❁Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 1❁

15 0 0
                                    



𖣔
𖣘

𝒀/𝑵 𝑳/𝑵, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝙰 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝.
𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚖𝚊𝚛𝚝,𝚔𝚒𝚗𝚍,𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚏𝚒𝚞𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚞𝚝𝚎.
𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝.

✰𝑯𝒐𝒘 𝒀/𝑵 𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔 𝑬✰

❀𝒀/𝑵'𝒔 𝑷.𝑶.𝑽❀

"𝑨𝒔𝒂𝒏𝒐-𝒌𝒖𝒏!" 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍 𝒀/𝑵. "𝑾𝒂𝒊𝒕! 𝒀𝒐𝒖 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒆𝒔𝒌." 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚘 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚒𝚕𝚢. "𝐇𝐮𝐡? 𝐓𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐞, 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐟𝐚𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐨𝐟 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐝𝐞𝐬𝐤, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐟𝐢𝐥𝐭𝐲 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫𝐬." 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞. "𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒔𝒐 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝑨𝒔𝒂𝒏𝒐-𝒌𝒖𝒏! 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒅𝒎𝒊𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖, 𝒐𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆." 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖.

"𝐀𝐫𝐞'𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚 𝐟𝐚𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐨𝐟 𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐨? 𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭. 𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐬𝐤 𝐢𝐟 𝐰𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐩𝐞𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐬𝐲 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮." 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚘 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍. 𝑵𝒆, 𝑨𝒔𝒂𝒏𝒐-𝒌𝒖𝒏, 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒂𝒍𝒍. 𝑰 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑰 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒔𝒐 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍." 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚎𝚖𝚋𝚊𝚛𝚛𝚊𝚜𝚎𝚍, 𝚢𝚎𝚜, 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚘. 𝙱𝚞𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎.

"𝐴𝑠𝑎𝑛𝑜-𝐾𝑢𝑛, 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑎𝑡 𝑏𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢?" 𝙰 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞. "𝐒𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐢𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐈'𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐭 𝐢𝐭 𝐬𝐥𝐢𝐝𝐞. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞." 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚕𝚊𝚗𝚔𝚕𝚢. "𝑮𝒐𝒎𝒆𝒏! 𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒎𝒆, 𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝑰 𝒘𝒐𝒏𝒕 𝒅𝒐 𝒊𝒕 𝒂𝒈𝒂𝒊-" "𝐵𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜 𝑖𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑔𝑒𝑡 𝑎 𝑝𝑢𝑛𝑖𝑠ℎ𝑚𝑒𝑛𝑡, 𝑠𝑜 𝑤ℎ𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑟𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑒𝑠𝑠𝑜𝑛 𝑛𝑜𝑤?" 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚐 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚘 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚘, 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚙. "𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒔𝒐 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚? 𝑰 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝑨𝒔𝒂𝒏𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒆𝒔𝒌 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒃𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎." 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚝- "𝒀𝑨𝑴𝑬𝑻𝑬!" 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚐. "𝑂𝐼! 𝐿𝑒𝑡 𝑔𝑜! 𝑈𝑔ℎ!" 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚙𝚊𝚒𝚗, 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚐.

꧁𝑰 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖꧂ 𝓚𝓪𝓻𝓶𝓪 𝓐𝓴𝓪𝓫𝓪𝓷𝓮 × 𝓡𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻Where stories live. Discover now