,,Co je?" nakoukl.
,,Můj dům..." dívám se na ten nepořádek. Rozbité talíře, hrníčky, vázy v kterých jsem měl krásný kytičky. Které jsou teď rošlapané všude kolem. Zničená televize, gauč, rozmlácená mikrovlnná trouba.Dám si ruku přes pusu a v botech jdu dál..,,Em, to máš doma takový bordel? Nebo ti to někdo udělal? "
Probodnu ho pohledem.
,,Jebe ti!? Někdo se mi dostal domů!"
Jdu se kouknout do ložnice.
Kook zmlk.Otevřu dveře od ložnice. Roztrhaný povleky, oblečení vyházené..
Co jsem komu udělal? Vždyť...
Vezmu rozbitý rámeček s mojí rodinou... Rodiče bydlí daleko na takové samotě. A nedivím se..Takový bordel a taková škoda věcí...
Asi budu brečet..
,,Tae.. Asi vím kdo to byl" zavrčí.
Otočím se na něho.
,,Ale Tae.. Neplač...pujdeme ke mně a vyřešíme to" svou dlaň dal na moji hlavu a přitiskl si mě na jeho hruď.,,C-co jsem k-komu udělal!?"
,,Neboj.. Vyříkám si to s nima"
Obejmu ho kolem pasu.
,,Dej si do batohu potřebné věci ano? Jdu zavolat policii a ty zajdeš za Woozim, ano?"
Hladí mi hlavu.Nadechnu tu jeho krásnou vůni.
,,To z-"
,,Ne, nic neříkej." palcem a ukazováčkem mě chytl za bradu a zvedl ju výš. Abych se mu díval do očí.
,,Nechci vidět tvoje slzy" špitne a pomalu se ke mně naklání.Polknu a zavřu oči. Po chvilce ucítím na svých rtech ty jeho. Projede mnou příjemná vlna. Začnem se pomalu líbat. Dal mi pomalu ruce na zadek a hladí. Já mám ruce na jeho hrudi.
Trochu se odtáhl ,,Miluju tě a proto udělám pro tebe cokoliv. Hele můžeme nějak to zkusit od znova, hm? Zkusím je ještě přemluvit s tím mojim barákem. Ale musel bych jim přinést větší částku peněz, aby mi dali poslední šanci "
,,Počkej.." odejdu do ložnice a hledám svoje peníze, které jsem si schoval do knížky. Naštěstí knížka je na svém místě. Otevřu knížku a ze tří stránek vyndám obálky ve kterých jsou peníze.
Přijdu k němu. Kouknu na obálky a pak na něj. Stejně si budu muset taky půjčit peníze.. Protože teď budu úplně bez peněz. Uh, asi půjdu s Kookiem do toho, však peníze nejsou důležitý, láska ale ano.
,,Tady máš dohromady skoro sto tisíc.. Rodiče mi posílají nějaké peníze, šetřil jsem tedy. Pak si tam ještě přidávám z platu. Už dlouho šetřím, proto tolik peněz.. "
,,Tae.. To asi nepůjde vem si to zpět.."
,,Ne, já chci aby jsi si to vzal"
,,Tae..",,Kookiečku budeme spolu.. Opožděně ti říkám ano, budu s tebou chodit. Budeme na všechno dva ano? Nebudeme si nic tajit. Spolu to zvládnem" usměji se trochu. Strašně mě mrzí ten můj dům..
Usmál se. ,,Ty moje prdelkooo"
Chytl mě za boky,,Neboj zařídím to vše a teď upaluj za Woozim" dal mu pusu na krk. Červenám se.
ČTEŠ
Nemám tě dost/TEXTING/
De TodoCo se stane, když si stáhnu seznamku? Budou tam jen uchylní starci a nebo ne? ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ 🏳️🌈BoyxBoy🏳️🌈 ❗Vulgarismy ❗ ❗Někdy 18+❗ Omlouvám se za chyby^^ ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