Tanıtım

408 28 0
                                    

4.sınıftan beri arkadaş olan, şimdi ise aynı evi paylaşan 3 deli dolu kızın yaşam hikayesi.

Karakterler;

Vildan: 18 yaşında, Kore fanı, tam anlamıyla delinin teki! Özle'nin tavşanı, İlayda'nın baş belası. ;)

Özleyiş (Özle) : 18 yaşında, inek bir öğrenci. Yaptığı iğrenç espirilerle evin neşesi! Vildan'ın Molelülüsü, İlayda'nın Özle'si. ;)

İlayda: 18 yaşında, dershane ile ev arasında gidip gelen, diğerlerine göre daha ağır başlı, sarışın ve bahtı açık bir kız. Özlen'in Sarışın'ı ,Vildan'ın Olayda'sı. ;)

Hikaye Vildan'ın (yani benim ajsjja) gözümden olacak.

'1 hafta sonra okullar açılıyor. Lise son sınıfa geçmiştim. Bu yıl zor olacaktı, ama bir yandan da mükemmel! Birlikte büyüdüğüm 2 arkadasimla ev tutacaktık. 3'ümüzün evi... Hayal gibi ama gerçek!

Hızla hazırlanıp evden çıktım. Kızlarla buluşup ev bakacaktık. Eminim İlayda zamanında orda olacak, Özle ve ben geç kalacaktik. Bu hep böyle oldu... Evden çıktığımda hava hafif rüzgarlıydı. Sonbahar kendini hissettirmeye baslamisti.

Otobüse bindiğimde koltuklar boştu, tekliler hariç. Gözlerimi devirip her hangi bir ikili koltuğa oturdum. Kulakligimi takip "Baby Don't Cry" sarkisini dinlemeye basladim. Bu sarki vazgecilmezimdi...'

Devami haftaya gelecek. Desteklerinizi bekliyorum. :)

3 Salakşörler (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin