Yoongi: Hm...
Taehyung: Hlavně, že jsi ho bránil:/ a ještě na Kookiečka svádět to, že ti ukradl peníze.💁
Taehyung: Měl by ses mu jako pořádně omluvit:)
Yoongi: Jo tak pak
Taehyung: To určitě. Ty máš u mě tak veliké mínus, že to není ani možný:)
Yoongi: A co já s tím?
Taehyung: Právě, že nic;)
Yoongi: No co, je mi to jedno
Taehyung: LOL, ty a Jimin jste ztracený případ. ✌🏻😂
Yoongi: No a co jsi ty?
Taehyung: Člověk? A jsem rozhodně lepší než Jimin.
Yoongi: Beztak si taky děvkař😂 jen si užiješ a zase čágo co? 😂😉
Taehyung: Tak to už bych dávno s ním spal a neodmítl sex 🤔 hmmm, zvláštní devkař tedy jsem ☺️
Yoongi: 🤷
,,No tak co ti tedy píše? Řekneš mi to už?" zamručí drobet naštvaně.
,,Já ti to ukážu až zastavíme, j-"
Kook okamžitě zastavil na odpočívadle. Kouknu na něho ve stylu jako 'Tohle snad nemyslíš vážně?',,Tak uka"
,,Kookie, už chci být u Sangwoona.. "
,,Dělej" dá mi ruku až před obličej a chce telefon. Povzdechnu si.
Beztak bude vyšilovat. Dám mu telefon do ruky a on ihned kouká o co go.Zamračil se. ,,Co to sakra píše"
,,Ale nevšímej si hooo~" hladím mu stehno. ,,On ti napsal, že jsi děvkař"
Zamračil se ještě víc a koukl na mě.
,,Já si z toho nic nedělááám, klídek"
Nahnu se k němu. ,,Pusinku~"Spojil naše rty. Trochu jsem prohloubil náš polibek. Odtáhnu se.
Dám mu prst na rty,,Tiško~ nebudeme si toho všímat zlatí. Pojedem za Sangwoonem a pak ke mně. Tam ti něco řeknu"
,,Dobře.." dal mi telefon a zase jede směr nemocnice.U SANGWOONA
Sedím u něho a Kook stojí zamnou. Má ruce na mojich ramenou. A palcema hladí. ,,Sangwoo? Spíš?"
Jemně ho plácám po tváři.
,,Ještě jednou mě hitneš. Tak pak hitnu já tebe" zavrčí Sangwoo.
Oh, příjemný jak květinka.,,Jak ti je? A co se stalo? "
,,Nic."
,,Sangwoo.. Řekni mi to, jsi přeci můj ňuňík" tahám ho za tvářičku.
,,Přestaň. " zamručí. Nenechám toho, moc dobře vím, že se mu to líbí.
,,Kdopak ti ublížil? Mám ho nakopat do kuliček?! A nebo do zadku!?"
,,Ty? A někomu nakopat? Hah"S ním to bude ještě těžký.
,,Sangwoo. Vážně.. Viděl jsi někoho?" hladím mu tvář. Kook zakašle a moji ruku dá pryč od Sangwoona.
Otočím se na Kooka.
,,Kookie.. Já musím se Sangwoonem takhle zacházet, jinak to nejde" špitnu muMračí se. Otočím se zas za ním. Dám mu zas ruku na tvář a hladím.
,,Jsi úplně polámaný..a ty žebra musí sakra bolet.. Moc mě to mrzí.. Tak mi to už řekni"
,,Stává se. Byl tam Tony a nějaký jeho kámoš. Tony vypadal úplně vymletě, jak vymletý maso pičo.",,A dál?" takže to na něho shodil nějak Tonyho kámoš. Super.
,,Prostě se na to oba pořádně opřeli a ten největší zrovna regál spadl na mě.." dívá se na mě.
,,Chudákčku. Proč si to neřekl Woozimu?",,On se do toho strašně plete Taehyungu. Vyšiluje a hned by se chtěl mlátit.. Vždyť má 164cm "
Uchechtl se. Škoda, že Sangwoo nechce Wooziho... Prý Sangwoo není gay... Ale vážně to tak někdy nevypadá, že není...
ČTEŠ
Nemám tě dost/TEXTING/
Ngẫu nhiênCo se stane, když si stáhnu seznamku? Budou tam jen uchylní starci a nebo ne? ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ 🏳️🌈BoyxBoy🏳️🌈 ❗Vulgarismy ❗ ❗Někdy 18+❗ Omlouvám se za chyby^^ ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