SELAAAM. BEKLEYİŞ BİTTİ BEN VE YENİ BÖLÜM GELDİK. ÇOK ÖZLEMİŞİM VALLA. AMA ATTIM KAÇIYORUM ŞİMDİ. YORUMLARINIZA CEVAP VEREMEZSEM ÜZÜLMEYİN, KIZMAYIN VE HİKAYEMİ YORUMSUZ VOTESUZ BIRAKMAYIN LÜTFEENN. SİZİ SEVİYORUM.--------------
Barış sinirli sinirli bana doğru gelmeye başladı. "Barış, noluyo"
Peşinden yürümeye başladım. O kadar hızlı yürüyordu ki koşmaya başladım demek daha doğru olur. Ama bileğim acımaya başlamıştı.
"Ya nereye...barış? Bi dursana"
Yok, duymuyordu beni. Hemen telefonumu çıkarıp berkanın numarasını çevirdim.
"Efendim babakoo"
"Berkan çabuk gelmen lazım. Barış çok sinirli"
"Nerdesiniz, noldu"
"Ya natalie bi süredir barışın yerini bi şekilde öğrenip not bırakıyodu. Şimdi natalieyle konuştu ve yerini nasıl bildiğini öğrendi galiba. Bi yere gidiyo ama bileğim kötü, arkada kaldım ben"
"Tamam geliyoruz biz alperle. Nereye doğeu gidiyo?"
"Şey...koşu sahasına girdi"
"Tamam, salondan çıktık şimdi 5 dakikaya ordayız"
Telefonu kapatıp barışa yetişmeye çalıştım. "Ya barış...biraz durur musun canım yanıyo"
Durup bağırdı. "CEMAL!"
Cemsl ilerde arkadaşlarıyla sohbet ediyordu.
"Barış...cemalle ne alakamız var? Niye geldik"
Berkan ve alper koşarak yaklaştılar.
Berkan "barış....niso, noluyo?"
Bileğimin acısına dayanamayıp yere oturdum "bilmiyorum cevap vermiyo barış"
Cemal yaklaştı "oo kimler gelmiş, hoş geldiniz canlarım"
Barış "bi de hoş geldiniz diyo gevşek"
Cemalin yüzü birden düştü.
Alper "barış noluyo abi ya...ne sıkıntın var cemalle? Noluyo cemal?"
Cemal "ben...anlamadım ki"
Barış "anlamadın mı? Natalieyle ilgili dersem anlarsın belki?"
Cemalin gözleri bi anda korkuyla büyüdü.
Berkan "ulan natalieyle cemal ne alaka biri bi şey anlatsın kafayı yicem"
Barış "o gece ben uyuduktan sonra natalieyi eve alan kimmiş bilin bakalım"
Alper cemale baktı "yok artık...natalie uydurmuştur. Cemal bi şey söylesene oğlum sen mi yaptın?"
Barış "ve telefonuma takip programı yüklemiş, natalie yerimi bulabilsin diye"
Mırıldandım "oha"
Berkan önce cemale sonra barışa baktı. Cemali ittirdi. "Yaptın mı lan"
Cemal ağlamaya başladı "ya...cidden o an baskı altındaydım"
Barış cemalin üstüne yürüdü "hangi baskı arkadaşını satmaya zorladı seni"
Cemal "ya satmadım, yani istemedim."
Barış birden cemali yakasından tutup burnuna yumruk attı.
Ayağa fırladım, ama bileğim... "ah...barış, napıyosun sakin ol"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
AcakAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.