Hej, jestem Marek, i w tym roku dokładnie w lipcu, kończę siedemnaście lat. Moi rodzice zostawili mnie gdy byłem jeszcze, tak naprawdę dzieckiem, ponieważ uznali że muszę już odpowiadać za siebie. Tak naprawdę ,od zawsze wydawało mi się że nigdy nie byłem czymś czego pożądali. Bardzo możliwe jest że chcieli mieć dziecko, lecz mój wygląd ich ,,odstraszył" Już w okresie dojrzewania, odstawałem od moich rówieśników. Posiadałem dziewczęcą urodę, lubiłem ubierać się w jasne kolory, byłem i jestem dalej bardzo szczupły. Mogłoby się wydawać że wszystko jest w porządku, gdyż co miesiąc wysyłają mi tysiąc złotych na mieszkanie, lecz przypuszczam iż robią to tylko dlatego abym nie umarł z głodu, i ewentualnie aby najemca mieszkania nie wyrzucił mnie na próg, ponieważ wtedy oni zostali by pociągnięci za odpowiedzialność. W szkole uczę się przeciętnie, chodź bardzo bym chciał ustawać w cieniu ludzi, nie mam takiej możliwości. Jest jeden powód dlaczego mój plan nie wypala, otóż, posiadam własną grupę. Pewnie myślicie teraz że chodzi tutaj o grupę znajomych, a może przyjaciół? Nic bardziej mylnego. Posiadam swoich własnych dręczycieli, którzy skutecznie zapewniają mi rozrywkę każdego dnia. Cała ta ,,paczka" posiada swojego lidera którym jest Wojciech, reszta to jego przydupasy. Gnębią mnie przez mój wygląd i orientacje. Co do tego drugiego, tak jestem homoseksualistą, jednak nie odnosiłem się z tym nigdy, w końcu nie ma z czego być dumnym, prawda? Powiecie pewnie, chłopaku znajdź sobie przyjaciół i się nie przejmuj. Myślicie że nie próbowałem? Każdy omija mnie szerokim łukiem, nie narażając się na publiczne ośmieszenie.
CZYTASZ
Zapalony Stalker KxK
RomanceMarek to siedemnastoletni chłopak, o niezwykle dziewczęcej urodzie oraz dużych problemach.Czy pomimo losu który go spotkał będzie mógł dalej odczuwać szczęście? Jakie jeszcze problemy dotkną młodego mężczyznę,dowiesz się tego właśnie w tej książce.