güneş ve onun papatyası.
Nasıl başlarım bilmiyorum. Nasıl devam edeceğimi bilmediğim gibi. Sen bunları okuyorsan ben gitmişimdir. Belki ölüm peşimi bırakmamıştır. Belki bırakmıştır. Gelecek hakkında konuşmayı pek sevmem bilirsin.
Şuan mutlusun. Bunu biliyorum. Bunu görüyorum. Bunu duyuyorum. Ve bende mutluyum. Sen sevilmeyi sonuna kadar hakkediyorsun. Ben beceremedim belki. Ama sen hakkediyorsun. Ben sevmeyi bilmiyordum. Sende pek öğretmekten yana değildin.
Ama güzeldi. Çok güzeldi. Seninle yaşadığım her şey çok güzeldi. Seninle fırtına bile güzeldi. Seninle deprem bile anlamlıydı. Senin gözlerin her şeyi notalarla anlatıyordu dans etmekten nefret eden ben durduramıyordum içimdeki müziği.
Şimdi yoksun. Uyuduğum yatakta sağ tarafım boş. Evde kimse bağıra bağıra dans etmiyor. Papatyaların hepsi soldu. Özür dilerim. Bakamadım. Kıyafetlerin yok. Mutfakta pişen yemek yok. Banyoda dalin şampuan yok. Diş fırçan yok. Tarağın yok. Sürekli saatlarime dolanan kolyelerin yok. Buzdolabı üzerinde magnetler yok. Perdeler sürekli kapalı.
Sen yoksun işte. Huzurum yok, dünyam yok, beni ben yapan her şey seninle gitti. Sen yoksun. Yokluğuna alışamadım hâlâ. Anahtarla içeri girdiğimde hâlâ sesleniyorum sana. Sesim duvarlara çarpıyor aynı yokluğunun yüzüme sert bir tokat olarak çarpması gibi.
Artık her şeye gülmeye başladım biliyor musun? Çünkü artık ağlayamıyorum. Gidişin bile beni güldürüyor. Gülüyorum, gülüyorum da sonradan tekrar bağıra bağıra ağlamaya başlıyorum. Kaldıramıyorum bazı şeyleri.
Ama artık ağlayamıyorum. Bağıra bağıra susmak nasıl bir acı bilme istiyorum ama bir kere hisset ve her gün, sabah, öğlen, akşam, gece bu acıyla yaşadığını hayal et istiyorum. Sonra vazgeçiyorum. Senin saçının teline zarar gelse ben senden daha çok ağlarım.
Bir kere güldün ve ben sana aşık oldum. Bir gün beyaz güldü, siyah ona aşık oldu. Özür dilerim. Ama başka şansım yoktu.
Sen çok güzeldin.
Kendi içimde dağılmış durumdayım.
Ama iyiyim. Sende iyi ol. Daha iyi ol. Hep gül. Gülüşünün mimarı olmasam bile gizli hayranıyım.
Özür dilerim.
-kimse.
×|×
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yok oluş. |nisbar.| 'tamamlandı.'
Fanfiction"toprak yağmura, ben sana.." "bir gün beyaz gülmüş, siyah aşık olmuş.. başka çaresi yokmuş, beyaz çok güzelmiş.."