"Oletko pakannut jo?" Helen kysyi. Helen oli ollut paras ystäväni 10 vuotta.
"Joo mut en käsitä miks mun pitää mennä" Sanoin.
Helen katsoo minua surullisesti.
"Sen lauman Alfa ei voi saada sielunkumppania. Siksi sinusta tulle hänen kumppaninsa."
"Selvä" sanoin ja esitin surullista. Minut naitettaisiin Etelän lauman alfalle mutta minulla oli suunnitelma.
"Lumi pitää lähteä" Kuului huuto ala-kerrasta.
Puolen tunnin päästä istuin autossa ja katsoin ulos ikkunasta.
"Käyn hakemassa sinulle syötävää lento koneeseen" Katja sanoo. Hän on yksi orpokodin vahdeista. Hän on vanha ja hänen hajuaistinsa ei toimi eikä kuulo ja näkö kään ole paras.
Kun näin hänen katoavan kauppaan nappasin laukkuni, nousin autosta ja lähdin karkuun. Kun olin metsässä muutuin sudeksi.
Olen juossut seitsemän tuntia. Kun kuulin rasahduksen. Pysähdyin ja näin harmaab suden. Beta! Voi ei!
"Kuka olet ja mitä teet reviirillämme." Alfa sanoi
"Olen Lumi ja pakenin äsken koska minut yritettiin naittaa Etelän susien päällikölle joten karkasin. Olen juossut seitsemän tuntia. En huomannut tulleeni reviirillenne, kasvoin orpokodissa. Minkä lauman reviirillä olen ja olenko kaukana rajan sisäpuolella?"
"Olet revontuli susien reviirillä, et ylitit juuri rajan, mutta tule mukaani. Vien sinut Alfan luo"
Nyökkäsin ja lähdin tämän mukaan.
Olenko lapissa?!
Mitäköhän tästä seuraa?: Hei kiva kun olet löytänyt tiesi tänne. Yritän kirjoittaan aina kun ehdin. Mutta aloitin juuri uuden lukukauden joten en ole varma. Lukuja tulee noin pari kertaa viikossa.
Hyvää viikkoa sulle!
YOU ARE READING
{Valkea susi}
WerewolfHei! Olen Lumi asun orpokodissa. Olen ihmissusi kuten kaikki täällä. Täällä kaikki ovat omegoja. Lue tarinani niin näet millaiseksi elämäni muuttui kun täytin 17 vuotta.