12

84 10 1
                                    

Perspectiva lui Song Yona

Înaintez în urma lui Hyunjin trasă într-un ritm grăbit de către acesta.
În toată agitația insă, mă opresc brusc desprinzându-i mâna de a mea pentru a-l privi serioasă.

S.Y:- Eu nu am de gând să particip la orice ar fi starea asta a ta!
- Ceea ce ai făcut în restaurant a fost deplasat și foarte rușinos.
- Nu cred că voi mai călca pe aici vreodată datorită ție.

Spune fata serioasă dându-se câțiva pași înapoi continuând.

S.Y:- Doar pentru că ai bani, asta nu înseamnă că poți să faci astfel de scene!

Continuă Yona la fel de serioasă așteptând o scuză credibilă din partea băiatului.

Hyunjin însă o privește superficial acordându-și un moment pentru a-și calma starea.

Însă gândul la minciunile șatenei nu păreau să îl ajute deloc.

Hy:- Ești doar o fată, tu nu înțelegi nimic.

Răspunde băiatul pe un ton iritat lăsând chipul celeilate complet surprins.

Până în acel moment ambii erau complet acaparați de furie însă nici unul nu știa adevăratul motiv al celuilalt.

S.Y:- Am terminat! Nu mai pot sta în preajma ta nici un minut în plus.

Strigă fata întorcându-se în direcția opusă, hotărâtă să se întoarcă pe cont propriu acasă.

Hyunjin o privește preț de câteva secunde cu mare încredere că se va întoarce la el.

Adică asta se întâmpla de fiecare dată.

Fetelor le place să fie jignite. Face parte din joc.

Gândea băiatul privind încrezător în spre șatenă.

Însă cu fiecare secundă cealaltă doar se îndepărta tot mai tare.

Cum putea fi totul atât de nedrept?

Toată această situație îl făcea să se simtă doar trădat și înșelat în același timp.

Hy:- Ohh Yona!

Hy:- O să îți dorești să nu îmi fi întors spatele! Îți promit.

Spune brunetul acaparat de nervi dând să se întoarcă înapoi la mașina sa.

                                   ***

Intre timp Yona ajunse rapid la casa prietenei sale total dezamăgită de modul în care plecase.

Faptul că băiatul își permitea să îi vorbească în acel mod îi era cel mai mare inconvenient.

Se uita lung la paharul din mână revenind cu privirea la prietena ei care încă își aranja părul pentru plecarea ei din oraș.

S.Y:- Cred că m-am grăbit să cred că este băiatul ideal.

Începe fata răsucindu-și paharul cu gândul la gesturile drăguțe pe care i le făcuse pe parcurs.

S.Y:- Dar chiar am vrut să cred că cei bogați pot fi și altfel decât răsfățați triști.

Mai adaugă aceasta verificându-și prietena cu privirea în dorința unei susțineri.

S.J:- Nu știu Yona... poate chiar erau gândaci pe masă... am auzit și eu niște zvonuri.

Îi răspunde Seo Jyn pe un ton îndoielnic răsucindu-și părul în ondulator.

S.Y:- Nu... i-aș fi văzut...
- Eu cred că e doar nesimțit.

Spune fata amintindu-și de atitudinea depășită a brunetului.

Însă în același timp, gândul îi zbura ușor la interacțiunile anterioare în care acesta se purtase pur și simplu admirabil.

Oare întrecuse ea măsura cu acele cuvinte? Poate ăsta era motivul pentru care Hyunjin se purtase atât de ciudat.

S.Y:- Cred că e vina mea totuși... adică eu l-am jignit prima...

Mai adaugă fata schimbându-și rapid impresia inițială.

Noaptea se lăsase rapid, motiv pentru care în urma discuției avute, Yona decide că ar trebui să își îndrepte greșeala făcută.

Astfel că îmbrățișându-și prietena, șatena se grăbește în a părăsi casa acesteia cu gândul că de îndată ce va ieși îl va suna pe Hyunjin pentru a-și cere scuze.

Și totuși altcineva o surprinde de îndată ce deschide ușa, fapt ce o face să tresară vag speriată de prezența neașteptată a celui din fața ei.

S.Y:- Dae Hyun?

Întreabă fata surprinsă la vederea colegului ei de clasă care la vederea ei o privea la fel de neașteptat.

D.H:- Song Yona?
- Unde e Seo Jyn?

Întreabă acesta confuz uitându-se vag în spatele Yoney însă fără semne de ea.

D.H:- De fapt nu contează.
-Oricum de tine am mai multă nevoie.

Răspunde băiatul apucând încheietura fetei cu putere în dorința de al urma cât mai repede cu putință.

Însă fata se trage înapoi brusc confuză de prezența sa  neașteptată.

S.Y:- Ce cauți tu aici? Ce treabă ai cu Seo Jyn? Mai ales la ora asta târzie.

Întreabă fata serioasă privindu-l pe băiatul blond ce doar îi răspundea râzând.

D.H:- Ști... e amuzant. Poate că dacă mă băgai astăzi în seamă, ai fi știut că eu sunt plecat pentru restul săptămânii și că aveam nevoie de contribuția ta astăzi.

- Însă având în vedere că tu nu asculți ce ți se spune. Iată-mă!

Răspunde băiatul prinzându-i din nou mâna însă mult mai puternic de această dată.

S.Y:- Nu e nevoie să mă strângi așa.
-Sunt clar capabilă să merg și singură.

Se apără fata încercând să se sustragă din strânsoarea băiatului însă fără rezultat.

D.H:- Nu, dacă îți dau drumul o să pleci ca data trecută.
- Cel mai bine e să fiu sigur că acum mă însoțești.

Ii răspunde băiatul oprindu-se brusc in fața unui motor de unde scoate rapid o cască de siguranță pe care mai apoi i-o fixează șatenei.

După un drum rapid de 15 minute Dae Hyun oprește în fața unui bloc inalt scoțându-i casca Yoney aceasta fiind roșie toată din cauza vitezei.

S.Y:- Până aici! Nu poți pur si simplu să obligi oamenii să te urmeze, nu ai decât să pici, eu nu am de gând să mai fac acest proiect stupid.

Spune fata supărată îndepărtându-se într-un ritm hotărâtor.

Însă după nici câteva clipe, blondul o ridică iritat peste umăr, urcând alături de ea până la apartamentul său.

D.H:- Îmi pare rău Yona dar nu te las să îmi distrugi media indiferent de ce ai spune.

Mai adaugă acesta continuându-și drumul de parcă ea nici nu ar fi acolo.

Fata doar înghite în sec lăsându-se purtată de mușchi acestuia dat fiind că nu avea nici o șansă în a i se împotrivi. Asta până când lăsând-o jos, fata îl lovește puternic făcându-și singură loc în interiorul apartamentului.

Camera băiatul era atât de încărcată de notițe încât abia mai aveai unde să arunci un pix.

Se pare că Yona nu își dăduse seama niciodată ce mult se străduia Dae Hyun la școală.

Și totuși asta nu era o scuză pentru comportamentul lui total scăpat de sub control.

Tot ce mai putea face era sa termine cat mai repede acest proiect pentru a lămuri situația neclară dintrea ea și Hyunjin.

Addicted to crime |ᴴʸᵘⁿʲᶦⁿ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum