podraz

576 11 1
                                    


Prešlo niekoľko mesiacov od kedy sa ku nám nasťahoval mamin priateľ. Mala som radosť keď mama začala opäť po rokoch randiť o to väčšiu ked mi oznámili ze sa ku nam Oliver nasťahoval. Vyrastala som bez otca a na všetko sme boli samé. Nebolo to vždy ľahké vyrastať bez otca bez tej hlavy rodiny ku ktorej som mohla ako malé dievčatko vzhliadať a ktorá by ma z mamou chránila a starala sa. Preto ked som mala 15 začala som si privyrábať ako sa len dalo aby sme to samé utiahli. Neskor ked mi bolo19 som spravila veci na ktoré hrda niesom a ako sa zdalo prave minulosť bola dôvodom preco sa som sa ocitla v situácii kedy sa musim rozhodnuť čo by bolo správne.

Pred 3mesiacmi Taliansko:
Posledný vecer na dovolenke nas z mamou Oliver zobral na večeru. Mala som ho rada ako sa ku nam starostlivo správal napriek tomu ze som mala prve tyzdne pochybnosti pretože bol o 10 rokov mladší od mojej mami a tento muž sa mal štát mojim nevlastným otcom. Nevedela som sa dlho zbaviť pocitu ze by mohol byt mojim starším bratom alebo kamarátom ale vsetky pocity sa po nejakom čase vytratili ked som videla ako sa o rodinu stara a ze je zodpovedný. Preto netrvalo dlho a obľúbila som si ho. Vzdy som sa mu vyrozprávala o svojich starostiach a on ma iba pozorne počúval a poradil ako najlepsie vedel. Všetko sa malo zmeniť prave v túto noc.

Večeru sme mali do jedenú a objednali sme si miešané nápoje a preberali moju vysokú školu. Mama bola na mna veľmi hrdá a ja som ju nechcela sklamať. Život bol zrazu krásny a mne nič nechýbalo. aspoň som si to myslela. Keď si mama odbehla na toalety. Oliver ma zrazu oslovil z vážnym tónom. Lucia musim ti nieco ukázať a nebude ti to príjemné. Zarazilo ma to keď vytiahol telefón a pustil krátke video. Stuhla som ked som si uvedomil co to je. Bola som to ja ked som mala 19 na jednom castingu. Ponúkli mi dost peňazí ktoré sme vtedy nutne potrebovali na zaplatenie dlhov. A oliver to po rokoch musel niekde vyhrabať na internete. Si to ty? opýtal sa ma a tak som sklopila zrak a zahanbene prikívla. Rychlo som mu vysvetlila ako sa to stalo a prečo som musela niečo take spraviť. A požiadala som ho nech si to nechá pre seba lebo mama by take nieco neprežila. Povedal že to teraz nebude riešiť a ze sa o tom porozprávame este doma. Po zvišok dovolenky uz nic nespomenul a ja som dúfala ze to tak aj zostane.

Doma:

po dovolenke som sa niekoľko dni nevedela pozriet Oliverovi do očí. Hanbila som sa a cítila pošpinená.
Už to nebude ako pred tým keď pozná moje tajomstvo...
Ked prisiel domov zavolal si ma do obývačky. Sadli sme si na gauč a ja som mala nemile tušenie že sa bude chcieť porozprávať o tom videu. Premýšľal som Lucia a rozhodol sa že tvojej mame ani rodine nič nepoviem. Rozumiem prečo si to musela spraviť a verim že to pre teba nebolo jednoduché.
Padol mi kameň zo srdca a pocítila úľavu ale iba na okamih lebo on neslončil. S tvojou mamou sme na teba hrdý a predsa nikdo z nás by nechcel aby vyplávala na povrch takato vec. Určite by ju to veľmi ranilo a to ja neodpustím. Aby sme to zvládli budeš sa musiet snažiť a počúvať ma ako svojho otca keď ťa o niečo požiadam lebo ti chcem iba dobre. Dúfam že to vieš. Ano odvetila som slabým hláskom. Tak dobre teda. Postav sa predomna a teraz si vyzleč tričko. Stála som tam ako prikovana srdce mi bilo o preteky a on tam pokojne sedel na gauci a sledoval ma. Prosim?! Hovorim vyzleč si tričko. To nemôžem urobiť. Prečo niečo také odomňa žiadaš? Pretože ťa budem musieť prevychovať a kým stebou neskončím budeš ma počuvať na slovo. Alebo mam to video preposlať tvojej matke do mobilu? Svet sa mi krútil ako na kolotoči a ja som sa pristihla ako stojim pred oliverom uz iba v spodnom pradle. Citila som sa velmi ponizene. v tichosti som pozerala ako si rozopol opasok a nohavice a vytiahol penis. Otoč sa nech si ta trochu obzriem aj zo zadu. On sa na mne začal robiť a prikázal mi aby som si dala dole podprsenku a tak som tam v nohavičkách stála a snažila si zakrývať prsia rukami. a pozerala do zeme. Zodvihni hlavu a na mňa sa pozeraj! A tak som tam stala a cakala kym neodkonci co zacal. Po niekolkyvh minutach sa spravil a mne prikazal aby som sa obliekla a sla nieoc navarit. Tvoja mama zachvilu pride domou a hadam si nemyslis ze po celom dni v praci este bude mat chut nieco pripravovat. Ponizena tym co sa práve stalo som odišla do kuchyne aby som pripravila niečo na jedenie.

