Part 1

223 20 0
                                    

>Emily< (pohled)


Když jsem se podívala co mi Niall Horan napsal nestačila jsem se divit.

Niall: Ahoj, líbíš se mi :)
Já: Ahoj, neznám tě ;)
Niall: Já tebe taky ne
Já: Tak proč mi píšeš?
Niall: Už jsem řekl ;)
Já: Jo jasně.. a jak si přišel na můj profil?
Niall: Nudil jsem se
Já: Aha..
Niall: Kde bydlíš?
Já: V ČR, proč?
Niall: Tak jakto, že umíš anglicky?
Já: Jsem z Anglie ;)
Niall: A co děláš v ČR?
Já: Jsme tu jen na tři roky příští týden se stěhujeme.
Niall: A kam?
Já: Do Anglie 
Niall: Přesněji?
Já: Nevím
Niall: A proč jste nezůstaly v Anglii?

A je to tu zas, moje vzpomínka.

Já: Umřeli mi rodiče
Niall: Takže nežiješ se svými pravými rodiči?
Já: Ne
Niall: A rodiče se kterýma teď žiješ jsou z Česka?
Já: Ne jen jsme nemohli sehnat bydlení tak jsme v ČR
Niall: Aha a jak tvý rodiče umřeli?
Já: Utopili se na lodi
Niall: Aha :/ To je mi líto
Já:Byla to moje chyba
Niall: Jakto?
Já: Dala jsem jim na Vánoce zájezd lodí na Floridu a díky mému dárku se utopili
Niall: Nemůžeš za to ;)
Já: Můžu dala jsem jim to
Niall: Ale nemůžeš za to, že se ta loď potopila

Při té vzpomínce se mi draly slzy do očí a nemohla jsem je udržet uvnitř. Jedna slza se mi začala kutálet po tváři a já dělala jakoby nic a snažila jsem se odepsat Niallovi.. a teď mi to došlo. On je jeden z těch idiotů z One Direction. Ségra po nich šílí.

Já: Njn.. ty jsi jeden z těch idiotů z 1D ?
Niall: Nejsme idioti
Já: Ale jo jste nemám vác ráda 
Niall: Ale mě jo
Já: Ne nemám jsi otravný
Niall: A ty jsi jedna z haters ;)
Já: No a mám důvod
Niall: Jakej?
Já: Jsi gay.. a ti ostatní taky
Niall: To není pravda! Zayn má Pezz, Liam má Soph a Louis má El.
Já: Ale ty a ten poslední ne
Niall: Já čekám na tu pravou a Harry... je Harry
Já: Harry má každej den v posteli jinou -.-
Niall: Když myslíš..
Já: Já nemyslím, já vím ;)
Niall: Fajn a kolik ti je?
Já: Bude mi 21. Dobrou noc
Niall: Kdy?
Já: Za týden. Dobrou noc
Niall: Ty už jdeš spát?!
Já: Jo zítra musím do práce. Dobrou noc
Niall: Dobrou :)

Bylo sice půl 10, ale já si s tím idiotem psát nechtěla. A pak mi došlo, že jsem ještě nejedla. Sešla jsem dolů otevřela ledničku a bylo tam to magické kouzlo. Nic. Zavřela jsem ji a vzala si suchej rohlík. V tom se "máma" vrátila z práce. ,,Ahoj zlatíčko." Řekla a dala mi pusu na čelo. ,,Ahoj." Řekla jsem jen. ,,Proč jíš jen ten suchej rohlík?" Zeptala se mě mamka a dívala se na mě s údivem. ,,Ledička je prázdná." Řekla jsem a už jsem odcházela do pokoje, ale mamka mě zastavila.

,,Už jsem něco nakoupila, chceš?"
,,Ne mami, stačí mi ten rohlík."
,,Dobře."
,,Jo a kam se přesně stěhujeme?"
,,Jediný co ti můžu říct je, že se stěhujeme do Londýna."
,,A kdy budeš vědět přesný místo?"

,,Anna mi zavolá. Nejspíš pozítří."

Řekla naposledy mamka a já už odešla do pokoje. A mimochodem, Anna je mamčina sestra a bydlí v Londýně a vypadá to, že nám shání dům. Když jsem přišla do pokoje, dojedla jsem zbytek rohlíku, vzala si pyžamo a šla do koupelny. Sundala jsem ze sebe všechno oblečení a šla pod sprchu. Chvíli jsem tam jen tak stála a nechala na sebe vodu téct. Pak jsem se jen umyla, osušila a oblékla si pyžamo. Když jsem došla do pokoje, viděla jsem jak ségra sedí na mé posteli a dívá se na mě.

,,Co tady chceš?" Ptám se jí a zvedám při tom obočí.
,,Říkala ti máma kam se stěhujeme?" Řekla a zvedla se z postele.
,,Jo, proč?"
,,Kam?"
,,Do Londýna." Řekla jsem a ona vyletěla z mýho pokoje a začala křičet po celým baráku a běhat všude možně. Nechápala jsem ji. Zavřela jsem dveřě a nastavila si budík na půl šestou. Pak už jsem šla spát.

>Niall< (pohled)

Vzbudil jsem se o půl šesté ráno a nemohl jsem spát. Myslel jsem na Emily. Jak mohla sakra říct, že jsme idioti a ještě k tomu gayové?! Nechápu. Podíval jsem se na mobil a myslel jsem, že bude online. Nebyla. Asi po 10ti minutách mi od ní cinkla zpráva.

Emily: Stěhujeme se do Londýna
Já: Tak to je super!
Emily: Proč?
Já: Bydlíme tu ;)
Emily: Ta vaše parta idiotů?
Já: Nejsme idioti-.- 
Emily: Už chápu proč ségra ječela
Já: Kolik je tvé ségře?
Emily: Předvčerejškem jí bylo 11
Já: Jak se jmenuje na TT?
Emily: LauraxxHoranson
Já: A můžu jí popřát k narozkám?
Emily: Tak na to zapoměň!
Já: Proč? :D
Emily: Jestli jí to napíšeš tak mě s tím bude otravovat do konce života a nechá si to vytesat na náhrobek.
Já: Ok nenapíšu.. a co teď děláš?
Emily: Jdu do práce ahoj
Já: Ahoj :*
Emily: -.-

>Emilly<

Když jsem odepsala posledního smajlíka, vyrazila jsem do práce. V cukrárně dělám do konce tohoto týdne a pak si musím najít práci v Londýně. Bože. Představa, že někdy uvidím ty zpívající idioty naživo, je dost nezajímavá. Laura pokud je uvidí naživo bude pravděpodobně ležet někde v nemocnici, protože to nemá šanci psychycky zvládnout. Jediného, čeho se v Londýně nemůžu dočkat je, že uvidím konečně svou nejlepší kamarádku, kterou jsem už neviděla tři roky po tom, co rodiče umřeli. Je to Katelyn. Mám v Londýně spoustu starých kamarádů ještě ze základky a ze střední. No teď už musím vyrazit do práce. Dnes mi mají říct jak dopadly mé zkoušky z autoškoly a co nejdříve si musím vyřidit řidičák, pokud jsem je složila. Mám nabitý program, takže Niall bude muset počkat až někdy do večera.

Ahoj tak tohle je můj začátek :) A teď bych teda potřebovala vaše komentářek k tomu, jestli mám pokračovat nebo ne. Pokud se nenajdou žádné komentáře a žádní čtenáři tak končím ;) Nemá cenu to psát jen tak pro nic za nic :/ Tak se prosím vyjádřete ;)

Unknown-known reportsKde žijí příběhy. Začni objevovat