שאלות ותשובות חלק ב'

831 51 135
                                    

הכותבת: אוקי כולם להיכנס! זה ילך ככה, כל אחד בתורו יקבל שאלה של הקוראים המדהימים שלנו ואז יענה עלייה זה הכל.

שנתחיל?

×-×

justalittleyaoigirl

מייקל?, מה אתה הכי אוהב בג'יימי?!, מה הדבר הראשון שחשבת שהבטת בו?!, ממה היית רוצה הכי לשמור עליו?! את מי אתה הכי שונא?!

מייקל: זהו? את לא נשמעת מתרגשת בכלל.. אני לא יכול לבחור, אני אוהב את כולו, את כל כולו, כל חלק שבו, כל כך, אבל אני יכול להגיד שאני מאוד אוהב שהוא עייף אבל הוא לא רוצה לישון אז הוא נלחם בעצמו ומכחיש את העובדה, זה כל כך חמוד שאני פשוט רוצה לאכול אותו! ולא בכוונה החמודה 😏

ג'יימי *מסמיק את חייו*: דאדי! מה אתה עושה?!

מייקל: עונה לקוראים שלנו, כשראיתי אותו חשבתי שהוא הבן אדם הכי יפה שראיתי מיימי ואני רוצה שהוא יהיה רק שלי.

ג'יימי *עדיין עגבנייה מהלכת*: ותראה זה מה שקיבלת.

מייקל *מסתכל על ג'יימי במבט חולמני*: אני רוצה להגן עליו מהעולם, ג'יימי כל כך עדין ורגיש אני כל כך דואג לו שאם הוא יצא לעולם שבחוץ הוא יפגע מאנשים ואני לא יהיה שם כדי להגן עליו...
אני אמשיך, את השוטרים המטומטמים שהפריעו לחתונה שלי ושל ג'יימי וקטעו אותה מאוד לא מכבד, לפחות הם היו מחכים לאחרי ירח הדבש את יודעת כמה קשה זה להגיד לא לג'יימי כל פעם שהוא התגרה בי?! וזה היה כל שתי דקות!
ג'יימי: אופסי?

מייקל: אני מניח שזהו?

justalittleyaoigirl

או או או או היית רוצה ילדים עם ג'יימי?!

מייקל: ג'יימי עדין ילד בעצמו, הוא צריך לבלות עכשיו לא לחשוב על שטויות כמו ילדים.

lishaygeto

מייקל איך הכרת את ג'קסון?
מייקל איך נכנסת לעולם התחתון?
מייקל מה השם משפחה שלך(כנראה אמרו אבל שכחתי)?
כמה בני זוג היו לך לפני ג'יימי?
למה לא היית מספיק אמיץ כדי לבקש סליחה מג'יימי בנקמה של בייבי אתה יודע כמה הוא בכה למה הוא היה צריך ללכת להרוג אותך בשביל ההצעת נישואים הזאת?
מה הבגד של ג'יימי שאתה הכי אוהב שהוא לובש?
בשאלה ליפני אחרונה אתה סתם מרגיש מותקף אני לא התקפתי אותך או משהו אוקיי זו סתם הרגשה שלך אני לא עשיתי כלום(😶)

מייקל *צוחק*: ואני עוד חשבתי שהקודמת הגזימה בשאלות
ואוו איך הכרתי את גקסון זה סיפור מצחיק מאוד אבל וואו הוא ארוך,בהזדמנות אחרת,
אני מניח שכל חיי הייתי חלק ממנו, אבא שלי היה ראש המאפייה ואז כשהגעתי לגיל 19 הוא העביר אותה לי, כי אחותי הגדולה לא רצתה להיכנס לשם.

כשאחזור אלייך...Where stories live. Discover now