3-●KIM NAMJIN●

76 3 0
                                    

Jiyu:nE ?

Jungkook masadan kaptığı peçeteyle yanıma geldi.Peçeteyi burnuma bastırıken ellini çeneme atıp kafamı yukarı kaldırmamı sağladı.

Jungkook:bunu böyle tutun leydim yakında kanama diner

Gözlerimi jungkookun dalgalı ve uzun saçlarında gezdirdim ve gözlerimi gözlerine diktim. Sonra birden yumuşuyarak

Jiyu: oh Teşekkür ederim~

Jungkook geri yerine oturarak bana ters bir bakış attı. Ne var sanki seni yicek gibi baktıysam sende bu kadar sekşi olma o zaman 😒

Namjoon:bu gün çok uzadı leydim isterseniz sizi odanıza götüreyim biraz dinlenin.

Jiyu: ama size eşlik etmek istiyordum.

Namjoon: leydim yarın kahvaltıyı hepbirlikte yapabiliriz.

Namjoon doğru söylüyordu bu günü bitirip dinlenmem benim için en iyisiydi. Aksi takdirde kalp krizinden gidicektim

Namjoonu başımla onaylıyara ayağa kalktım ama fazla kan dökmüş olucam ki biraz başım döndü.Sendelediğimi farkeden namjoon ayağa fırlayarak kolunu uzattı.
Aaww ne yani benden koluna girmemi mi istiyordu.Tabikide öyle istiyordu aptal sendeledin sonuçta.
Kendimle ufak bir sinir dalaşından sonra namjoonun koluna girdim.

TARIM KOLU NE KADAR DA KASLI 😖
Namjoona farkettirmeden ellimi kolundan hafif çekip bir daha üste koyuyordum.Kollarıni inceliyordum resmen.
Namjoon beni merdivenlerden çıkartarak sabah yakaladığım öpüşen vmin ikilisinin olduğu odaya getirdi.

Kolunu çekti ve kapıyı açtı.

Namjoon: leydim burası sizin odanız.Dekoru jimin yaptı eğer beğenmezsenin değiştirebiliriz.
Birşeye ihtiyacınız olursa seslenin lütfen.

Jiyu: Teşekkürler namjoon ah ~

Namjoon yine bana o anlamsız ve korkan bakışını atıp odadan çıkmıştı.

Kendimi yatağa atıp odayı incelemeye başladım.Tavan oldukça yüksekdi be neon yıldızlarla kaplıydı.Duvarlar koyi gri ve bej rengindeydi.Dolaplar ve yatak beyazdı.Yatağin etrafı tüllerle süslenmişti.Çok zarif ve soft diye düşündüm tıpkı jimin gibi ~

O kadar yorgundum ve mutluydum ki üzerimi bile değiştirmeden kendimi uykunun kucağına bıraktım.....

4 SAAT SONRA...

sesler duyuyordum...
Biri kavga mı ediyor-
Ah hayır bu daha çok....
İnleme!?

Uykum birden kaçıverdi sanki.
Hemen ayaklanım kapımı sessizce araladım ve odadan dışarı çıktım.
Ses karşı taraftaki odalardan birinden geliyor gibiydi.

Koridorda ilerledik ve sesler gittikçe yakınlaştı.
Benim çaprazımdaki odadan geliyordu.Neler olduğunu tahmin edebiliyordum😋😌

Yine o ikili vmin...
Bu sefer onları basacaktım aslında hiç istemiyorumdum uzaktan izlemesi daha güzeldi ama aklımda daha büyük şeyler vardı bunun için onları basıp onlardan iyreniyormuş gibi yapıp hatalarını nasıl telafi edeceklerini soracaktım.
Veeee sonra onlara istediğim herşeyi yaptıracaktım😈
Ah şimdiden zevkten dört köşe olmuş hissediyorum.
Haydi bismillah....

Kapıyı birden açtım ve içeri pat diye girip

Jiyu: NOLUYOR BUR-

Namjoon!?
Ve....Jin !!

NE!!!!

Namjon jinin üstünden kalkarak yan taraftaki gömleğini kaptı.
Ayağa kalkım hemen yanıma geldi.
Yüzünde o kadar korkmuş bir ifade vardı ki.
Bende şokla zevk karışımı yapıp vücudumun sindirmesinj bekliyordum.

Namjoon:l-leydim lütfen g-göründüğü gibi değil

Hmm tamam fatklı bir çift ama aynı plan.Hadi biraz eğlenelim ;))

Kızgın bir yüz ifadesi takınaraj sesimi biraz yükselttim.

Jiyu: Ney göründüğü gibi değil namjoon! Senin bizim aşcımızı becerdiğin mi göründüğü gibi değil !?

Namjoon:Hayır efendim cidden öy-

Jiyu:BEN SANA SABAH BANA EFENDIM DEMEYIN DEMEDIM Mİ !

Upss sesim fazla çıkmış olucak ki namjoonun yüzündeki korku endişeyle harmanlanıp güzel yüzünden ter damlamasına neden oldu. Nede hoş bir manzara 😍

Namjoon: l-leydim lütfen sesinizi alçaltın herkes uyanacak. Lütfen....

Namjoon yalvarıcasına konuşuyordu benle bakışları bile öyleydi.
Nerde sabah bana tuhafmışım bakışı atan namjoon nerde şimdi bu önümde yalvaran minik koala

Jiyu: ne o ben öğrendim bişey olmuyor ama iş arkadaşların öğrenir diye mi korkuyorsun ha !

Namjoon dizlerinin üstüne çöküp ellerini birleştirdi. Jin olanlara şok olmuş sekilde bizi izliyordu sadece

Namjoon: leydim lütfen sizden af diliyorum... beni nasıl isterseniz öyle cezalandırabilirsiniz.Hatta işten çıkmaya bile rağzıyım ama lütfen jin ve diğer çalışanlara bişey demeyin.

Ah bak bu çok hoşuma gitmişti 😄
Kendi ayağıyla gelmişti resmen benim güzel alfam.
Hmmm. Şimdi....

Jiyu: namjoon..ayağa kalk.

Namjoon: hah ?

Jiyu: sana ayağa kalk dedim. Senin gibi bir adama başkalarının önünde yalvarmak yakışmıyor.

Namjoon bu sefer ikiletmeden ayağa kalktı.
Hala korkan gözlerini gözlerimden ayırmıyordu ona ve jine zarar vereceğime emin gibiydi
Ah.. aptal adam sende söz konusu duygular olunca aptal oluyormuşsun demekki.

Jiyu: şimdi seni cezalandırmamı istedin değil mi? Bunu karşılığında evdeki diğer çalışanlara bir şey demiyeceğim ve jini kovmıyacağım.hm..

Namjoon: evet leydim...

Namjoon çok umutsuz görünuyordu.
Artık bakışlarında korku yoktu.
Aslında hiçbirşey yoktu. Donuk gibiydi bakışları artık.

Odanın kapısını kapatıp kilitledim.
Namjoona yaklaşarak üzerine hızlıca geçirdiği siyah gömleğin yakalarından tuttum.
Benden biraz uzundu.Başımı kaldırıp yüzüne baktım ve daha çok yaklaştım.
Artık onun gergin nefesini hissedebiliyordum.

Sessiz bir şekilde mırlıldanır gibi"jin'in yanına geç "dedim

İkiletmeden yataktaki jinin yanında yerini aldı.
Namjoon yanına gelince jin ona "neler oluyor"der gibi bir bakış attı
Namjoon buna sadece başını olumsuz anlamda sallamakla yetindi.

Jiyu: Dinleyin bu ikiniz içinde geçerli
Söylediklerimi asla tekrar etmiycem.
Eğer evdekilere birşey söylememi istiyorsanız dediğim emirleri uygulayacaksınız.

Namjoon: leydin sadece ben ceza alacağımi söyledim jin hyungun bunda ne suçu var

Jiyu:Suç mu ? Bu işte birliktesiniz namjoon. Nasıl ki sex sadece birinin suçu olmayıp karşılıklı yapılıyorsa
Buda öyle~

Yüzüme istemsizce piç bir sırıtış yerleşmişti.

Jin:sorun değil namu bu işte birlikteyiz.

Jiyu:Böyle bir adama sahip olduğun için çok şanslısın namucum~

Jini taklit ederek söylediğik bu söz namjoonu biraz sinirlendirmişti .
Ah istediğim tamda buydu.

Jiyu: şimdi ikinizde üstünüzde ne kadar paçavra varsa hepsini getirip benim önüme atıcaksınız ve işe kaldığınız yerden devam ediceksiniz .
Ben arada size bir kaç birşey söyliyeceğim bunları yapmanız yeterli ;)

Jin utancından kıpkırmızı olmuştu.
Sabah sofradaki egosu yok olmuştu sanki.
Namjoon sinirden çarşafı sıkıyordu.
Ikiside isteksiz ve ağır hareketlerle bocxerlarını çıkardı.
Namjoon üstündeki gömleği yere attı

Jiyu: hepsi benim önüme gelecek !

Namjoon eline aldığı kiyafetleri getirip önüme fırlattı.
Sanırım onun damarına basıyorum.

Jiyu: şimdi sanki ben yokmuşum gibi devam edin güzellerim.
Yatağın karşısındaki sandalyeye oturup arkama yaslandım ve olucakları izlemeye başladım.

《● Bangtan♧maid●》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin