Ezt a történetet két hűséges olvasómnak, és talán mondhatom, hogy barátomnak ajánlom, akik mindig itt vannak velem és legyen bármilyen nehéz, kitartanak mellettem. Bátorítanak és lelkesítenek a nehéz időkben is.
Köszönet nektek mindenért Mimiblog7 és jksafterglow.😘🥰
Remélem tetszeni fog ez a pár részes kis történetecske. 😘☺️***
~Jeon Jungkook~
- Jungkook. Mondták már neked, hogy teljesen el vagy cseszve? – kiáltja a lány, akinek nem emlékszem a nevére, de az tuti, hogy C kosaras melltartót hord. Éppen ezért cicának hívom. Ha D-s lenne, valószínűleg drágám lenne, a B-vel bajban szoktam lenni, mert a baby-t nem szeretem, de a baba vagy bogaram meg eléggé nyálas. Az A szóba se jöhet. Szeretem a melleket. Szóval általában a C-re utazom. A méretet már messziről meg tudom állapítani, és úgy gondolom, hogy ez egy nem mindennapi képesség. Mivel anyu és a húgom mellett több női cuccal is találkozok, mint szeretnék, így aztán nem kell supermannek lennem, hogy biztos legyek a dolgomban. Az pedig, hogy el vagyok-e cseszve?
- Hát, cicám! Igen. Erre előbb is rájöhettél volna – lehajolok az ágya végében lévő fekete pólómért és gyorsan átdugom rajta a fejemet.
- Menj a francba! – kiáltja megint, és a fejemhez vágja a zoknimat.
- Igyekszem, de éppen a ruháimat dobálod. Sokat segítene, ha legalább egy kupacba terelve csinálnád – egy gúnyos vigyort kap tőlem, mire az arcáról átkúszik a vörös szín a fülére is.
Most komolyan. Ha egy csávó leszólít egy buliban egy csajt, majd közli, hogy menjenek szobára, tényleg azt hiszi az a liba, hogy a srác örök szerelemre és romantikára vágyik? Nem értem a nőket. Legalább is a gondolkodásukat nem értem. A testükkel fele ennyi gondom sincs, éppen ezért inkább csak azzal foglalkozom. Azzal viszont alaposan és kielégítő ideig. Így mindenki jobban jár.
Nem akarok semmi komolyba bonyolódni. Apu is megmondta. „Fiam, addig vagy férfi, ameddig egy nő sincs igazán a szívedben." Persze, azt is mondta, hogy a szerelem kincs, és hogy az életben csak egyszer adódik, éppen ezért kapaszkodjak belé, ha megtalálom. Ő is ezt tette, és ezért kért meg arra az utolsó leheletével, hogy vigyázzak az ő csajaira – itt, minden bizonnyal anyura és Darimra gondolt – aztán minden további szó nélkül meghalt a kezeim között.
Megrázom a fejemet, és inkább a nadrágom keresésére koncentrálok.
- Az csak egy szaros nyaklánc Jungkook. Nem kellene ekkora ügyet csinálnod belőle – keresztbe fonja a kezeit a C-s mellei előtt a cicus, de most már teljesen hidegen hagy a látványuk. Sokkal jobban érdekel az ujján pörgő lánc, ami még az apámé volt.
- Fogd be! – kiáltok rá. Nem érdekel, ha bunkónak tart, soha többet nem fogok vele találkozni. – Add vissza, és már itt sem vagyok.
- És mi lesz, ha nem? – incselkedik, pedig az előbb még nagy erőkkel ki akart dobni a szobájából. Mondom. Nem értem a nőket.
- Akkor erőszakkal tépem ki a kezeid közül – begombolom a gatyámat és odasétálok a csaj elé. Egy fél fejjel magasabb vagyok. Hátrasimítom az szemembe hulló fekete hajam és egyenesen a szemébe nézek. – Add. Ide. A. Nyakláncot! – felé nyújtom a tenyeremet, de közben a tekintetét fogva tartom. Megnyalja a száját. Hát, ezt buktad cica, előbb kellett volna dugni és csak az után sértegetni.
YOU ARE READING
4. Három kívánság 18+ (JK OS)
FanfictionJungkookkal folytatódik az OS sorozatom: egy véletlen találkozással, aztán egy fogadással, majd egy életre szóló kalanddal. Jungkook falja a nőket, és ezt nem is rejti véka alá. Unalomból? Céltalanságból? Ő sem tudja mi készteti minden nap arra, ho...