                         * * *

Vrátila som sa z fitka kde som si dala poriadne do tela aby som nemyslela na to čo sa stalo. cítila som zlosť sama na seba. Som v slepej uličke buď budem plniť nenormálne požiadavky alebo prídem o rodinu. Pustila som si na seba horúcu sprchu a pocítila som  úľavu po cvičení. zrazu som počula ako sa otvorili dvere od kúpeľne tak som zvolala mami výdrž chvilu zachvilu som vonku. Ale ozval sa jeho hlas. Tvoja mama šla ku susede na kávu. A pretože som ťa týždeň zanedbával prišiel som ťa skontrolovať a uistiť sa že si v poriadku. vypla som sprchu a nahmatala uterák do ktorého som sa zahalila. Oliver prestaň! Nechcem aby nás tu oboch moja mama videla. Náhodou príde a toto nechcem vysvetľovať si jej partner! som jej partner a tvoj nevlastný otec takže doma si budem robiť to čo ja chcem a ty ma budeš rešpektovať! A urobil to zas. rozopol si nohavice a prikázal mi aby som si kľakla. Ten uterák nebudeš teraz potrebovať chcem vidieť tvoje prsia. Začala som sa na neho mračiť s nenávisťou v očiach som uterák zhodila. Spokojný? Áno a teraz si ho vezmi do pusi. Nemôžem ťa spraviť iba rukou? niečo som povedal a nezdá sa mi že by som ti dal nieco na vyber. A tak som ho uchopila do ruky a pocitila ako v nej rastie a tvrdne. Bol naozaj hrubý a jeho žaluď sa mi sotva zmestil do úst. Začala som ho obopínať perami ale bol keď ma chytil za vlasy zo slovami že to dokážem aj lepšie zabolelo to. Začala som ho sat ale iba chvíľku lebo zrazu si ho začal prirážať do mojich úst zatiaľ čo ma držal za vlasy. Napínalo ma a lapala som po dychu. Oči mi začali slzit a z ust mi vytekali sliny a stekaly po brade na moje prsia. V rozkroku som pocítila nepochopiteľné pošteklenie ktoré prichádzalo každým prírazom. Je to zvrátené pomyslela som si, a zrazu sa vystriekal na moju tvár a do vlasov. Stekal mi to všade po perách, brade a ja som pocítila chuť jeho semena. Ako skončil iba odišiel a nechal ma tam na dlážke v kúpeľni nahú celú od semena.

                          * * *
Prešlo pár týždňov a mama videla že som akási rozladená ale vyhovárala som sa že toho teraz mam v škole veľa a sotva som sa jej vedela pozrieť do očí. Ako jej mám povedať že jej priateľ ma sexuálne obťažuje? A ak by tu bolesť prežívala asi by neuniesla zistenie že som na niekoľko minútovom porne. Cítila som sa mizerne Ak to bolo možné Olivera som sa stránila. Ale nemohla som zabudnúť ani na to že som pocítila nečakané vzrušenie keď mi pretiahol ústa. Čo to somnou je? Je to celé zvrátené. Cítila som sa ako v začarovanom kruhu. Ale ak som si myslela že najhoršie je už za mnou tak som sa príšerne plietla. Počula som ako Oliver prišiel domov jeho prichádzajuce kroky sa ozývali chodbou. Tep sa mi zrýchlil keď som ho uvidela vo dverách.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NevlastnýWhere stories live. Discover now