Eski düşmanım aşçı olmaya mahkum olabilir .

432 87 2
                                    

Kahraman tarafından pişirilen yemekler çok lezzetli olduğu için, belirleyici savaşı bir hafta ileriye attım.Bu günlerde, hizmetlerinin en ince ayrıntısına kadar çok düşünceli olduğu söylenebilirdi. Neredeyse goblinleri İblis Kral Kalesi'nden çıkarıyordum.Muhtemelen karşılaştırma yapılmaması, zararın olmaması için iyi olurdu.

Bunların hepsi onun yemeğinin temelini anlamak içindi, kesinlikle açgözlü olduğum için değil! Klanımın, İblis Krallarının açlık hissetmesi imkansız!

Dürüst olmak gerekirse, o Kahraman olmasaydı, onu Şeytan Kral'ın Şatosunda bir şef olarak işe almak güzel olurdu. Ne yazık ki, kimliklerimiz açıkça sergileniyordu ve her şeyi sadece ben gelişigüzel söylüyordum.

"Sarthis, emekli olduktan sonra ne yapmak istiyorsun?

Bir kez daha İblis Krallarının başkanlar toplantısına geldim ve İblis Kral A bana sordu. Artık her gün farklı dünyalarda dolaşan bir gezgindi.

"Ben mi? "Şaşırdım ve yüz yıl önce ne karar verdiğimi hatırlamaya çalıştım.

Bunu dikkatlice düşündüğümde net bir planım yok gibiydi. Sadece emekli olmak istedim ve geri kalanı hakkında pek düşünmemiştim.

Emekli olduktan sonra ne yapmalıyım.

......

"Ne için endişeleniyorsun Sarthis? "

Aklımı başıma topladım ve şikayet ettim, "Bana İblis Kral de, adımı söyleme! Neden böyle davranıyorsun Coleman! "

Luke gerçek bir tonla, "ah, ama sana İblis Kral dersem, sanki bu uzaktan tanıdıkmışız gibi hissettirmiyor mu? "

"...... Birbirimize çok yakın mıyız? "

Bifteği önüme koydu, "Çok uzun zamandır pişirdiğim yemeği yedin. "

Bu lezzetli yemeğin kokusunu aldım ve isteksizce onunla bir gece geçirmeye karar verdim.

"Bifteğin nasıl?" Bir elini çenesinin altına koydu ve bana gülümseyerek sordu.

Bir ısırık aldım ve çiğnemeye devam ettim, "Biraz daha pisirilmesini tercih ederim. "

"Tamam. Elini uzattı, parmaklarını şıklattı. Alev, alev makinesi gibi parmak uçlarından çıktı ve bifteği önümde biraz daha pişirdi, "işte bu kadar. "

Şok oldum, cehennem aşkına, neden onu kontrol etmekte bu kadar yetenekliydi!

Ateş özelliği sihrini kontrol etmek çok zordu. Ya sadece küçük bir kıvılcım ya da şiddetli bir ateş çıkarilabilirdi. Yangının boyutunu ve şeklini o kadar iyi kontrol edebiliyordu ki, onu basit bir sekilde kullanabiliyordu ......

Beklendiği gibi, bu adamın yeteneği aşçı olmaktı.

Yemek yerken, "Buna kıyasla, bu gece bir kazanana karar vermeliyiz, anladın mı Kahraman? "

"Çok hızlı?" Kahraman isteksiz görünüyordu.

Evet. " Başımı salladım. Neden? Çünkü kararımı verdim --

Emekli olduktan sonra köylü olmak istiyorum!

Kader gecenin bitiş tarihi bitmek üzereydi ve hızlı bir şekilde kazanan bulamazsak o zaman dünyayı karanlıkta yönetmeye ve bir sonraki Kahramanın ortaya çıkması için beş yüz yıl daha beklemek zorundayım.

Nedenini bilmiyorum ama ifadesi biraz üzgün görünüyordu..

Şeytan Kralı olarak, Çok üzüldüm Çünkü Kahramanım Çok Zayıf 1.0 (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin