Zozo

261 10 5
                                    

2 héttel később...

-Nem hiszem el! Hol van már a telefonom/ mérgelődtem, hiszan percek óta keresem a folyamatosan csörgő mobilomat. Majd pár percre rá Cickak, ki szedte a kanapé alól (nem igazán tudom, hogyan került oda de lényegtelen).
A készüléket a kezemben tartva láttam, hogy 3 nem fogadott hívásom volt Zsoltitól. Nem nagyon értettem, hogy miért keresett Zsolti, de természetesen vissza hívtam, majd a második csengésre fel is vette.

~Szia Zsolti! Miért hívtál, baj van?
~Jajj Dorka, de jó, hogy végre feletted. Nem nincs baj, ne aggódj. Csak a szülinapommal kapcsolatban szeretnék veled beszélni.
-Ohh értem. Persze, mond csak, hallgatlak!
~A szülinapi partyt, pénteken tartom a Yacht Clubban, Budapesten. És szeretnélek meghívni téged!
~Nagyon szépen köszönöm a meghívást, szívesen elmegyek.
~Ennek nagyon örülök. Akkor szombat 16:30. Puszi, Szia!
~Ott leszek. Szia

Szóval akkor szombaton szülinapi buliba megyek. De, hogy mit adok Zsoltinak azt meg ki kell találnom.

A telefon után, úgy döntöttem lefekszek egy kicsit aludni, ugyanis egész éjszaka fent voltam mert edzéstervet állítottam össze a tanítványaimnak.Így nem sokat aludtam.
Már majdnem elvitt az álommanó (hahaha), amikor jelzett a telefonom. Megint, megint és megint. Kénytelen voltam megnézni ki írt ennyiszer...

Zozika🤪

Szia Dodi! 😊 Elindultál már?

Hahó!!!!!

Dorka???? Itt vagy???

Miért nem válaszolsz!!!???????

Rosszat mondtam?????? Baj van????

Ohh te jó ég! Milyen hülye vagyok! Teljesen elfelejtettem, hogy ma eligérkeztem Zozonak, ugyanis már 3 hete nem láttam, és már nagyon hiányzik (ugyanis nagyon jóban lettünk a műsor alatt).
Szóóval miután mondtam Zozonak, hogy nem raboltak el a földön kívüliek, és nem tévedtem el útközben, hanem csak elaludtam és mindjárt indulok, azonnal neki álltam ruhát keresni. Végül ezekre sett a választásom:

Miután felöltöztem, majd el is indultam Gyulára a Kempf tóhoz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Miután felöltöztem, majd el is indultam Gyulára a Kempf tóhoz.

Egy jó két órás út után, meg is érkeztem Kempfékhez. A tó melletti parkolóba leparkoltam, majd elindultam megkeresni Zozot.
Egy perc után meg is találtam, ugyanis észrevett, majd le szállt a bmx-ről, és felém indult. (Meg kell, hogy mondjam, egy fekete farmerban, póló nélkül, vizes hajjal, eléggé vonzónak nézett ki de ezeket a gondolatokat azonnal el is hesegettem).

Gyorsan elkezdtem felé futni, majd a nyakába ugrottam. Nevetve karolta át a derekam, én pedig lábaimat dereka köré, míg a kezemet nyakánál kulcsoltam át. Így ölelkeztünk percekig. Miután letett, mosolyogva nézett le rám.
-Hiányoztál/mosolygott rám.
-Te is nekem! Nem semmi egy parkotok van/néztem körbe, ugyanis egy gyönyörű helyen voltunk.
-Köszi szépen. Gyere, körbe vezetlek/ fogta meg a kezem (ami eléggé fura volt...), majd miután mindent megmutatott, egy belső skate parkba vezetett, ahol pár srác biciklizett.
-Srácok! Had mutassak be nektek valakit/ kiáltott oda nekik Zozo.
-Szia! Te vagy Dorka? /kérdezte egy szemüveges srác, aki eléggé hasonlított Zozora.
-Igen én volnék/ fogtam vele kezet mosolyogva.
-Kempf Patrik a becses nevem. Zozo már sokat mesélt rólad/ lökte meg a bátyja vállát, pimasz mosollyal, aki csak megforgatta a szemét.
-Kempf? Akkor tesók vagytok? /vontam fel szemöldököm.
-Bizony. Ő az öcsikém/karolta át Zozo Patrikot.
-Na jólvan, Kempf! Engedj oda engem is/ lépett hozzám egy szőke hajú srác.
-Helló! Cservenák Csepel vagyok. De szólits nyugodtan Csepinek/villantotta meg 1000 wattos mosolyát.
-Szabó Dorka vagyok/ mutatkoztam be neki.
-Tudom. És még szebb vagy élőben, mint ahogy Zozo mesélte/ gondolkodott hangosan.
-Mi? /néztem furán Zozora.
-Csepi jobb lesz ha most inkább, mész és tekersz egyet/ tolta arrébb a fiút.
-Ne is figyelj rá. Nem mindig tudja mit beszél/ vakarta a tarkóját Zozo zavartan, en pedig mintha nem hallottam volna semmit, fordultam a harmadik srác felé.
-Szia. Dorka vagyok!/ intettem neki mosolyogva.
-Helóka! Góg Imi vagyok! Zozo legeslegjobb haverja/ vigyorgott Zozora, amin felnevettem.
-Khmm, csak szeretnéd, khmm/ mondta Zozo, Imi pedig a hátára ugrott. Jó hosszú  nap elé nézünk, az biztos...

