Yura mengambil tempat duduk biasanya di dalam kelas. Tiba-tiba haknyeon duduk disebelahnya.
"Kenapa duduk sini?" Tanya yura.
"Duduk sebelah yeochin sendiri pun salah" jawab haknyeon lalu menyilang tangannya, acah merajuk tu.
"Tak Salah cuma ramai orang nampak" Kata yura lalu menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Elelele apa salahnya, biar semua orang tau, juhaknyeon milik Kim yura" balas haknyeon.
"Bukan lee gyuri ke?" Celahnya lalu mengambil tempat duduk di sebelah haknyeon.
"Ermm" haknyeon menundukkan pandangannya. Gyuri mengepit tangannya ke lengan haknyeon.
"Wait gyuri, listen aku tak suka kau pun selama ni, aku suka yura je, kau memang tak Ada dalam hati aku, selama ni aku layan kau sebab nak jaga hati kau je.. mianhae" terang haknyeon. Gyuri yang tersentak itu terus pergi meninggalkan mereka Dan duduk tempat lain.
"Ermm btw haknyeon, tak sangka kau Dah macam ni eh" Kata yura.
"Aku nak tetap dengan pendirian aku, aku tak nak asyik ikut orang je" balas haknyeon. Yura sekadar tersenyum.
---
"Yoww Kim yura, member Dah bahagia eh" usik Haerin.
"Halah halah kau ni" yura malu-malu anjir.
"Tak payah nak Malu sangatt kitakan member selalu tak tahu Malu" tambah hayoun.
"Yelah yelah" balas yura.
"Aku dengar gyuri kacau korang.. Betul ke?" Kata Haerin.
"Haah weyhh tabah je lah aku.. nasib haknyeon Dah cakap Kat dia" balas yura.
"Ha Bagus lah gitu tak payah nak bagi peluang dekat budak tu" sokong hayoun.
"Beb aku masuk kelas dulu" Kata yura lalu meninggalkan mereka.
"Okayyy"
---
Waktu malam menjelma, haknyeon Dan yang lain seperti biasa memburu manusia di waktu malam.
"Hyungg" haknyeon cuba menegur sangyeon yang masih merajuk dengannya.
"Apa?" Sahut sangyeon.
"Haknyeon mintak maaf eh sebab kurang ajar dengan hyung" Kata haknyeon yang menundukkan pandangannya.
"Tak apa lah hyung Dah lama maafkan" balas sangyeon.
"Sayang hyungg muah muah" Kata haknyeon.
"Eiii hyung straight lah" balasnya lalu meninggalkan haknyeon disitu.
Semua vampire terbang kerana mahu mencari manusia untuk dihisap darahnya sehingga kering.
Beberapa jam selepas itu masa untuk mencari mangsa sudah pun tamat.
"Ok lah jom lah Kita Balik aku nak tidurr" Kata new.
"Tidur je kerja kau" Kata sangyeon.
"Tidur for your life bro" balas new.
"Mampus kau lah" sangyeon sudah pasrah.
"Haknyeon" panggil younghoon.
"Ye?" Sahut haknyeon yang tersedar dengan lamunanya.
"Kau pandang apa tu?" Soal younghoon.
Haknyeon sebenarnya memandang rumah yura."Aku pandang rumah seseorang" balas haknyeon.
"Siapa?" Soal younghoon
"Yura yeochin aku" Kata haknyeon.
"Yeochin?" Taekejut younghoon sampai terkentut 😂.
+++
Dannn bersambunggg sorry kalau pendekk.. saje nk wat Gini senanya
Dia nk jadi duta Colgate 😂
YOU ARE READING
[✔] Reveal:Moon || Juhaknyeon
Fantasy「️THE BOYZ SERIES」️ "In the night I'm a vampire, in the day I'm a mukbang fairy" ++ Mengisahkan seorang gadis bernama Kim yura Yang jatuh Cinta dengan vampire dari Bulan iaitu juhaknyeon Start; 6/8/2020 End; 21/8/2020