Sabah uyandığımda Hyunjin gitmişti.
Yataktan kalkmak istemiyorum telefonumu elime alıp biraz telefonda biraz oyalandım.
Artık kalkmam gerekiyor zorda olsa yatağımdan kalkıp banyoya girdim.
Ilık bir duş iyi geldi. Giymek için kıyafetlerimi çıkarttım. Giyindim ve ayna karşısına geçtim vücudum çok zayıflamış belim çok incelmiş ruhsuz gözüküyorum. Çok fazla pratik yapıp öğün atlıyorum.
Bu moralimi bozdu o yüzden sağlıklı beslenmeye karar verdim.
Pratik yapmadan önce kahvaltı etmeye gittim. Sağlıklı bir kahvaltı yaptım ve şirkete geri döndüm.
Yürüyerek geldiğim için yediklerimi azcık sindirdim bu yüzden pratik yapmaya başlayabilirim.
Kahvaltı yaptığım için daha enerjiğim.
~~~~~~~~~~~
4 saat aralıksız pratik yaptım.
Bu gün biraz daha esneme ağırlıklı çalışmak istiyorum.Esnemede bitince uzun zamandır yayın açmadığım aklıma geldi ve yaýın açtım.
" merhabaa "
1 saatte yakın yayın yapıyorum.
Soru: idollerle grupunuz var mı?
" Aa evet var Yuna, Hyuningkai, Jeongwoo ve ben varız bazen kafeye gidiyoruz"
Soru: bir grupta olmak ister miydin yoksa solo olmak daha mı iyi?
" aslında olmak isterdim çünkü bazen kendimi yalnız hissediyorum ve grupça katılılan eğelenceli programlara katılamıyorum"
Fan: ya kendini yalnız hissetme biz senin yanındayız.
" yanımda olduğunuz için teşekkürler sizi çok seviyorum iyi ki varsınız ah neden bir anda duygusallaştım neyse kendinize iyi bakın daha sonra görüşürüz"
Yayını kapattım ve odama gidip kıyafetlerimi değiştirdim saat biraz daha acıkmadım bu yüzden telefonumdan dizi izlemeye karar verdim.
Odanın kapısının çalmasıyla irkildim yine mi Minho kapıyı açtığımda karşımda üzgün bir şekilde Yuna vardı.
Mi Cha: Yuna iyi misin? Noldu?
Yuna : içeri girebilir miyim?
Onu içeri aldım ve yatağıma oturduk.
Mi Cha: bir sorun mu var ?
Yuna: aslında evet bunu bizimkilere söyleyemedim biraz korktum sana anlatabilirim diye düşündüm.
Mi Cha: tabi ki dinliyorum.
Yuna: şey şimdi biz şeyle çıkıyoruz Hyuningkai ile
Mi Cha: ne?! Peki şirketlerin haberi var mı bundan?
Yuna: evet var J.Y. Park dedi ki biraz bekleyin yakında açıklarız bir sorun olmaz dedi ama şuan daha ikimizde yetişkin olmadığı için açıklamıyacağını soylüyor.
Mi Cha: size çıkmanızı J.Y. Park mı söyledi?
Yuna: hayır
Yuna hayır diyince içimden bir oh çektim belki de bize de aynısını yapıcak.
Mi Cha: başka bir neden söyledi mi?
Yuna : işte dedi ki daha küçük olduğunuz için toplum tarafından hoş karşılanmaz bu yüzden olmaz dedi birde başka birini açıklayacakmış.
Acaba bu kişi biz miyiz?
Yuna: Bende buna üzüldüm ve seninle paylaşmak istedim bizimkilerin haberi yok soylesem kızarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanfictionİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~