Pp Amina
Ik klopte aan bij de deur van Mohamed zijn dochertje deed open hey Lina is jou papa thuis? Ja hij is in zijn bureau moet ik zeggen dat je op bezoek bent gekomen? Nee ik kwam eigenlijk met je vader spreken heeft hij het druk? Geen idee we kunnen gaan vragen ze ging met mij mee naar zijn bureau papa? Ja? Amina is hier ze wil met jou spreken heb je tijd? Hij keek op en toen hij mij zag begon hij te lachen voor Amina heb ik altijd tijd Lina ga maar naar jou kamer spellen ofs. Amina lang geleden wat brengt jou hier? Ik kom met jou hebben over 2 belangrijke zaken hij keek me aan zoals? Nou ik pakte me vader zijn dossier erbij dit lach gisteren in mijn brievenbus en aangezien jij met mijn vader werkte dacht ik dat je misschien wist wie het zou kunnen zijn hij keek naar de documenten heb jij vijanden? Ik ben een advocaat ik heb veel vijanden maar ik denk niet dat iemand van hun mijn vader zijn verleden zou naar boven brengen mijn vader is overleden wat willen ze hier mee bereiken? Mohamed vond het ook raar jou vader is inderdaad overleden al komen ze met bewijzen kunnen ze niets meer doen tegen hem mag ik dit houden? Ja hoor daarom kwam ik hier vragen of je het zou kunnen onderzoeken want het is wel confronterend geen probleem zei hij en wat is die andere belangrijke ding? Oh ja kent Nabil el **** wel toch? Ja die werkt in een bordeel waarom? Werkt er daar ook een Faissal? Achternaam? Ik ken zijn achternaam niet hij nam zijn laptop bingo ja er werkt daar een Faissal el **** waarom? Wat zei u? Faissal el **** waarom is dit belangrijk ? Dit meen jij niet shit ik heb een vriendin daar gestuurd als spion is voor me zaak maar Faissal is haar ex-man als ze elkaar zien he Mohamed keek me aan hoe houden jullie contact? Ze heeft een telefoon meegenomen in der bh en wat als ze word aangeraakt en ze vinden dat? Ze mogen der normaal niet aanraken ze werkt daar als personeel mhm ik hoop ze vinden het niet want ze heeft een dochtertje Yousra met Faissal alleen weet hij daar niet van. Jij bent bang dat hij er achter komt? Ik ben vooral bang dat Chaimae hem ziet want is lang geleden + hij vermoord vrouwen ze gaat vragen krijgen of hij dat vroeger ook deed toen ze getrouwd waren. We spraken nog wat en erna bleef ik natuurlijk nog wat hangen bij zijn vrouw anders zou misschien opvallen als ik alleen met Mohamed kwam spreken nu naar huis naar Manar.
Pp Chaimae
Een vrouw kwam naar me nieuwe ? Ja? Hier is een belanngrijk document die moet u naar het bureau van Faissal brengen rechts 1ste deur ja is goed ik nam het document en vertrok naar Faissal. Ik klopte aan en binnen hoorde ik geluid er waren 2 mannen eentje deed de deur open wie bent u? Ik ben Chaimae ben jij Faissal? Nee ik ben Sallah dat is Faissal hij wees naar..... Ik kreeg tranen toen ik zijn gezicht zag hij geschrok ook van mij te zien ik gaf de documenten aan Sallah en liep huilend weg ik moest gewoon even alleen zijn mijn Faissal een moordenaar een verrkrachter ik kon het gewoon geen plek geven.
Pp Faissal
Ik keek geschokt voor me ik hoorde niet eens wat Sallah verder zei Chaimae? Broer! Ik schrok van faissal wat is er? Ken je der? Je weet toch ik zei ik was getrouwd? Ja? Nou dat is chaimae mijn ex-vrouw hij keek geschokt wat doet ze hier? Ik weet niet waarom ze hier werkt ze is niet zo een vrouw ze bid 5x per dag en alles ik weet niet of ze dat nog doet maar ja er is hier iets gaande ......
JE LEEST
Veraad jij me🔪of blijf je me trouw🥰
Novela JuvenilIk ben Amina ben een advocaat van job ik doe deze job heel graag is enige wat ik verdien. Ik heb geen ouders en zorg alleen voor me zusje van 16 wij hebben niemand alleen elkaar heb nooit liefde gekend. Ik ben Sallah ik ben een gezochte drugsdealer...