PART 3

3.6K 315 6
                                    

SKOOL LUV AFFAIR

Setelah Sebulan Chorong and Jungkook Couple , mereka dah jadi group couple paling top kat skolah tapi ada beberapa manusia yg dengki ngan Chorong .... sebab ? Sebab Jungkook kan hensem , kaya bla bla .. tapi sape nak halang diorang kan ? ...

[Skool Luv Affair]

Kring !!!!!

Loceng berbunyi menandakan waktu pulang sudah tiba .... Jungkook menghantar Chorong menaiki SuperBike kepunyaan Jungkoook hingga ke depan rumah Chorong ....

"Gumowo Chagiya !" Bisik Chorong di telinga Jungkook .

" Nae " Kata Jungkook.

Vroom ! Vroom !

Enjin motor Jungkook berbunyi menandakan pemergian Jungkook ...

[SKIP]

// Wah ! Jeongmal Kyeopta // Jerit Chorong apabila melihat kucing yg dilihat haritu . Namun sebaik sahaja dia pegang kucing itu dia .....

[SKIP]

Tiba - tiba Chorong sedar bahawa suasana di keliling nya telah berubah ... Ada makhluk hodoh yg besar dan makhluk ngeri seperti hantu tanpa kepala dll ,Makhluk itu mendekati Chorong dan ...

"Argh !!!!!" Jerit Chorong dgn oktaf paling tinggi .

"Omma ! Appa ! Dowajuseyo!" Jerit Chorong sekali lagi .. Chorong ketakutan ... kucing tadi juga hilang dari pandangan Chorong.Chorong terbayang jika dia dimakan hantu itu atau tidak dapat pulang ke rumahnya.

"Dowajuseyo !!!!!" Jerit Chorong Untuk kali terakhir .. Tiba² seorang lelaki menekup mulut Chorong dan menarik Chorong masuk kedalam sebuah rumah kosong .

"Yah! Nuguya ???!!!" Soal Chorong dengan kuat sambil mata dan mulutnya ditutup .

" Shhhh , Diamla !" Marah lelaki misteri itu . Lelaki itu meletakkan jarinya di mulut Chorong.

" Yah ! Nuguya ?? Sebelum aku wushu kau baik cakap kau sapa!" Jerit Chorong .

"Hei ! Kau boleh diam x ? Aku suruh hantu tu makan kau baru tahu ! " Marah lelaki itu sekali lagi .

" Nae ," Chorong akur dengan perintah lelaki itu .

Setelah 10 minit di rumah kosong itu , lelaki itu membuka topeng dan topi yg dipakainya .... Chorong terpegun melihat muka nya sampai dipanggil berkali kali juga dia x dengar ....

// Handsome gila namja ni , Kalah Lee Minho hihihi // Chorong masih sempat berangan di dalam keadaan seperti itu ...

" Hei ! !!!" Panggil lelaki itu

No Respon.

"Hei !!!!! " Lelaki itu memanggil Chorong sekali lagi sambil melayangkan tangan di depan Muka Chorong.

No Respon again.

"Hei !!!!!!!!!" Jerit Lelaki ditelinga Chorong.

" Ooh mak engkau meletop !!!" Jerit Chorong.* Pukul bahu lelaki itu.

"Hei , sakitla !" Keluh lelaki itu *sambil mengusap bahu dia .

" Woi , apa sebut sebut mak aku ni ? " Marah lelaki itu

"Nuguya ??????" Tanya Chorong kepada lelaki itu.

"Hei , kau tu yang sesat kat sini !,, Kau sapa ?" Soal lelaki itu .

Suasana diluar rumah itu sangat aneh ... terdapat kepala² yang berterbangan dan angin bertiup sangat kuat .... Tingkap dirumah itu berlaga-laga menandakan angin sangat kencang diluar sana ....

Tok ! Tok ! Tok ! . *Bunyi Pintu Diketuk*

"Nuguya ?? " Tanya Lelaki itu kepada sesiapa yang mengetuk pintu .

"Ni Taehyung." Kata Lelaki itu dengan nada berbisik.

"Nae ........." Bisik lelaki itu di pintu sambil menyuruh lelaki itu masuk ...

"Jimin ah , Nuguya ??" Tanya Taehyung sambil tunjuk ke Chorong.

// Ouh , nama namja ni Jimin ... Muka pun hensem macam Park Jimin ! // Detik Hati Chorong .

"Annyeong , Park Chorong Imnida .." Kata Chorong.

" Sape kau ??? Dan kau ni dari mana ?? " Soal Jimin kepada Chorong.

" Aku ni manusia , Berasal dari bumi ...." Balas Chorong tanpa memandang muka Jimin.

" Hish , Kau ni Jangan buat lawak pulak kat sini " Marah Jimin kepada Chorong .

" Wek !!!~ , Kata Chorong *menjelir lidah kepada jimin* .

"Hish !! " Dengus Jimin dan mengetuk kepala Chorong .

" Hish korang berdua ni bergaduh pulak kat sini !!!" Marah Taehyung dan mengetuk kepala mereka.

Doom !! Doom !! Doom !!

Bunyi kilat terdengaran .. Dengan sekelip mata pintu di rumah itu terbuka dan tertutup ... Bunyi pintu itu bersilih ganti dengan bunyi kilat yang mendominasi suasana ... Dipintu itu ada lembaga yang besar tetapi membelakangi mereka ..

Tanpa disedari Chorong memeluk Jimin kerana terlalu takut ...

// Apa hal dengan perempuan ni ???// Kata Jimin dalam hati .

// Alamak kenapa aku pegi peluk dia ni pulak ... haish // Dengus Chorong , dia terus melepaskan tangannya dari badan Jimin.

-Awkward Moment-

"Jom bawak Chorong ni pergi rumah kau la Jimin " Kata Taehyung .

"Asal rumah aku pulak ?? " Soal Jimin tidak berpuas hati.

" Aku kata bawak tu , bawak je la ! " Marah Taehyung.

"Yela , Yela " Jimin mengalah.

Sementara itu di rumah Chorong keadaan huru hara kerana dia dah hilang selama seminggu . Tetapi .....

TBC~

Sory Readers Sekalian , Saya amat sibuk sekali kebelakangan ini . . Nanti ada freetime saya update k .

SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]Where stories live. Discover now