiechom.
Ruby len sama nad sebou pokývala hlavou.
,,Dobre, toto som si zaslúžila." tiež sa zasmiala a ja som jej hneď objasnil, prečo som šatku doniesol.
,,Chcem ti ňou len zakryť oči. Ani ja nezväzujem ženy na prvom rande."
,,Mám ísť s tebou na motorke so zakrytými očami?" opýtala sa ma s jasným nesúhlasom v hlase.
,,Hádam sa nebojíš. Ja jazdím bezpečne. Teda pokiaľ mi niekto neskočí pod kolesá." uťahoval som si z nej.
,,O tomto sa nebavme, lebo s tebou nikam nepôjdem!" zvolala rozčarovame a ja som sa zasmial.
YOU ARE READING
Bojovný
RomanceAlex to nikdy nemal v živote ľahké. Keď bol malý zomrela mu mama a celý život ho vychovával strýko. Otca nikdy nepoznal. Alex je teraz dospelý a snaží sa osamostatniť. Jeho strýko má vlastnú rodinu, do ktorej síce úplne nepatrí, no cíti sa tak. Alex...