Я пішов відкривати і на порозі стояв Хатаке з огромним лисом. Звідки він його дістав?!
-Привіт, це тобі.
-Ем, дякую. - я забрав лиса і закрив двері. Окей я гоню і Какаши я теж впустив. Ми сіли на кухню я заварив чай і ми дуже довго дивилися один на одного.
-Як там робота?
-Та з'їздив, але нічого доброго пока не виходить. Ти як тут?
-Ем, нормально вот Основателем був.
-Знаю, інтерв'ю дивився.
-Ясно, більше нічого.
Я заніс лиса який був мене на руках і вийшов назад до сіроволосого.
-Наруто, я чекаю відповіді.
-А точно! - я підійшов до нього затягнув маску і поцілував. Поцілунок був ніжний але потім сіроволосий посадив мене до себе на коліна і ніжністю заволоділа страсть. Коли повітря невистарчало то ми відсторонитися один від одного і Хатаке усміхнувся.
-Це означає, що ти згідний?
-Ну..та. - Хатаке знов припав до моїх губ але я його відсторонив.
-Щось не так?
-Та, треба поговорити. Я перший раз в стосунках тому нічого про це незнаю.
-Непереживай навчишся. Знаєш двадцять сьоме вересня це мій любимий день. - я просто на це усміхнувся.
Ми пішли в спальню і лягли. Він мене обняв за талію і притягнув до себе. Було дуже тепло і приємно.
-Як ти поняв, що я тобі подобаюся?
-Ну, на першій парі. Ти був такий далекий від цього світу, що мене це щачіпило і мені стало цікаво який ти. А я тобі?
-Хех, Ем ти мені напевно тільки недавно це сталося дуже не понятно. Ти дуже мене нервував але і зачіпив мене.
-Уу, цікаво.
-Тобі треба завтра кудись?
-Та на роботу, і в Універ. Доречі тобі тоже.
-Не, я завтра дома. Ітак зачот по одному з предметів в мене вже є.
-І з якого?
-А ти подумай. - Хатке положив мене на лопатити і сам навис зверху.
-Хто тобі сказа, що по економіці в тебе є зачот?
-Ніхто, просто знаю, що зароблю його чесним способом.
-Хм, ти такий в первинний?
-Ну, якщо подумати. То та. - я усміхнувся. Ми ще довго лежали, а потім заснули. Зранку мене збудив Хатаке і заставив іти на пари. Ми привели себе в порядок і пішли на вихід.
-Я тебе привезу.
-Ні, я їду на мотоциклі.
-З якого?
-Хатаке! Ми тільки другий день разом а ти вже мені щось забороняєш? - я зробив обіжину морську і Какаши дозволив їхати мені самим.
На першій парі я сидів з Кібою і він щось мене розказував про свої стосунки але я не дуже вникав. Но потім проскочило прізвище Хатаке.
-Повтори щераз, пліс.
-Говорю Сакура хоче добитися уваги Хатаке.
-А, ясно. Ти як думаєш доб'ється?
-Та яке. Впевниний його такі не інтирисують.
-Я тоде так думаю. - а в сердця в мене щось занило. А якщо все-таки доб'ється?! Що робити мені?! Я просто не витримаю таких поворотів.
Дальше все проходило спокійно і вот ми ідемо в кабінет економики. Коли ми зайшли то я побачив як Харуно липня до Мого сіроволосого, а тому навіть не пофіг! Ну все ти сам зімною зв'язався я тобі покажу як це відповідати на заігруваня інших.
Хатке подивився на мене і в очах я побачив радість мене це заспокоїло і я позов сів знов з Кібою.
Цілу пару Сакура задавала якісь питання Какаши, пробувала якось звернути на себе увагу і мене це бісило. Але слава, що сіроволосому було якось серівно.
-Стосунки які пов'язані з бізнесом ні до чого доброго не доводять, говорю по власному досвіду. - ми почали говорити про тему стосунків в бізнесі.
-А, Какаши-сенсей ви зараз з кимось зустрічаєтеся?
-Так, а що таке? - в цей момент Хатаке подивився на мене.
-Та нічого. - пр Сакурі було видно, що вона недовольно відповідю, а я усміхнувся.
Дальше пара пройшла спокійно і коли всі вийшли то я підійшов до Какаши.
-І, що як обі Сакура?
-Бісить.
-Правильна відповіді. - я підійшов блище, зняв маску і ми злилися в поцілунку, а потім я відсторонився.
-Добре мені треба йти.
-Приїдеш до мене?
-Якщо запрошуєш.
-Тотдесь шоста приїдеш.
-Ага. - я вийшов з аудиторії і пішов в столову а там і на пару.
Коли я вийшов то мене набрав "Взрив💥"
„-Наруто чекаю тебе в себе.
-Нащо? Окей зараз буду„ - я сів на мотоцикл і зразу поїхав до того. Приїхав я дуже скоро і зразу зайшов в квартиру там мене вже чекав Дей з чайом і солодким.
-Хелоу. - я сів за стіл я почав чекати питання яке він полюбас задасть.
-Привіт, як там з Какаши?! - я усміхнувся бо точно знав, що він задасть це питання.
-Я йомо...Ми разом! - Дей вилитів зі стола і обняв мене.
-Який я радий!
-Відпусти, задушиш. - Дей сів на місце і почав розпитувати як то було. Я розказував а потім на кухню зайшов Сасорі.
-Привті лис. Чув не ліпші новини? Чи Хідан ще не сказав?
-Що?!
-Карін в місті.
-Як вона посміє підійти до Наруто я її закопаю. Він тільки з я Какаши почав зустрічатися!
-О, ти Всетки зним? Ну вітаю. Так, що будеш робити з тоб червоно волостю шваброю?
-Чесно? Я взагалі незнаю.
-Ми допоможем. Я морально з тобою!
-Ой іди ти Дей! - він почав ржати тай я і сам заразився.
-Доречі крім червної швабри ще є одна але рожева. І лізе вона до Какаши.
-Оу...Непереживай я тобі і з нею морально допоможу! - той почав ржати, а Сасорі вздихнув і забрав в нього чай.
-Лис, не парся все буде доборе. - він обняв Дея і я усміхнувся. Вони такі милі.
Ми ще трохи посиділи і я поїхав до сіроволосого. Треба бути окуратним бо я не хочу, щоб Карін спортила мої стосунки. Тай Сакорі неможна цього дозволити. З так т думками я вже приїхав до Хатаке. Так треба знадати номер кварти бо не дуже це пам'ятаю. Я неміг згалати як з під'їзду вийшов Хатаке і...
—————————
Вот такий в нас розділ получився)
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Романтика~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...