З під'їзду вийшов Хатаке і що один хлопець. Какаши звернув на мене увагу але пройшов але потім знов зупинився до мене.
-А, я думав мені здалося. - він обняв мене за талію і до нас підїшов той хлопець.
-Обіто знайомся це Наруто мій хлопець, Наруто знайомся це Обіто мій ліпший друг.
-Дуже приємно познайомиться з людиною за яку Какаши виносив мені мозги. - Обіто усміхнувся і протягнув руку.
-Мені теж приємно. - ми пожали один одному руки.
-Ну добре мені треба йти бо Рін вже дзвонить.
-Все удачі. Не забудь про тещо завтра тобі треба бути в костюмі.
-Ой іди ти. Все па.
Ми з Какаши пішли в квартиру і він зразу поставив нам чай.
-Що робив?
-Та їздив до Дейдри.
-Це той біловолосий, що зробив той плакат?
-Імено. Доречі треба вас познайомити.
-Я тоже хочу з ним познайомитися.
Дальше ми пили чай.
-Що плануєш завтра?
-Ну маю проблеми в фірмі. - ч просто щось промичав і втикнув в чай. Я почув, що до мене підійшли то Какаши підняв мою голову і почілував.
-Ти знав, що в тебе нереально солодкі губи?
-Догадувався. - дальше він знов припав до мої губей.
Хатаке підняв мене і посадив на стіл і пристроїв я між мої ніг. Вже перейшов на шию як хтось подзвонив до нього і він з не охотою потягнувся до телефона.
„-Ало, та.
-...
-Я сказав ні!
-...
-Завтра поговоримо! Ви бачили годину?!
-...
-Допобаченя.„
Він положив трубку і він був знервований.
-Хто дзвонив?
-По роботі.
-Так пізно?
-Ага, просто проблеми. Фірма з якою ми найбільше конкуруємо хочуть тій землі, що і ми. Тому зараз багато за це проблем.
-А їм нащо земля тай і вам нащо?
-Їм, щоб погодувати тут головний філіал томущо вони мали головний не тут а тепер переїхали в Токіо і хочуть новий офіс. А нам треба, щоб побудувати там сервіс обслуговування бо той що зараз є мене не устраює.
-Ок нічого не понятно але нехай буде. Доречі а як називається фірма?
-"HokagePM" а, що таке? - я задумався а потім мене осінило.
-Цією фірмою керує мій друг.
-Ого, оце тісний світ. Я можу сказати, що я в шоці.
-Я тоже. Підемо спати? Тобі завтра рано ставати, а в мене теж справи.
-Ага. - він підняв мене і закинув на плечі. І так поніс в кімнату. Окуратно положив мене на ліжко і сам ліг біля мене і приьягнув до себе. Ми ще говорили а потім заснули.
Я все-таки, зо фірма мого хлопці і друга є конкурентами. Але я зробити нічого не можу, тай не хочу. Хай самі розбираються.
Зранку мене збудив Хатке тимщо поцілував мене. Я настільки настрашивсч, що відштовхнув Хатаке фіг зна куди.
-А окуратніше?
-Нащо мене так лякати?!
-Я не хотів.
Дальше ми зібралися, Какаши поїхав на роботу а я додому. Де зразу знов ліг спати. Треба буде набрати Хідана і спитати де і як Карін, щоб вона мені боком не вилізла.
Проснувся я вже в обід, поїв і набрав Хідана. Домовився з ним зустрітися в кафе година п'ята. Тому пішов збиратися.
Ми приїхали в один момент тому зразу сіли і почали розумову.
-Я так розумію ми зустрілися за Карін?
-Імено. Так, що там?
-Пока нічого цікавого. Але вчора вона приходила до тебе але тебе не було.
-То файно. Завжди дивуюся звідки ти то дістаєш.
-Це мій талант.
-Я замітив. - дільше ми потім просто сиділи і говорили про якусь діч.
Коли ми розїхалися то я був на позитиві. В дома я набрав Какаши і він сказав, що заїде до мене.
Я почав його чекати і година сьома він приїхав.
-Привіт, скучав? - перші слова які я почув коли відкрив двері. Я просто стагнації з нього маску і поцілував.
-Значить скучав. - він усміхнувся і ми пішли в спальню.
-Знаєш мене напрягає, що в тебе одна кімната і кухня. - він мене кинув на ліжко і навис зверху.
-Ну я тобі, що зроблю мені підходить. - я показав йому язик і ми засміялися.
Ми валялися досить довго але потім в двері подзвонити.
-Ти когось чекаєш?
-Ні. - Хатаке зліз з мене і пішов відкривати, а я став біля дверей спальні.
Коли Хатаке відкрив двері я побачив Карін!
-Добрий день, а ви хто?
-Я Карін. А ви?!
-Какаши, зо вам потрібно?
-Я шукаю Наруто Удзумаке.
-Хм, нащо?
-Ви хто йому, що я маю відчитуватися, зо мені поьрібано від нього.
-Ну я його хлопець. Тому я маю право знати, що вам від нього потрібно.
-Хто?! Хлопець?! Не смішіть мене. Він ніколи не був геєм. - я не витримав і вийшов і корідор.
-Карін іди куди йшла.
-Нуруто-кун я так скучала. А це хто?
-Він сказав хто він. І я за тобою не скучав і скучати не буду тому іди звідси.
-Що? Це правда?!
-Ага. Не радий тебе бачити тому папа. - я Портосто закрив перед нею двері і обернувся до сіроволосого.
-Я чекаю обяснення.
-Там немає, що обяснити.
-Є, хто це?! І що вона від тебе хоче?!
-Та ненервуйся ти. Пішли розкажу.
Я йому все розказав. Поньому було видно, що йому не сподобалася історія але нічого е розказав.
Ми ще поживилися фільм і лягли спати. Бо він заставив іти мене завтра в Універ. А я так не хочу але прийдеться.
Вночі я не міг спати бо постійно во зникали картини минулого. В цю ніч мою маму вбили тому я не витримав і почав хникати від болю. Це почув сіроволосий прижав мене до себе і почав гладити: волося, плечі і спину так я і заснув.
——————-
А в нас все по малу розвивається)
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...