- არ ველოდი თუ ოდესმე ჩემი შვილი მეტყოდა ამას.
იქნებ ჯერ მიზეზი დამისახელო იმისა, თუ რატომ გინდა ახლა მისი განადგურება- უბრალოდ მხოლოდ გეტყვი იმას, რომ მართალი იყავი, არ ღირდა ისეთ მოკვდავ არსებასთან საქმის დაჭერა რომელიც სამუდამოდ გაგტეხდა...
- არც არის საჭირო დეტალების მოყოლა. ხომ არ გავიწყდება ვინ ვარ და რა ძალებს ვფლობ. უბრალოდ მაშინ, რომ ჩემთვის მოგესმინა ახლა ყველაფერი თავის ადგილას იქნებოდა და შენც დაიკავებდი ჩემს ადგილს. მაგრამ შენ, ვიღაც უბრალო მოკვდავმა დაგაბრმავა, დაგაჯერა ის რაც მას სურდა და ბოლოს ცხოვრებიდან ამოგშალა ისე ვითომ არც არსებობდი.
საკმარისი ძალა გაქვს ჯონგუკ იმისათვის რომ მიხვდე, ვინ არის შენთან ყალბი და ვინ არაჯონგუკი მამამისის სიტყვებს ისე უსმენდა, რომ არც კი უფიქრია მისთვის გაეწყვიტა რომელიმე სიტყვა და ეთქვა, ,,ცდები, სწორედ ის მოკვდავი ადამიანი იყო ვინც ცხოვრება მასწავლა, და მიმახვედრა, რომ ვიღაცისთვის ან რაღაცისთვის სიცოცხლის ბოლომდე უნდა იბრძოლო,,.
მაგრამ არ გააკეთა, რადგან ზედმეტად დიდი იარა ქონდა გულზე ვიდრე ის გადმოსცემდა, და საბოლოოდ გადაწყვიტა რომ დაე დასრულდეს ყველაფერი ისე, როგორც დაწყებული იყო.- საბოლოოდ მინდა გკითხო, რას ითხოვ ჩემგან?
- გაანთავისუფლე ჩემში ძალა...
- და რატომ შენით არ შეეცდებოდი მის გათავისუფლებას? რა არის ამაში რთული? უბრალოდ ანგელოზი მოკალი და ძალასაც დაეუფლები.
არის ერთი, ვინც პირველ რიგში უნდა მოიშორო თავიდან. გაანადგურე ის და ჩათვალე დაუმარცხებელი გახდები.- ამას ვერ გავაკეთებ, არ მაქვს მისი მოკვლისთვის საკმარისი ძალა, შეუძლებელია მე ის დავამარცხო.
- შეუძლებელი არაფერია შვილო, მთავარია სურვილი, იმისა რომ შენ ამის გაკეთება ნამდვილად გინდა.
- რატომ უნდა გავწელო დრო, ვიღაც ანგელოზის მოკვლაში, როდესაც თავისუფლად შეგიძლია მომხსნა ბეჭდები რომლებიც ჩემს ძალებს ბლოკავს
YOU ARE READING
༒︎ნამდვილი სისხლი༒︎
Romance" ის უნდა შეიყვარო ვისაც უყვარხარ, სხვა შემთხვევაში დაიტანჯები."