*Jennie szemszöge*
Hazafelé azt éreztem mintha követne valaki, ezért gyorsabb tempóra kapcsoltam majd már haza is értem, felszaladtam a szobámba és már hívtam is Rose-t.
-Jennie?
-Rosé ott van veled Jisoo?
-Igen itt, ma itt alszik miért?
-Hallja ő is amit mondok?
-Igen, Jennie baj van?
-A-azt hiszem...
-Mondd már. Szólt bele Jisoo is.
-A-azt hiszem követtek....
-Jesszusom Jennie ugye nem otthon vagy? Kérdezte Rosé aggódóan.
-D-de...
-Bazdmeg Jennie, simán rá jönnek, hogy ott laksz, van valaki otthon? Kérdezte idegesen Jisoo.
-Egyedül vagyok... És félek... Kezdtem el sírni.
-Jó-jó nyugi. Ki találunk valamit.
-Azt mi van akkor ha le hallgassa a telefont? Kérdezte feszülten Jisoo.
-Mindegy... Ez már az én bajom szeretlek titeket! Sziasztok!
-Jennie ne! Hallottam meg Rosé hangját de már ki nyomtam a telefont...
Félek.... Nagyon....
Bezárom az ajtót és hátha el tudok aludni...*Rosé szemszöge*
-Jisoo le tette a telefon... Mi van ha baja esik?
Miattam mivel én mondtam , hogy menjünk erdőbe és ha nem mentünk volna talán most nem lenne bajban ahjjj....
Jisoo csak erősen megcsókolt és annyit mondott, hogy Nyugi.
-R-rendben....*Jennie szemszöge*
Nem tudok aludni.... Félek nagyon... Talán... Jobb lesz hogyha elmegyek innen, nem akarom, hogy anyájéknak baja essen...
Talán jobb lesz így..
Ki szálltam az ágyból és elkezdtem pakolni az iskola táskámba a könyveket... Attól még suliba járok csak az utcán fogok aludni...
Majd elő vettem a másik háti táskám nem akarok nagy táskákat vinni magammal.
Ezzel kész lettem írtam egy levelet anyájéknak... Nehogy az legyen, hogy aggódjanak miattam..."Kedves anya és apa! Nagyon szeretlek titeket, nagyon sok mindent köszönhetek nektek! Nem neveltetek rosszul sőt a legjobban, tudom voltak viták hogy nem tudom mi legyen velem... Ezért ne haragudjatok, de most muszáj el mennem... Történt egy dolog ami miatt nem akarom, hogy bajotok essen. Nyugalom nem rendőrségi ügy. Nagyon szeretlek titeket visszajövök még de kérlek ne aggódjatok minden rendben. Lehet Roséjéknél leszek. "
-Jennie Kim
Azzal letettem a levelet az asztalra és kimentem az ajtón, figyeltem, hogy nem e követnek majd lassan elindultam... Még magam se tudom, hogy hova....
/Másnap/
Rosénél le kéne tenni a cuccom... Majd felveszem suli után és megyek, máshova... Hisz mégis csak együtt vannak zavarni, meg nem akarok senkit.
Elértem a ház elé majd be kopogtam....
YOU ARE READING
A titokzatos katona /Jenlisa ff./ BEFEJEZETT
AdventureA nevem Lalisa Manoban, mivel Thai származású vagyok ezért be kellett állnom katonának. Sok embert mentek vagy megyek háborúba is ha kell, de a legutóbbi mentés valami más volt... Ezt elfogom titkolni tőle.. De még tőlem is. A nevem Kim Jennie, egy...