♡15♡

213 25 4
                                    

Mara: "Este singurul care îmi poate alina inima, singurul care reuşeşte să mă facă să zâmbesc şi unica persoană în care am încredere deplină."

Ies din dormitorul meu la insistenţele familiei mele de a lua cina împreună. Sunt aici cu ei, dar total absentă, sufletul îmi este gol, nici nu pot lua mai mult de câteva înghiţituri aşa că mă ridic de la masă, scuzându-mă şi mă indrept spre terasă. Am nevoie de aer, simt că mă sufoc, dar nici afară nu îmi este mai bine, căci el este oxigenul meu, iar eu i-am cerut să plece. Privesc Luna, care parcă nu mai străluceşte ca odinioară şi aş vrea să strig să mă audă toată lumea, să urlu la soarta asta care este împotriva fericirii mele.

Merg la tribunal împreună cu Erick, nu puteam să nu venim. Înainte de toate Erick îi este cel mai bun prieten, iar eu ţin la el în ciuda tuturor obstacolelor, mereu voi ţine la Joel şi va avea un loc special în inima mea... Avocata ne priveşte încrezătoare, totuşi mă tem de o eventuală declaraţie a lui Ryan care să dea totul peste cap. Sper ca Joel să îşi păstreze calmul măcar până după proces şi să nu facă vreo prostie, regret că i-am spus toate acele lucruri cu o seară înainte, căci avea nevoie de sprijinul meu. Probabil cu braţul înconjurându-mi talia astfel încât să transmită tuturor că eu sunt doar al lui, ar fi fost mult mai puţin încordat. Mă simt atât de vinovată încât nici nu îl pot privi.

Ryan mă asigură că nu va spune nimic împotriva lui Joel şi îmi urează să fiu fericită alături de cel pe care îl iubesc, de ar şti că acest lucru este imposibil... Îi mulţumesc şi intrăm în sala tribunalului.

Joel trece pe lângă mine şi parfumul lui îmi inundă nările, inima mea îţi accelerează ritmul şi ştiu că mă mint în zadăr că nu îl iubesc, deoarece inima îmi sare din piept de fiecare dată când sunt aproape de el şi respir cu mai multă dificultate, Cine a inventat iubirea? Blestemat să fie...

Procesul durează aproape o oră, iar avocata lui Joel se dovedeşte a fi foartă bună, aducând nişte argumente valoroase pentru a obţine câştig de cauză. Erick îi analizează fiecare cuvânt şi este uimit de femeia brunetă de aproximativ patruzeci de ani care îşi practică meseria cu pasiune şi încearcă tot ce este posibil pentru a-şi ajuta clientul. Sunt convinsă că şi prietenul meu va fi un avocat excelent şi îi va ajuta pe cei care au probleme la fel ca doamna care acum încearcă să îl salveze pe Joel.

Decizia finală a judecătorului ne readuce zâmbetul pe chip tuturor, căci Joel, acuzat de tentativă de omor a lui Jayden Samuels este achitat pe baza faptului că totul a fost un act de legitimă apărare conform unei legi din nu ştiu ce cod, probabil Erick înţelege mult mai bine decât mine despre ce vorbeşte acolo judecătorul, dar nici nu mă interesează, important este faptul că Joel este liber!

Instinctul mă îndreaptă spre el să îi spun că mă bucur, dar cuvintele parcă nu îmi vin în minte, nu după discuţia de aseară şi, totuşi mă apropii de el. Îşi fereşte privirea, uitându-se în telefon şi ignorându-mă de parcă aş fi o străină, la urma urmei cred că asta sunt...

- Mă bucur pentru tine, Joel, reuşesc să spun fără să mă gândesc prea mult la vorbele pe care ar trebui să le rostesc.

- Mara, te rog, cred că am stabilit ceva. Nu vreau să ne mai întânim nici măcar întâmplător, îmi răspunde cu un ton nepăsător şi trece pe lângă mine, îndreptându-se spre ieşire...

Inima mi s-a frânt în clipa aceea, probabil atunci a realizat şi ea cât de serioase sunt lucrurile, săraca mea inimă abia atunci şi-a dat seama că va mai avea mult de suferit... Inimii mele fiecare clipă fără el îi pare o eternitate şi mă întreb dacă se va vindeca vreodată de boala numită dragoste pentru Joel...

NOCIVI  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum