A.N : Bun ..... 3 ...... 2 ...... 1 ...... Actiune !!!!
Deci , aveti cateva intrebari care vor fi total anonime si nu vor fi aflate si de restul !
Deidara , intra tu primul , restu' stati afara !
Shino si sasuke : Ok * pleaca afara *
A.N : Asa deci ... Prima intrebare . Deci : 1. Maine vi pe la mine? Ai mei sunt plecati toata sptamana.:>
Deidara : sigur ca vin , nu ratez ocazia asta # moaca de pervers #
Buuuun , a doua intrebare : 2 . Pe o scara de la 1 la 10 cat de sexy ma consideri?
Deidara : paaaaaaai , radical din 2 si din 5 si cu parul mmeu blond si cu arta mea magnifica si cu talentul meu super genial .... o sa zic 10 :3
A.N : Okey O___O . Cam astea au fost intrebarile ... Dute afara si ramai acolo si spunei lu' Sasuke sa intre !
Deidara : ok * pleaca afara * . Sasuke due ca te a chemat .
Sasuke : ok , # intra pe scena # Bine v am regasit iar # moaca de tamp #
Bun , deci , ai si tu o intrebare . deci : 1. Avand in vedere ca Deidara nu e aici ... Ma placi ? Daca spui nu ii zic lu' Dei ca m-ai violat.
Sasuke : poti sa ii zici ce vrei lu' Deidara .. dar eu o plac pe Sakura # moaca de caine bleg # si sincer , nu mai imi arde de alte fete .....
A.N : Ok .... s au cam terminat intrebarile pentru tine .. Iesi afara si cheamal pe Shino !
Sasuke : ok # pleaca afara # . Shino e randul tau !
Shino : # intra pe scena # Heeeeei , ma bucur sa fiu aici cu voi !
Bun , ai si tu o intrebare . deci : 1. Ai vrea sa fii cu Hinata ?
Shino : Sincer nu ! Mie imi place de Temari ! Si oricum chiar daca mi ar place ceea ce nu e adevarat , ea e cu Naruto si nu m as baga peste relatia lor , nu s genu' sa fac asa ceva ! .
Multumesc Shino , Deidara si Sasuke ca ati fost in aceasta seara impreuna cu noi si va multumesc si voua ca ati fost alaturi de noi la aceasta emisiune ! Ne Revedem curand :3 .
Byeee :*