Минали дні, літо пролетіло як один день. Наші герої щодня зустрічалися і веселилися. І ось останній день серпня підходить до кінця.
19:00 Кімната СРСР
Сава готується до завтрашнього дня. Завершивши, він плюхнувся на ліжко, і залип у телефон.
Недовго думаючи, він відкрив контакт і написав:
~Привіт, як підготовка?
~Hallo, нормально, якраз закінчив. - відповів вже знайомий нам персонаж.
~Слухай, я тут подумав, це ж буде твій перший день в нашій школі. Може підемо туди разом.
~Я не проти.~Супер, якраз тобі там все покажу.
~Dann, зустрічаємося біля парку в 8:30? (якщо що, то школа тут починається в 9:00)
~Як завжди. Між іншим, як тобі та книга, яку я тобі дав?
~Super, було досить цікаво читати.
Вони ще довго переписувалися, обговорюючи різні теми. І аж коли вже почало темніти, вони закінчили розмову та поринули в сонне царство.
Наступний день 8:30 Ворота парку
Рейх стоїть біля воріт, як не крути, але він дуже пунктуальний.
Через декілька хвилин до нього підбіг Союз-Привіт - віддихавшись почав Соя - Вибач, довго чекав?
-Hallo. Nein, буквально пару хвилин. - усміхнувшись з поведінки друга, відповів німець.
-Добре, ну то що ходімо?
-Ja, показуй дорогу.
Сава показав Рею найкоротші і найбезпечнішу дорогу. Поки вони йшли, комуніст пояснював нацисту про їхні шкільні "компашки", з якими можна пересікатися, а яких обминати десятою дорогою.
Так вони пройшли хвилин 10, після чого з-за дерев почала виднітися будівля. Вона була трьохповерхова, біла з червоним дахом (не можу щось придумати тому опишу свою).Вже біля входу Рей звернувся до Сави
-Слухай, мені треба ще до директора забігти. Можеш мене провести до кабінету?
-Так звісно, немає проблем. - Союз відкрив двері, пропускаючи Трійку всередину - Ходімо, тут направо.
Провівши друга, комуніст побіг у клас готуватися до уроку.
Наци подивився на двері, після чого, подумавши трохи, тричі постукав. З тої сторони почулося "Так, так заходьте". За столом сидів чоловік, років 40 з добрим поглядом.
Переступивши поріг, арієць дістав з портфеля документи та поставив на стіл.
-Guten Morgen, ich bin das Dritte Reich.(Добрий ранок, я Третій Рейх.) - через хвилювання він перейшов на рідну мову, та, швидко оговтавшись, продовжив на солов'їній - Вибачаюсь...
-Нічого страшного я зрозумів. Ти прийшов віддати документи і дізнатися: який клас та хто класний керівник?
-Так... - він був, мягко кажучи, в шоці, що директор знає німецьку мову.
-Та-ак... - чоловік почав ритися в документах - Ага ось, 6А Ксенія Володимирівна. Перший урок - географія, 31-ший кабінет, другий поверх. - продзвенів дзвінок - Поспіши, бо ще запізнишся.
-Danke, до побачення. - юнак закрив двері та пішов в сторону сходів.
Кабінет знаходиться в кінці коридору. Рей підійшов до дверей і, тохо зітхнувши, постукав. "Заходьте" почувся ласкавий жіночий голос з тої сторони. Він зайшов в клас, і якої ж сили було його здивування та радість, коли він побачив, на задній парті середнього ряду, Саву. Той теж здивувався, це було видно по його очах, які були по п'ять копійок.
-Привіт, ты новенький? - за вчительської столом сиділа жінка, років 30 з карими очима і такого ж кольору волоссям - Мене звати Ксенія Володимирівна, я класний керівник цього класу.
-Добрий день, так це я. Mein Name... - від хвилювання він знову перейшов на німецьку - перепрошую. Мене звати Третій Рейх, можна просто Рей.-Приємно познайомитися. Сідай біля-я - жінка протянула останнє слово, шукаючи очима вільне місце. Друзі напряглися, обидва хотіли сидіті разом, тим паче біля росіянина було вільне місце. Жінка це помітила, і посміхнувшись продовжила - Сідай біля СРСР, він якраз покаже тобі школу.
Рей сів біля друга, дістав речі з рюкзака і почав вслухатися в нову тему.
Автор: Боже, я й не думала, що хтось буде це читати, дя-якую. Вибачаюсь за затримку та за те, що публікую главу так пізно.
(Вибачте за помилки, якщо такі присутні)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Три Ери (Дружба, ворожнеча, любов)
Fanfic(Так, я змінила назву фф) Я хочу зразу сказати: Фанфік українською мовою. Історія знайомства Рея і Сави, їх дружби, причини війни, та примирення. СовоРейх (Українська мова тут представлена двома: одна на якій говорить Україна, УНР, ЗУНР і УПА, а др...