,,Oi... Vstáváme Růženko..." pomalu otevřel oči. Uviděl své nohy, které byly v kotnících pevně přivázané k židli. Chtěl si je rozvázat, ale v pohybu mu zabránil další provaz, který byl pevně obtočený kolem jeho zápěstí a upevněný o opěradlo židle. Slyšel posměvačné uchechnutí. Vytřeštil oči a začal prudce tikat pohledem po místnosti za účelem najít zdroj toho zvuku. Najednou ze stínu vystoupily dvě osoby.
,,Teď si hraješ na kolibříka, Malíčku? Víš, že je to zbytečné plýtvání energie...?" Byli to ti dva. Černovlasá šelma a Bělovlasá hora. Začal se klepat. Sice vůbec nevěděl, o co tu jde, ale jedno bylo jisté... To, co mu provedou se mu určitě líbit nebude.
,,C-co po mně chcete? J-já jsem jen student, nemám p-peníze..." Pípl a sklopil hlavu. Nevěděl, co se děje. Byl zmatený. Proč zrovna on? Co provedl, že mu to karma takhle vrátila? Černovlasý se zase uchechtl a začal se k Hinatovi nebezpečně přibližovat. ,,Kdybychom tě unesli jenom kvůli penězům, tak bychom tě okradli rovnou a pustili tě domů, nemyslíš?"
,,Tak co tedy chcete, když ne peníze?" Černovlasý byl už u něj. Opřel si pravou ruku o opěradlo Hinatovy židle a levačkou Hinatovi zvedl bradu, aby si koukali do očí. ,,Není to tak, že bychom nechtěli peníze. My je chceme, ale dostaneme je úplně jiným způsobem, než si myslíš..."
,,Budete vyžadovat po mojí rodině výkupné?"
,,Ne, ne, ne, ty nám ty peníze vyděláš. Řekni Malíčku, jsi ještě panic?" Zašeptal černovlasý. Hinata okamžitě zrudl a sklopil pohled. Černovlasý se usmál tak, že odhalil pár bělostných zubů. ,,Děkuji za odpověď..."
U děvčat nikdy nebyl oblíbený. Žádná s ním nechtěla nic mít kvůli jeho nevelké výšce a dětskému vzezření. Všechny mu říkaly, že je roztomilý. Nenáviděl to slovo. Za to některým chlapcům se jeho roztomilé chování a vzhled líbil. Několikrát dostal nabídku na rande od nějakého chlapce, ale vždy odmítl s tím, že tohle není pro něj. Sice nikdy nepřemýšlel nad tím, jestli je gay, ale cítil to tak, že by jim jen ublížil nebo oni by ublížili jemu.
,,... tak to z tebe vyždímáme ještě víc, než jsme mysleli..." Hinata se na něj zaraženě podíval. Nechápal, co řekl. Nedávalo mu to smysl. ,,Asi nevíš o čem mluvím co, Malíčku?" Černovlasý se narovnal, ze stínu vytáhl židli, kterou položil před Hinatu. Sedl si na ní obkročmo a opřel se lokty o opěradlo židle. ,,Malíčku, víš co to je bordel, že?"
,,Bordel je nepořádek! To ví i malé děti." Černovlasý se hlasitě rozesmál. Hinata se na něj nechápavě podíval. Co je na nepořádku vtipného? Pomyslel si. ,,Ty jsi tak nevinný až to bolí Malíčku. Když jsem říkal bordel, myslel jsem tím nevěstinec, dům rozkoše, erotický klub... Chápeš?" Vysvětlil černovlasý, prohrábl si vlasy a povzdechl si. ,,Aone, ukaž mu smlouvu." Bělovlasá hora přešla k Hinatovi a ukázal mu papír.
Oběť bude po dobu dvou let vykonávat erotické služby všeho druhu. Oběť nebude mít na výběr komu erotické služby poskytne. Pokud bude neposlušný, stihne ho trest. Pokud obět za dobu dvou let nevydělá částku 5 000 000 yenů, je oběť nucena erotické služby poskytovat na dálé dokud se tak nestane. Oběť po uplynutí dvou let nebo do splacení dluhu není nucena zůstat. Pokud se oběť rozhodne zůstat, 90 % výdělků bude připsáno na jeho účet.
...
Zdravím všechny čtenáře na mém novém účtu!
První kapitola je na světě. Co si o tom zatím myslíte? Jak si myslíte, že to bude pokračovat?
Já osobně hodně Hinatu lituji. Celou dobu jsem potřebovala psychickou podporu mojí kamarádky, jinak bych tu kapitolu nedopsala a celý příběh hodila do koše? Doufám, že se vám kapitola líbila. Můžete mě potěšit komentářem a hvězdičkou!
ČTEŠ
Únos (kagehina) [ZRUŠENO]
FanficHinata dostal hlad. A proto si šel jako vždy v téhle situaci něco koupit k Ukai-sanovi. Ovšem dostane se z téhle večerní procházky zpátky do bezpečí domova?