Chapter 22.

2.8K 135 8
                                    

*Louis' POV*

We lopen het ziekenhuis in en vragen aan de balie waar Lisa ligt. Een vrouw brengt ons erheen en ik pak de deurklink vast en slik. We mochten maar met zijn 2en tegelijk. Ik heb Niall gekozen. Ik kijk Niall aan die knikt. ''Ik ben bij je...'' Fluisterd hij zacht en ik open de deur. Ik zie een groot bed bij een raam. Met in dat bed een klein meisje... Een klein, bleek, kwetsbaar en verwond meisje. Ik loop er voorzichtig heen en slik. Ik voel dat er fonteinen over mijn wangen lopen en Niall slaat zijn armen om me heen. ''Lisa, mijn kleine meisje...'' Piep ik en ik leg mijn hoofd op Nialls schouder. Ik voel me net een klein kind. Ik laat los en ga zitten op het stoeltje. Niall gaat voorzichtig op het andere stoeltje zitten. Ik bijt op mijn lip en kijk naar het bleeke meisje dat er ligt. Wondjes op haar gezicht... Ze heeft zo'n ziekenhuis dingetje aan en haar handen liggen boven de deken dus je ziet de blauwe plekken en wonden op haar armen goed. Ik til de deken een stukje op en zie een voet in het gips en zelfs blauwe plekken en wonden op haar benen. ''Louis, doe dat jezelf nou niet aan...'' Zegt Niall voorichtig. Ik knik en laat de deken weer zakken. Eleanor heeft MIJN meisje flink afgetuigd. Ik zal er alles aan doen om haar levenslang op te sluiten achter de tralies. De tranen stoppen maar niet. ''Wil je even alleen of...?'' Vraagt Niall voorzichtig en ik knik. Niall staat op en loopt stilletjes de kamer uit. ''Daar lig je dan... Mijn kleine prinsesje...'' Piep ik zacht en ik pak voorzichtig haar hand. ''I-ik wil je niet kwijt Liesje... Nooit!'' Piep ik en ik barst in huilen uit.

*Zayns POV*

Ik slik. Ik heb zoveel medelijden met Louis. Dani ligt bij Perrie op schoot te slapen en Kim ook maar dan bij Danielle. Er lopen tranen over mijn wangen. Louis' gehuil hoor je zelfs hier op de gang. Na een kwartier kan ik het niet meer en loop met doorweekte wangen naar binnen. Ik slik als ik Lisa zo zie liggen als een breekbaar en vooral zwak meisje. Louis gaat genadeloos door met huilen en ik leg mijn hand op zijn rug en hij schrikt op en kijkt me aan. Rooddoorlopen ogen en zijn wangen zijn ook doorweekt. We knuffelen even en kijken dan weer naar Lisa. ''I-ik kan n-niet z-zonder Lisa, Zayn i-ik kan h-het n-niet!'' Stottert Louis en ik knik. ''I-ik ook n-niet bro, i-ik o-ook niet...'' Stotter ik terug. Wow sinds wanneer stotter ik door het huilen? Paul komt ineens binnen gelopen. ''Louis we gaan zo terug naar het hotel.'' Zegt Paul zacht die slikt zodra hij een blik op Lisa werpt. ''N-nee echt niet ik blijf bij Lisa!'' Zegt hij snel. ''We moeten in pakken en dan gaan we naar Londen! Lisa word met een trauma helikopter overgebracht naar Londen over een uurtje al... Wij gan gewoon met ons eigen vliegtuig. Ik heb geprobeerd ze over te halen zodat je bij Lisa mocht in de helikopter maar dat mocht echt niet!'' Zegt Paul en Louis springt op. ''Echt? Pauly super bedankt dat we al zo snel terug naar Londen kunnen!'' Zegt Louis ineens 'blij'. Ik glimlach zwakjes. ''Als jij even afscheid neemt van lisa voor nu dan gaan we terug naar het hotel om in te pakken.'' Zegt paul en Louis knik. ''Wij wachten op de gang.'' Zegt hij er nog achteraan en we lopen naar de gang. Hoe kan Paul zo rustig blijven?

*Louis' POV*

''Lisa hoor je dat? We gaan zometeen weer naar Londen! daar is veel betere zorg dus alles gaat goed komen prinsesje! Ik weet niet of je dit hoort maar alsnog! Misschien helpt het! Alles komt goed prinsesje van me! Ik zie je in Londen liefje!'' Zeg ik zacht en ik druk een kusje op Lisa's neus en loop naar de deur en open hem. Ik zie iedereen al wachten. Ik draai me nog een keer om naar Lisa en slik. Er rolt alweer een traan over mijn wang en ik sluit de deur. ''Ready?'' Vraagt paul en we knikken. ''To run...'' Mompel ik en ik hoor Harry grinniken en we verlaten het ziekenhuis. Fijn het staat dus werkelijk helemaal vol met paparazzi... Paul kijkt naar me en ik knik dat het goed komt. We lopen naar buiten.

Wat is er gebeurd? Is ze dood? Waar is ze? Hoe gaat het? Wat nu? Gaat ze dood?

Ik bijt op mijn lip maar het is al te laat... De tranen stromen over mijn wangen. Gelukkig zijn we er en ik stap snel in en zucht. We rijden snel naar het hotel en pakken de koffers in ook die van Lisa... Ik zucht en rits Lisa's koffer dicht.  "Voila" Zeg Ik zacht en Ik breng haar koffer naar de gang en leg hem bij de andere koffers. "Ben je er klaar voor?" Vraagt Paul voorzichtig en ik knik. "Ja... Ik denkt het...." Zeg ik zacht en we lopen naar de auto. We stappen in en rijden naar het vliegveld.

Als we bij het vliegveld we stappen uit en gelukkig bij de achterkant waar geen fans komen. Ik hoor en helikopter en kijk gelijk naar boven. Trauma helikopter. LISA! Ik glimlach en zie dat Niall het ook gemerkt heeft. "Het komt goed... Ze is en komt in goed handen Louis! " zegt Niall lief en ik knik en we lopen naar het vliegveld.

---
Wow nieuw charter!  YAAY! Lol. Oké maar Lisa word dus overgevlogen naar Londen en dan word het afwachten wanneer ze wakker word.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden laat het weten Door te reageren en/of te stemmen.

XxxEline

Adopted by Louis Tomlinson | Dutch fanfic | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu