Partiye geldim tüm JYP idolleri burda. Herkes grubu ile beraber bir masaya oturmuş ama ben solo olduğum için nereye oturacağımı bilmiyorum.
Yuna: Mi Cha! Bizim yanımıza otursana.
Mi Cha: teşekkür ederim.
ITZY'nin masasına oturdum onlarla sohbet etmeye başladık.
J.Y. Park konuşma yapmaya başladı.
— Herkese merhaba öncelikle hoşgeldiniz. Bu gün eğelenmeniz için planlandı keyfinize bakın.
Hepimiz alkışladık ve şarkı başladı.
Ne yapıcağımı bilmiyorum çoğu kişi dans etmek için kalktı.
Ben masada oturuyorum zaten sırtım ağrıyor zorlamasam iyi olur. Sırtımda bir el hissettim ve o tarafa döndüm.
Arkamda Got7'dan bir kaç üye vardı.
Jackson: Merhaba Mi Cha sen yeni çıkış yapan yabancı kızsın değil mi?
Mi Cha: Oo merhaba evet benim.
Yugyeom: söylendiği gibi güzelmiş
Mi Cha: teşekkür ederim
Jackson: bir ihtiyacın olursa bizden isteyebilirsin telefon numaram bu.
Mi Cha: Teşekkür ederim.
Sanırım içmişler konuşurlarken ağızları biraz yamuluyordu numarasını çantama koydum.
Yuna: Mi Cha~ sen de bize katılsana neden oturuyorsun.
Mi Cha: Biraz dan gelirim.
Önce tuvalete gitmem gerek.
Tuvalette işimi halledince çıktım çıkış kapısında TWICE üyeleri vardı onlara eğilip selam verdim.Ah artık bu gece bitsin hem çok sıkıldım hem de parti işi bana göre değilmiş.
Arkamda seslenen biri var ama kim ve bana mı sesleniyor bilmediğim için arkama bakmadım.
Lee Know: ah deminden beri sana sesleniyorum sana yetişmek için koştum.
Mi Cha: sesini tanıyamadım o yüzden bakmadım.
Lee Know: çok güzel olmuşsun.
Mi Cha: teşekkur ederim.
Lee Know : Bu aralar hiç göremesim seni yani şey normalde bizim grupla takılıyordun ya ondan sordum.
Mi Cha: Bu aralar sizde ben de çok çalışıyoruz.
Lee Know : bir ara müsait olursan yemeğe gidelim mi?
Mi Cha : olabilir
Lee Know: bana numaranı verebilir misin?
Acaba vermeli miyim aman nolabilir ki Hyunjin'in grup arkadaşı sonuçta.
Mi Cha: tamam.
Numaramı söyledim daha sonra parti alanına ilerledik ve o kendi masasına ben de ITZY üyelerinin yanına gittim.
Sadece 5 dk tuvalete gittim ama çoğu kişi sarhoş olmuş şirket nasıl izin veriyor ki.
Bambam sahneye çıkarak;
" kpop random dance istiyor muyuz?"
Herkes evet diye bağırdı ve açtılar.
Çalan şarkıda herkes dans ediyordu çok güzel gözüküyor JYP ailesinde olduğum için çok mutluyum.
~~~~~~~~~
Artık parti bitti ve herkes odalarına gitmeye başladı.Ben de ordakilere veda edip odama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanficİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~