Sesin sahibi Barıştı.
Barış senin amına koyayım. Off.
"Nabersin knks" dedi Barış. Ben ve Yağız ona anlamayan bakışlar atarken Yağız konuştu "Noldu lan sana?" "Bende bilmiyorum ki. Aşık oldum galiba."
Yağız'ın telefonu çaldı o sıra. Biraz konuştuktan sonra bana üzgün gibi bakmaya başladı.
"Berfin annem beni yemeğe çağırıyor. Sonra tekrarlayalım mı?" sesine gurban oldum. "Tabi, tabi olur. Haberleşiriz."
*****************
Eve gittiğim gibi Geceyi aradım. Dedikodu çekti canım.
"Alo nabıyon lan tırrrrrrreeeeekkk"
"Berfin seni telefona girişini sokayım."
"Neyse bize gel, gelirken kola al. Çekirdek var bizde. Dedikodu çekti canım. Parka gideriz."
"Ok"
"Görüşürüz"
"Uzatma kapat"
Şerro yüzüme kapattı. Pislik ya neyse. Ne giysem lan ben? Buldum.
Müq kombin.
Neyse anahtarımı ve cüzdanımı aldım. Ana ben bugün Gecelerde kalcaktım yine çantamı aldım. Evdekilerle öpüşme faslı bittikten sonra önce çerezciye uğradım.
"20 liralık siyah tuzlu çekirdek"
"Tamam abla"
Çekirdeğim biraz fazla. Biraz değil baya fazla. Ama dedikodu da fazla. Koşa koşa parka gittim. Her zamanki oturduğumuz ağacın altına oturdum.
Aha geliyor baş belası. 2.5 litre kola almış. Hemde iki tane. Lan bardak almamış. Uğraştırcak illaki ya.
"Bardak aldın mı salakçığım?"
"Şişeyi dik kafaya diye iki tane kola aldım mal."
Ne güzel arkadaşlık ilişkisi.
"Kanka ben aşık oldum."
nE! Dur lan bu yoltulmamış odun Gece aşık olmuş.
"WTF! Kime aşık oldun LAN!"
"Lan sus herkes bize bakıyor. Bağırma."
-----------------
Sizce Barış ve Gece'nin aynı gün aşık olması.
PAMUK ELLER OYA