Ezután Zozo bmx-re pattant majd lélegzetelállító trükköket mutatott.
-Na? Milyen voltam? /gurult oda hozzám pár perc után.
-Fantasztikus! Iszonyat ügyes vagy/ mondtam mosolyogva.
-Örülök, hogy tetszettem! /kacsintott, én pedig éreztem, hogy elpirulok, így gyorsan témát váltottam.
-Mennyi idő egy trükköt megtanulni?/kérdeztem
-Attól függ melyik trükkről van szó. Nem próbálsz meg egyet megcsinálni? /vette le a fejéről a sisakot
-Áhh nem/ léptem egy lépést hátra.
-Na! Biztos nagyon ügyes lennél. Csak egy bunny hoppot/ kérlelt boci szemekkel.
-A boci szem nem ér. Nem tudok neki ellenállni/ böktem meg a mellkasát játékosan.
-Légyszi/ mosolygott rám. Milyen szép a mosolya! Te jó ég!!!!! Miről beszélek??????
-Na jó/ adtam be a derekam
-De azért mutasd meg mit kell csinálni/ kéreltem, majd profi módjára mutatta be az amúgy annyira nem is nehéz trükköt.
Pár próba után én is beadtam. Még egyszer újra akartam csinálni, amikor az első kerék elfordult, így oldalra estem VOLNA. Ugyanis két erős kart éreztem a derekam körül. Valamiért biztonságban éreztem magam a karjai között.
-Csak óvatosan/ suttogta a fülembe miközben nagyon közel húzott magához. Meleg lehelletét éreztem a nyakamon, amibe bele borzongtam.
Kezét az arcomra simitotta... CSATTT! Hallottunk egy nagy csattanást amire mindketten oda kaptuk a fejünket, így Zozo is elengedett.
-Imi minden oké? /kiáltott oda a fiúnak Zozo.
-Persze, csak bevertem az agyam/ fogta a fejét Imi, miközben felénk sétált.
-Ami nincs azt nem lehet! / röhögött Csepi, Imi válaszul csak bemutatott neki...

Par percel később Imi, Csepi és Patrik már javában fürödtek a tóban. Majd egy fürdő nadrágos Zozo lépett mellém.
-Te nem fürdesz velünk? /nézett rám kérdőn.
-Hoztam fürdő ruhát, de most nem fürdök/ ráztam meg a fejem.
-Azt kötve hiszem/ mondta és mielőtt válaszolhattam volna, felvett menyasszony pózba és a víz felé kezdett velem futni.
-Zozo ne!!!! /sikitottam, de mire kinondtam már a vízbe ugrott velem.
-Ezt most miért? /jöttem fel nevetve a víz alól.
-Gyönyörű vagy? /tűrt el egy vizes tincset az arcomból. Teljesen elvesztem a mogyoró barna szempárban. De meg kellet szakítanom a pillanatot.
-Lassan mennem kell/ mondtam majd kiindultam a vízből.

-Azért máskor is jössz? / ölelt meg Zozo, amit viszonoztam.
-Persze/ váltam el tőle, majd a kocsimba beülve indultam haza.

Miután haza értem, vacsora készítés közben jelzett az instagram, hogy Zozo megjelölt egy bejegyzésben. Miután megnyitottam, tudtam, hogy elkezdődtek a komplikálások...

 Miután megnyitottam, tudtam, hogy elkezdődtek a komplikálások

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

zozokempf: Meglátogatott engem💜🤫 #dorkásnap #hiányzottmár

👤: dorka.szabo
📍: Kempf tó

liked by: patrick.kempf, eniko.koloszar and 32,345 others.

kempf.zozi.fan: OMG!!! Együtt vagytok?? 😍❤️🥺😱

vivike_vagyok32: Mindenki tudja. Ne titkold Zozo🙄

biromari_thebest: Tudtamm😍❤️

liza_aszepseg: hafjad a pagimat. Ő csak if az enhem.🖕🖕

Hát igen... Kaptunk egy két értelmes kommentet...

Egész este csak Zozo viselkedésén gondolkodtam. Én is elkezdtem furcsa dolgokat érezni...

Együtt az Exatlon után is... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora