Gerçek adı: Kim Namjoon (김 남준)
Sahne adı: RM (eskiden Rap Monstar)
Qruptakı pozisyonu: Lider, Ana rapçi
Doğum günü: 12 Eylül 1994
Doğum yeri: İlsan, Gyeonggi-do
Boyu: 1.81
Burcu: Başak
Çin burcu: Köpek
Kan grubu: A
Diğer bilgiler
♥Güney Kore doğumlu.
♥1 kız kardeşi var.
♥148 IQ'ya sahip.
♥Buz pateninde oldukca iyidir.
♥En sevdiği sayı 1.
♥Berrak ve açık havalardan hoşlanır
♥Giysiler onun için oldukca önemli.
♥En sevdiği renkler siyah, pembe ve mor.
♥Mor küçükken en sevdiği renkti. Şu an ona çocukluğunu hatırlatdığı için hala en sevdiği renkler arasında.
♥En sevdiği eşyalar: kitapları, giysileri ve bilgisayarı.
♥Eğer kız olsaydı J-hope'la çıkabileceğini söylüyor.
♥Kaba ve sert görüntüsünü rağmen aslında çok tatlı, eğlenceli, şakacı ve rahat bir insan.
♥Apgujeong lisesi ve Global Cyber Üniversitesinde eğitim aldı.
♥RM Yeni Zelandada okudu ve 6 ay boyunca orada yaşadı.
♥Et yemekleri çok seviyor. Özellikle Samgyeopsal Kalguksu'ya bayılıyor.
♥RM, orjinal başlangıçtan kalan tek üye.
♥İngilizce konuşmayı kendi kendine öğrendi ve şimdi oldukça akıcı şekilde İngilizce konuşa biliyor
♥Rol modelleri Kamye West ve A$AP Rocky.
♥RM, gümüş saçın ona en çok yakışan saç stili olduğunu düşünüyor.
♥Kitap okumayı çok seviyor. Hatta gelecekte kitap yazmak istediğini söylüyor.
♥100'den fazla şarkı besteleyip üretdi.
♥RM'in çocukken güvünlik görevlisi olmak gibi bir hayali vardı.
♥Eski BTS yurdunda odayı V ile paylaşıyordu. Yeni yurtta ise kendi odası var.
♥İlk solo mixtape'i "RM"i 17 Mart 2015'te çıkardı.
♥13 Kasım 2017'de Namjoon resmi hayran kafesinde sahne adını Rap Monstar'dan RM'e değiştirdiğini bildiren bir mesaj yazdı.
♥"RM" (Real Me) "Gerçek Ben" anlamına geliyor.
♥Çıkış yapmadan önce underground rap yapıyordu.
♥RM'in 10 yaşında %30 yaşama şansı olan bir kalp ameliyyatı olduğuna dair söylentiler var.
♥Jungkook'la aynı yaşta olan küçük bir kız kardeşi var. Ama kız kardeşini Jungkookla tanıştırırmısın diye soru sorulduğuna her zaman "Hayır!" diyor.
♥Düzgün ve sessiz bir öğrencilik hayatı vardı.
♥Okul zamanlarından beri şarkı sözü yazıyor, hatta test taraflarının arka tarafı şarkı sözleriyle dolu olurmuş.
♥Diğer üyeleri taklit etmeyi seviyor.Üyelerin RM hakkında söyledikleri
/Bölüm bitti! Yazana kadar çok yoruldum . Yazı hatalarım ola bilir. Emeğe saygı lütfen! Yorum bırakmayı ve vote atmayı unutmayın. Şimdiden teşekkürler😘😘./
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTAN BİLGİLERİ
القصة القصيرةÖncelikle çok şanslısın!!!😉😉😉 Army olduğun için. Bts hakkındakı bilinen ve bilinmeyen bilgileri merak ediyorsanız kitapımı okup öğrene bilersiniz. İyi okumalar. Destek için kitap hakkındakı görüşlerinizi yazmayı ve vote atmayı unutmayın. Şimdide...