🔥Klan Ognia🔥

66 7 1
                                    

Przywódca:
Jastrzębia Gwiazda: Jasno-szary, wysoki kocur o piwnych oczach. (Ojciec Przepiórczej Łapy)

Zastępczyni:
Księżycowa Góra: Szaro-niebieska, nakrapiana kotka o błękitnych oczach podchodzących pod odcień fioletu.

Wojownicy:
Gołębie Skrzydło: Szylkretowa kotka z pędzelkami na białych uszach. Ma zielone oczy. (Matka Rysiej Łapy)

Ostry Pazur: Ciemny, cętkowany i masywny kocur o bardzo ciemnych piwnych oczach i krzywą szczęką. (Ojciec Rysiej Łapy)

Mała Stopa: Niska, szara kotka z zaokrąglonymi uszami i szaro-zielonymi oczami. (Mentorka Jodłowej Łapy). (Matka Przepiórczej Łapy)

Długi Wąs: Czarny kocur z białym krawatem i białą łatą na oku z niebywale długimi wąsami. Ma złote oczy. (Przyszły ojciec Wilczka i Niedźwiadka)

Jaszczurzy Kieł: Ciemno pręgowano-cętkowany kocur o szczupłej sylwetce i brązowo-zielono-szarych oczach. (Mentor Owocowej Łapy)

Płowa Cętka: Ciemno cętkowana kotka o płowym długim futrze i czarnych oczach z wielką blizną na udzie.

Płomienne Pióro: Rudo-czerwony, niski i trochę grubszy kocur ze spłaszczonym pyskiem i bardzo jasnych oczach.

Zielona Łodyga: Bardzo wysoka kotka o liliowym umaszczeniu futra z białymi łapami, długim pyskiem i krótkim ogonem. Ma pomarańczowe oczy. (Matka Jodłowej Łapy i Mlecznej Łapy)

Hiacyntowy Kwiat: Biała, okopcona kotka z heterochromią.

Szumiąca Topola: Masywna kotka o czekoladowym futrze z rozjaśnionym, krótkim pyskiem i piwno-szarych oczach. (Matka Owocowej Łapy)

Okopcony Zmierzch: Szary kocur w czarne pręgi z białym brzuchem i białymi pędzelkami na uszach, z wieloma bliznami. Ma granatowe oczy. (Ojciec Modrzewia, Jęczmienki, Pręgi i Jaśminki). (Mentor Rysiej Łapy)

Jeżynowy Szpon: Czekoladowy, nakrapiany kocur ze szmaragdowymi oczami i dużym, różowym nosem. (Ojciec Owocowej Łapy)

Wiosenny Kwiat: Kotka o piaskowym umaszczeniu futra z małymi uszami i białą łatą na prawym barku.

Piaskowa Zamieć: Jasna kotka z białym pyskiem i białym brzuchem. Ma niebieskie oczy. Ma bardzo dobry węch.

Czarna Cętka: Czarny kocur o wygładzonym, lśniącym futrze. Ma mocne, żółte oczy i szczupłą sylwetkę. Nienawidzi pieszczochów i wszelkich samotników. (Ojciec Jodłowej Łapy i Mlecznej Łapy)

Janowcowa Burza: Mleczny kocur o rubinowych oczach (brązowych oczach podchodzących pod odcień czerwieni). Dosyć wysoki i pokryty wieloma bliznami po stoczonych bitwach. Bardzo lubiany i tolerowany w Klanie.

Medyczka:
Piegowaty Cierń: Nakrapiana, brązowa kotka z naderwanym uchem. Ma czarne oczy. (Mentorka Przepiórczej Łapy)

Karmicielki:
Różany Potok: Nakrapiana, beżowa kotka o długim futrze z pędzelkami na jasnych uszach. Ma jasne złote oczy. (Matka Modrzewia, Jęczmienki, Pręgi i Jaśminki)

Czarne Futro: Wysoka kotka o dymnym umaszczeniu futra i dużych uszach. Ma błękitne oczy. (Przyszła matka Wilczka i Niedźwiadka)

Uczniowie:
Owocowa Łapa: Jasny, brązowy kocurek w białe, drobne plamki. (Uczeń Jaszczurzego Kła). (Syn Szumiącej Topoli i Jeżynowego Kła)

Jodłowa Łapa: Kotka o liliowym umaszczeniu futra i palących rdzawych oczach. (Uczennica Małej Stopy). (Córka Zielonej Łodygi i Czarnej Cętki)

Rysia Łapa: Przystojny, cętkowany kocurek z pędzelkami na uszach i białym brzuchem. (Uczeń Okopconego Zmierzchu). (Syn Przepiórczego Skrzydła i Ostrego Pazura)

Mleczna Łapa: Wysoka, kotka o mlecznym umaszczeniu futra. Ma jasne, błękitne oczy. (Córka Zielonej Łodygi i Czarnej Cętki)

Przepiórcza Łapa: Jasny, szary kocurek z długim futrem na łapach. Ma złote oczy. (Uczeń Piegowatego Ciernia). (Syn Małej Stopy i Jastrzębiej Gwiazdy)

Kocięta:
Modrzew: Szary, podpalany kocurek z białym brzuchem, pędzelkami na uszach i niebieskimi oczami. (Syn Różanego Potoku i Okopconego Zmierzchu)

Jęczmienka: Nakrapiana, beżowa kotka o długim futrze z pędzelkami na uszach. Ma jasne złote oczy i białą szyję. (Córka Różanego Potoku i Okopconego Zmierzchu)

Pręga: Szary kocurek w czarne pręgi z białymi pędzelkami na uszach. Ma granatowe oczy. (Syn Różanego Potoku i Okopconego Zmierzchu)

Jaśminka: Beżowa kotka w czarne pręgi z białym brzuchem i białymi łapami. Ma ciemne złote oczy. (Córka Różanego Potoku i Okopconego Zmierzchu)

Wilczek (nienarodzony): Czarny kocurek ze złotymi oczami. (Syn Czarnego Futra i Długiego Wąsa)

Niedźwiadek (nienarodzony): Drobny kocurek o dymnym umaszczeniu futra. Ma jasne, błękitne oczu. (Syn Czarnego Futra i Długiego Wąsa)

Starszyzna:
Rdzawa Bryza: Czerwono-ruda kocica o bardzo ciemnych oczach i czarnych łapach.

Srebrny Kamień: Srebrna kocica z białym ogonem i jasnymi pomarańczowymi oczami.

Jadowity Wąż: Pręgowany kocur z zielonymi oczami.

Króliczy Sus: Płowy kocur ze spłaszczonym pyskiem i małym zielono-szarym okiem. Drugiego oka nie ma z powodu walki z borsukiem. Jego Pysk znaczą blizny.

Wojownicy | Ścieżka CzasuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz